![]() |
tipje (death metal)
Bloodboil, lekker death metal bandje uit Nederweert.
site: http://www.bloodboil.net/freem.htm en download de live-clip van ze hier ( opslaan als.....) |
die zanger is een lamme zoutzak
|
hopelijk kom je met je enkel tussen de spaken van de fiets
|
Luister dan naar fleshtized.
|
Citaat:
|
Citaat:
Over Bloodboil: voor een Nederlandse death metal-band klinkt het nog redelijk, maar niet echt interessant. Cijfer: 6. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee. |
ik vind bloodboil trouwens vrij weinig aan.
|
|
Krabathor ook.
|
we dopen dit topic dan maar om in death metal tips:
-putrefied ( spelen binnenkort samen met pyaemia in de 013) |
Deeds of Flesh - Reduced to Ashes
da's pas goeie prut. :p |
Citaat:
|
death metal is tof, maar dan wel de goede death metal, geen zut zoals vader & dying fetus of morbid angel. troep!
bands die ik wil aanraden terrorizer protector asphyx repulsion pestilence |
Citaat:
|
Hee ga eens terug naar ZM!~ :mad:
Decapitated |
Citaat:
asphyx is saai, pestilence ook. Old-school rotzooi. en morbid angel troep? altars of madness is wel ff DE death-metal klassieker ongeveer. |
Dan raad ik Melechesh aan.
Death metal met oosterse invloeden en nog een interresant concept in de teksten ook. En ow ja: Acts of Ignorance, die zijn ook wel vrij bruut en to the point. |
asphyx en pestilence saai?
hm ok dan blijven protector en repulsion voor jouw over :) en terrorizer is geen grind maar death/thrash. de death metal klassieker? hahah! als een album van morbid angel al een klassieker zou zijn da was dat blessed are the sick. |
o en btw.. een zin als oldskool rotzooi staat een beetje stom als er daarna een cd uit 89 als death metal klassieker word bestempeld.
|
Citaat:
en blessed are the sick is idd erg goed, maar te weinig echt goeie nummers. Ik ben trouwens zelf meer een fan van het latere werk van MA, maar da's puur een kwestie van smaak natuurlijk. en old school rotzooi ja. Altars of Madness was in 89 zijn tijd namelijk ver vooruit, terwijl asphyx niet veel verder dan monotoon gedreun kwam. |
hm ja klopt wel, die 30 sec herrie van tegenwoordig, houd je daarvan? ik niet iig.
ik ben zelf geen fan van MA, maar ik ken het wel redelijk. tis een kwestie van smaak idd, want ik vind asphyx dus echt tof! |
Citaat:
heb hier een promootje van Putrefied, het eerste nummer is nog wel enigzins te pruimen, maar de rest is vrij saai. |
Citaat:
asphyx! heersch! |
Citaat:
probeer Deifecation eens( hoewel ik zie dat jij bij die gasten in de buurt woont, dus jij zal ze zeker kennen. Dus dit is voor de mensen die ze niet kennen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dat terrorizer zelfs 1 van de eerste grindbands was...
Die cd is legendarisch 'world downfall'... |
nee, bands als Extreme noise terror en napalm death waren er veel eerder bij.
en daarvoor waren er nog wel meer bands, maar dan zul je ff bij tsasil of c-el-wan moeten tjekken. |
Citaat:
ONTZETTEND DIKKE HOMO!!!!1 TERRORIZER GEEN GRIND????!!!! ALS ER IETS GRIND IS, DAN IS HET TERRORIZER!! DIKKE DEBIEL, KILL YOURSELF!!! |
Als je death-metal wilt, lusiter dan oude malevolent creation, oude immolation, oude morbid angel, pentacle, blasphemy, incantation, enz
|
prima lijst
en natuurlijk Krisiun (maar wie kent Krisiun nou niet?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen de naam al 'blood' boil.. zo onorigineel :o
|
nou ga maar huilen
|
Het mindere aan een heleboel death metal bands is dat ze allemaal een zo bloederig mogelijke naam willen hebben, de hardste herrie proberen te maken en alleen maar over bloed, botten en afgerukte ledematen schrijven. Er zijn maar een paar death metal bands die echt uit de band springen. Jammer dat er zoveel op elkaar lijkt
|
jammer dat jij er nie zoveel verstand van hebt
|
Citaat:
|
zal mij aan de kont roesten da jij het er mee eens bent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo zie je maar weer he
|
al het goeie komt van melkuniekoeien
|
ja, dat is waar
|
Beheaded
Rules |
hippe sjit in deze topic...:cool:
muziek van bloodboil is best goed alleen die zanger staat er bij alsof ie wacht tot ener van een duivelse hoer hem meeneemt naar haar nobele stulpje |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |