Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   gewoon vergeten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=514541)

pompom 17-06-2003 22:13

gewoon vergeten?

ik heb een tijdje geleden afgesproken met een meisje, we vonden elkaar allebei leuk. 's avonds naar elkaars huis geweest, 't was heel gezellig :)
alleen kreeg ik de volgende dag te horen dat ze niet meer verliefd op me was :(.
een week later vroeg ze weer aan mensen of ik nog op msn zou komen, omdat ik leuk was om mee te praten :s (ja krijg ik weer lekker hoop van)

moet ik haar nu gewoon (proberen te) vergeten of is er nog kans dat wat van komt? ik wil het nog niet zo snel vragen, vinnik nogal opdringerig overkomen...

never mind 17-06-2003 22:17

van wie kreeg je te horen dat ze niet meer verliefd op je was? Van haar zelf of van derden?
Als je het van haarzelf hoorde dan is er minder kans, hoorde je het van andere kunnen het ook gewoon roddels zijn geweest.

Kom gewoon op msn en ga met haar praten, stuur haar een email whatever... Gewoon vriendschappelijk doen. Het kan natuurlijk gewoon zijn dat ze zich vergist heeft (lekker dom maar oke) en je bij nader inzien toch een leuke jonge vind.

Maarja heb geen hoop :)

Some 17-06-2003 22:20

gewoon lullen met dr op msn en dan zie je vanzelf hoe ze reageert enz

Knutselsmurfie 17-06-2003 22:22

Hmmz, ik zou geen hoop koesteren, want dat heb ik zelf ook te lang gedaan bij een jongen die ik maar niet uit mijn hoofd kreeg. Op een gegeven moment heb ik me er maar bij neergelegd dat het toch nooit iets zou worden. En hoewel ik nog zo af en toe aan hem denk, begin ik hem toch te vergeten merk ik nu, joepie:)

pompom 17-06-2003 22:26

Citaat:

van wie kreeg je te horen dat ze niet meer verliefd op je was? Van haar zelf of van derden?
van haar zelf
ze zei alleen wel later dat ze mss te snel was geweest met haar beslissing :s

maar k zal wel proberen niks te hopen :)

(snelle reacties trouwens (y))

AtHell 17-06-2003 23:43

Citaat:

pompom schreef op 17-06-2003 @ 23:13:
avonds naar elkaars huis geweest, 't was heel gezellig :)
Waarom zou je naar elkaars huis gaan, wat moet jij bij haar thuis in je eentje en zij bij jou thuis ?

Maarja als het heel gezellig was zou ik vaker bij elkaar uit de buurt blijven, pret 24/7 (y)

Big Boi 17-06-2003 23:48

Citaat:

Some schreef op 17-06-2003 @ 23:20:
gewoon lullen met dr op msn en dan zie je vanzelf hoe ze reageert enz
Nee doe maar niet op msn. Msn kan een heleboel relaties laten ontstaan maar kan relaties ook flink verzieken. Praat gewoon een keer met haar int echt. bel haar op, maar een afspraakje etc. Als ze al nee zegt zeg je dat je gewoon als vrienden wilt gaan (dus dan ga je niet af als zij écht niet meer verliefd op je is, en als ze dat nog wel is, dan zit je gebakken) Serieus, met iemand in het echt praten is veel persoonlijker en dan zegt ze veel sneller ja op de vraag of ze wil daten dan dat je het via msn doet....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.