![]() |
het effect van dit subforum
loopt het water je in de mond bij het lezen van sommige dingen, krijg je kotsneigingen van andere, alleen leuk om te lezen of gebruik je ook echt tips en recepten die genoemd worden...
|
Nee.
|
Over het algemeen doe ik er niks mee en krijg er ook geen honger van, maar af en toe zitten er van die topics bij en dan krijg ik er dus wel zin in, om het te maken of gewoon te eten ofzo.
|
Ik krijg inderdaad wel eens honger van bepaalde topics, maar het is niet zo dat ik ook daadwerkelijk iets oppik van recepten e.d.
|
ik kom hier altijd naar toe om mezelf te kwellen en dan in te zien dat ik sterk ben omdat ik niet meteen naar de chocola ren :D
|
ik krijg er geen honger van en begin ook niet te kotsen.
maar ik heb wel al een paar recepten gekookt of bewaard voor een andere keer. |
Nee dat heb ik niet.
|
het heeft voor mij de zelfde functie als het onzinforum: gewoon lekker kletsen over onbelangrije zaken zoals wat ik bij mac donals bestel
|
Ik krijg alleen meer zin om te koken, wat ik dan ook doe.
|
Van sommige topics krijg ik onwijze trek, andere vind ik gewoon leuk om te lezen ... en zin om te koken ook inderdaad, zin om
te experimenteren :) Soms is het een aanleiding voor mijn eigen eten, dat ik bijvoorbeeld weer na een tijd iets ga kopen dat ik vroeger heel lekker vond maar op een of andere manier 'vergeten' was. |
niets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |