![]() |
wat kost de videotheek bij jullie
Bij ons bij ons kost een dag een video/dvd huren 4 (bij videoland)
wat kost het bij jullie ik vind 4 eigenlijk best wel veel voor een video per dag |
Ja, de dagfilms zijn best prijzig daar ja. Maar de weekfilms niet, was 't niet vijf films voor tien euro? Dan wacht ik nog wel eventjes. En vaak hebben ze ook van die opwaardeer-actie's. Dat je het dubbele krijgt enzo.
Videoland is oke. |
3 dagfilms voor 10 euro (+ 2 dagenhouden), dus ik denk ook 1 film voor 4,- ofzo
weekfilms wel goedkoop, 8 films voor 10 euro oid Hollywood factory heet het. |
ik kan lekker voor niks huren :p
|
Wow.. Hier is een dagfilm €4,50 (ik vind dat echt super duur)..
En weekfilms heb je er 3 voor €10,- geloof ik.. stelletje afzetters.. :rolleyes: |
Geen idee, ik zal het es aan de makelaar vragen
:rolleyes: |
Film hier bij de filmstation is 3.50 euro. Dat valt dan nog wel mee, als ik jullie hoor.
|
bij ons kost het dacht ik 3,75 per film. En dan is het 3 en 1 gratis. (dat zijn dvd prijzen he)
|
$99ct per oudere film per dag.
$5 voor 5 oudere films voor vijf dagen. $2,99 voor nieuwe releases per dag. |
dagfilm 3.80
oudere films: 1 voor 3 dagen 2.50 2 voor 1 dag 2.50 3 voor 4 dagen 4.00 5 voor een week 7.50 6 voor een week 8.00 |
Wij hadden er een die vroeger 3 GULDEN was, en dan een hele week, ook voor nieuwe films
Toen werd het 2 euro (wat nou inflatie?) En nu is hij weg :( |
Dagfilm/dvd: 4
΄Oude΄film/dvd: 3,- Veel dus. En ik zou niet weten welke videotheek het is :o (ik woon er 50m vanaf, maar goed :o ) |
4,-
|
Citaat:
sorry hoor. bij ons is het iets van 4 volgens mij. weet nie precies. ben al lang nie geweest. |
Citaat:
|
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
bijdehandje! (y) |
3 euro voor een film
maar wij betalen altijd met airmiles dus eigenlijk kost het niets :) |
Ik huur nooit !
Belachelijke afzetterij... (n) |
Even bij m'n zakenwaarnemer informeren. Ik huur trouwens nooit. Kijk uberhaupt weinig films, alleen de goeje.. :D
|
Citaat:
|
Videoland in klein dorpje:
1 dagfilm 3.50 of 4 voor ιιn dag een nieuwe film (duh :p) 3 films voor een week is 7.50 Videotheek in Rotterdam (ben naam kwijt): 7 films, 7 dagen, 7 euro :cool: |
Ik weet alleen dat een sterfilm (populairste films) 4,- kosten en het is een Filmstation filliaal
|
Citaat:
* gewoon nieuwschierig * :o |
Een weekfilm kost 3, en een dagfilm 4 of 4,50.
Geen idee of het goedkoper wordt als je er een aantal tegelijk huurt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mijn videotheken:
Bij Videoland: 2,50 voor een ouwe (1 dag houwe) 4,00 voor een nieuwe (1 dag houwe) Bij Moviecenter Amsterdam: 3,00 voor een ouwe (1 dag houwe) 3,50 voor een iets minder ouwe (1 dag houwe) 4,00 voor een nieuwe (1 dag houwe) Bij Videotheek Waterland: 2,30 voor een ouwe (een paar weken houwe) 3,00 voor een nieuwe (1 dag houwe) en als je in een jaar 10 nieuwe gehuurd hebt krijg je er 1 gratis. |
Citaat:
en vind je het daar beter dan in nederland? * begind een beetje interview te worden :o :D * |
Ik weet alleen dagflims, en die waren 3,55 maar nu veranderd in 3,75 :( (Stervideotheek dan he)
|
2,50 voor een weekfilm en 3,50 voor een dagfilm.
En 5,- voor 't lidmaatschao geloof ik. |
Citaat:
|
4, - per dag
|
jezus bij ons is bij 1 van de videotheken 5 euro een dagfilm :eek:
|
(videoland Velserbroek:)
dagfilm (huur je voor 2 dagen): 450 week: 3uro |
3,50 , week weet ik niet
Ik vind wel dat films huren asociaal duurder is geworden..wat niet ok, maar ik weet ooit dat ik bij een actie f 3.33 per film betaalde...those were the days... |
Dagfilm 2,5 euro, dagdvd (of hoe je dat dan ook noemt) 3,5 euro.
|
Citaat:
cool ff meer fillums huren dan! die hwood toch! |
Citaat:
kuzzies |
Hai
ik werk in een videotheek en onze prijzen zijn 3.80 euro voor een dagfilm 3.00 euro voor een weekfilm vind het zelf eigenlijk best veel! groetjes Marloes. |
3.80 voor een dagfilm
|
Citaat:
In elk geval: een premiθre-film was hier altijd 5 gulden. Zal nu wel 2,50 geworden zijn..... Je betaalt namelijk met een strip, en een striuppenkaart met vijf strippen kostte vroeger 25 gulden. Ik gok dat dat nu 12,50 is (misschien 15,00). |
hmm
2,50 of 3,50 per film geloof ik? en hij heet cinematheek |
2,50
|
2,80.. dvd en video, en ik huur altijd dvd.. special features vind ik ook leuk om te zien :)
|
4,- dvd of video maakt niet uit
moet je em de volgende dag voor 18:00 uur weer inleveren |
Citaat:
|
5 films, voor 7 dagen, kost hier €7,00 waarbij t niet uitmaakt of t video of DVD is. Wat n dagfilm kost, weet k zo niet, maar dit leek me vrij goedkoop dacht k zo. Huurde laatst n video bij mn vriendin in t dorp, en koste voor n oudere film €4,00 voor een dag. Dus de ene dag huren, dag erop weer inleveren. Vind k echt veeeeel te duur...
Maar hier is t dus lekker goedkoop :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |