![]() |
probeerseltje
ik heb ut in photoshop gemaakt, enne niet te kritisch aub
http://groups.msn.com/artistiek/shoe...hoto&PhotoID=1 |
shit, wat heb ik verkeerd gedaan??
|
naja dan zo: mijn probeerseltje
|
nu hij hier staat vind ik hem helemaal niet mooi meer :( maja toch maar ff afw8en
|
Dit gebied is alleen voor leden
Om toegang tot dit gebied te krijgen moet je lid zijn van de groep. Wil je lid worden van deze groep? Als je lid wordt, krijg je toegang tot alle gebieden van deze groep. De groepsbeheerder accepteert momenteel lidmaatschapsaanvragen. |
F*ck
|
zo nu kan het wel als het goed is
|
Mijn oog ziet:
Standaard Radial blur filter Standaard grasspriet brush strokes Standaard filtertje voor t soort 'tegel reliëf' Een storende geel rode flits links van t linkse gebouw + nog wat kleur oneendigheden ? Denk dat het er beter uit had gezien als je niet met de standaard filters had lopen aankloten. |
Citaat:
|
Voor zolang ik kan kijken zag het er best leuk uit, maar ik kreeg er GIGANTISCHE koppijn van... Ik weet niet wat het is, maar het draait nog voor mijn ogen :D. Niet slecht bedoeld hoor...
|
mja filtersmeg, en enorm lelijk
maar vooral doorexpirimenteren, en vooral wegblijven uit filtersectie |
het gehakketak op de filters heeft niets te maken met prof dan wel ammateurschap.
want, als ik die afbeelding zo zie is ie filterloos veel interessanter dan verfilterd (is dat ook van eigenhand? of iets bestaands verwerkt) photoshoppen = niet gelijk aan filteren. Die moet je zelden tot niet gebruiken eigelijk. speel vooral door :) Je vroeg comments dan krijg je die :D men probeerd alleen maar behulpzaam te zijn |
Haha, hoe krijg je het voor elkaar!!!
Na 2 seconden begint alles te bewegen! En al die kleuren, echt net een echte LSD-trip! |
woooooooooow. damn echt sicke trip :|
zeer goed als dat de bedoeling was :d (y) ik ga het saven en een keer gebruiken bij een paddo trip |
het is idd wel trippy (y)
ik vind de kleurtjes alleen niet zo mooi maar voor de rest, good job! |
waaaah , dit is eng :D
Ja, zo'n effect kunnen bereiken is wel :cool:. Ik vind alleen die gekleurde grassprieten daar een beetje loos staan... |
knalt van het scherm, vind het wel geinig :)
|
Het geheel ziet er opzich wel aardig uit, maar het doet me verder niets. Photoshop-technisch gezien stelt het niet veel voor in ieder geval..maar blijf oefenen. (y)
|
Citaat:
Citaat:
Aan m'n kritiek heb je wel degelijk wat, als je goed had gelezen kon je uit m'n reply concluderen dat je beter niet met filters had kunnen werken (iig niet de filters die ik eerder al genoemd had). |
Sheesh, als je je ogen heen en weer beweegt terwijl je naar het ding kijkt, wordt je duizelig :D
|
Filtergebruik is op zich niet erg mits je het niet in overvloed doet en slechts subtiel effectjes toepast...
Maar in dit geval is het als tripmiddel zeer geschikt :D |
Puik werk!!! (y) :D
|
okeey dankje, dat was wel ongeveer de bedoeling jah, en heeft er nog iemand kritiek op de tekening zelf, daarmee bedoel ik dan het perspectief, als er iets niet klopt ofzo...
|
Leuk photoshop effectje...en erg...kleurrijk
|
Citaat:
|
uhm jah voor de duidelijk heid. ik heb het vanuit niks gemaakt. de tekening is ook in fotoshop gemaakt, ik weet dat dat niet echt een geschikt programma's is maar ik bne nog met illustrator aan et kutten. hier is de afbeelding van de originele tekening.
http://groups.msn.com/artistiek/shoe...hoto&PhotoID=8 ik vond hem alleen heel saai zo daarom heb ik die filters gebruikt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |