![]() |
Weet iemand een goed programma om websites te maken
voor iemand die er totaal geen verstand van heeft??
|
Citaat:
verder werkt notepad bij mij nog altijd prima (y) |
http://html.op-het.net
Eerst simpele HTML leren, dan een leuke HTML-editor downloaden zoals EditPlus. (Als je problemen/vragen hebt kan je altijd dingen vragen via PM/MSN/ICQ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wanneer het even kan raad ik natuurlijk ook HTML leren aan, dat is veel leuker (je hebt je website echt zelf gemaakt) en veel beter, meer mogelijkheden en leer je veel van hoe alles werkt. Valt ook genoeg over te vinden: www.w3schools.org |
http://www.evrsoft.com/1stpage/
First page 2000 is een goede en gratis editor. Zoals gezegd is het kladblok ook goed. |
Als je dan in een text editor HTML wilt schrijven, gebruik dan een goede: TextPad.
|
Om 1 of andere reden zweer ik bij homesite. Kheb talloze anderen geprobeerd, maar kom daar telkens weer terug. Zal wel sentiment zijn :)
Je moet iig zorgen dat je een editor hebt waar je je pagina kunt bekijken zonder dat je eerst moet opslaan. |
Citaat:
|
Macromedia Dreaweaver
of zoals eerder vermeld is macromedia homesite en de tip van de dag!!!! Koop een html boek, zo heb ik het ook geleerd, het is misschien veel tijd er in steken maar daarna vergeet je het niet zo snel meer. Ik kan je de volgende boeken aanraden Basiscursus HTML versie 4 en voor daarna HTML 4 voor gevorderden beide zijn van academic service en de schrijven is Peter Kassenaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Frontpage. Maakt deel uit van Office 2000/XP
|
Citaat:
|
Citaat:
Alvast bedankt iig |
Citaat:
|
Citaat:
Als het goed is past het daar wel in staat mn dolfijn adres bij mn info Oh, mn lycosadres is lucy48@lycos.nl |
Ik vind Frontpage wel lekker werken (y)
|
|
Citaat:
Als HTML editor zweer ik bij HTML-kit. Een ongelooflijk scala aan features waarvan velen vaak erg handig zijn of ooit een keer van pas komen. De syntax highlighting is ook erg goed, en erg uitgebreid. Notepad gebruiken om een site mee te schrijven vind ik nog steeds onzin, zeker als beginner, maar dat zal wel persoonlijk zijn. ;) |
macromedia dreamweaver
is wel best prijzig maar misschien kan je downloaden op kazaa ofzo |
Citaat:
() [EDIT]*click* (wel coockies aanzetten)[/EDIT] |
whehehehe, ik heb m'n websites gemaakt bij tripod van lycos en geocities. :D Lekker simpel, weinig moeilijke woorden, ofwel; perfect voor mijn hersencellen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |