![]() |
[Eens en nog steeds geweest] (ofzo)
Wie ik was
die zal ik blijven in gedachten van hun geest Niet wat ik doe zal mij verheugen maar mijn verleden zal ik zijn Nimmer zal men van verre luisteren naar de woorden die ik spreek Omdat ik steeds diegeen' zal blijven waar ik in de verte nog op leek Ongehoord zal zijn mijn hernieuwde stem van de toekomst die ik leef Maar eens zal hij wederklinken In de oren van diegene Waarvoor ik eens dezelfde bleef |
Wauw, ik vind het echt een heel erg mooi gedicht.
Voorderest heb ik er weinig over te zeggen eigenlijk, hij loopt overal goed en hoe ik ook zoek, ik vind nergens een spelfoutje ;) Prachtig gedaan (y) |
idd absoluut prachtig...
|
Jammer dat je de rijm niet doorzet.(eerste strofe), maar ook niet heel storend.
Diep, goed doordachte inhoud. Ritme heel goed:). |
Wie ik was
die zal ik blijven in gedachten van hun geest Niet wat ik doe zal mij verheugen maar dat wat ik ben geweest Zo zet ik de rijm wel door...Klinkt dat beter? |
Citaat:
|
Citaat:
geweldig stukje dichtsel dit.. Vooral de afsluitende zin doet t hemm daar ben ik nogal gevoelig voor altijd! Als je het gedicht eens gelezen hebt, krijg je na het lezen van de laatste zin de behoefte hem nog eens te lezen om die aanloop daar naartoe nog eens mee te maken (y) erg mooi gedaan Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |