![]() |
Notting Hill
Aaah, k heb hem gister weer gezien.. :) Ik had m gekocht op dvd voor mijn ouders, maar ik heb m al in beslag genomen eigenlijk..
Afijn, gister dus weer dit wonderlijke verhaal mogen aanschouwen.. Wat vonden jullie van deze film (als je hem gezien hebt)? "The smile on your face lets me know that you need me There's a truth in your eyes saying you'll never leave me The touch of your hand says you'll catch me whenever I fall You say it best.. when you say nothing at all" |
ik word altijd enorm vrolijk van deze film. hoe vreselijk voorspelbaar en zodner enige diepgang hij ook is, hij blijft leuk.
|
:)
Ik vind de mooiste stukjes als "When you say nothing at all" wordt gedraaid zeg maar.. Je moet 'm wel met een leuk meisje kijken, als jongen zijnde.. |
Ik vond 't wel een leuke film.. Zo'n feel good movie.. :)
|
Deze film is echt zo'n feelgood movie ja. Heb 'm al best wel (heel) vaak gezien en het blijft lief/leuk. :) Ik vind Julia Roberts wel leuk in zulke films en Hugh Grant acteert (of is) ook leuk. Stiekem heb ik wel een zwak voor Brits. :o :) De muziek in de film vind ik trouwens ook wel lief (of slijmerig, zoals anderen dat zeggen :p), het past gewoon bij de film. :)
|
Deze film is echt zoooooo fout, maar ook zooo gaaf.
|
1e keer dat ik hem zag vond ik hem kut. 2e keer zat ik mee te kijken met iemand en toen was hij wel leuk. Die scene is leuk als Hugh Grant iets zegt met: 'Actually'. Met zo'n zwaar engels accent.
|
geweldige film! echt een van mn lievelingsfilms :) lekker simpel, je wordt er altijd weer vrolijk van. ik heb m natuurlijk ook op video al jaren, dus altijd als k me niet fijn voel kijk ik die film...hij blijft leuk (y)
|
ja (y) dat is een heel leuke film.. Heb hem al meermaals gezien :)
|
Geweldige film, heb 'm al een stuk of 7 keer gezien maar ik blijf er maar vrolijk van worden
Zó zoet, maar zó super |
beste feel-goodmovie ooit. en zooooooooo romantisch! *zucht*
|
Citaat:
*ain't no sunshine when she's gone* ;) |
Hij blijft leuk! Vooral als zij over dat muurtje klimt :D en dat t hem dannie lukt hihihi
|
Citaat:
Iets wat volgens haar super ouderwets is. Ze heeft ook wel gelijk hoor. Het klinkt best wel dom :) |
Ja, erg leuke film! Alleen dat nummer van Ronan Keating kan ik niet uitstaan :mad:
|
Citaat:
(oid) |
Citaat:
|
vond um wel geinig, mar vind bridget jones leuwker
|
prachtig film, net zoals: My Best Friends Wedding. Doet me een beetje aan Nothing Hill denken :o .
|
K vond m echt onwijs leuk... :cool:
En nog steeds krijg ik kippenvel, als ze aan het einde die persconferentie houdt en dat ie dan die vraag stelt en dat dan "she" van elvis costello wordt ingezet...wauw :o |
niks aan :p
|
k heb hem thuis op dvd, maar nog nooit gekeken
|
Ik vind hem zo gaaf!! Vooral ook die TE foute huisgenoot, echt die is zo grappig.. Met die T-shirts!! Iedere keer dan verheug ik me erop en de eerste keer dat ik het zag toen heb ik echt onder de stoel gelegen van het lachen
en ook als ie die deur open doet in zijn onderbroek!! En ook als er een schets gegeven wordt van de buurt waarin Will woont (zo heeft ie toch :o ) over die kapper dat je eruit komt lijkend op Koekiemonster en ook die tatooshop conclusie: ik ga morgen Notting Hill kijken!! |
Ik vind het echt een hele leuke film, ik kan hem gewoon een paar keer achter elkaar kijken zonder dat ie verveelt. Ik vind 'She' zo'n mooi liedje :)
|
Ik heb betere feelgood movies gezien.. ik heb me eigenlijk vooral geergerd aan deze film gewoonweg omdat het allemaal zo onrealistisch is (op een slechte manier).. en soms ietwat overdreven, nee het is niet mijn soort film..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |