Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   shag slechter? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=51476)

Anal Avenger 11-04-2002 19:54

shag slechter?

Ik vroeg me af of shag slechter voor je is dan sigaretten.
je zou denken dat dat echt zo is, omdat sigaretten een filter hebben, maar zeker zou ik het nou wel eens willen weten,

thnx

dopehead 11-04-2002 20:37

ik weet het niet maar volgensmij even slecht(even goed).
want in sigaretten gieten ze allemaal druppels ghemishie shit bij.
gezien op geheime footoows:eek: :eek:
en shag=pure tabak(hoop ik)
dus

ick 12-04-2002 01:45

zware shag is minst slecht.... is puur natuur... de rest (halfgare shag, sigaretten) gooien ze ik weet niet hoeveel chemicalie-en bij om ze lichter te namen en de smaak te verbeteren/aanpassen

Barclay = toppunt van slecht...

Anal Avenger 12-04-2002 09:14

dan weet ik dat ook weer ;)

apekop123 12-04-2002 17:22

En pijptabak? als je dat gewoon rookt als een sigaret? En sigaar als je dat gewoon rookt als een sigaret ? Ik rook nl (bijna) nooit sigaretten maar soms wel is pijptabak / sigaar .

ick 13-04-2002 01:00

Citaat:

Drexz schreef:
En pijptabak? als je dat gewoon rookt als een sigaret? En sigaar als je dat gewoon rookt als een sigaret ? Ik rook nl (bijna) nooit sigaretten maar soms wel is pijptabak / sigaar .
je bedoelt in 'n losse filterhuls? maakt geen zak uit... 't verdunt te rook alleen maar.... 't beste is zware shaf door 'n waterpijp.... water filtert veel slechte zooi deruit en laat de nicotine door :)

maar 'n waterpijp voor shag... te omslachtig... ik zweer bij peuken... liefst lucky strike op't moment

Jan 14-04-2002 14:36

Shaq is slechter dan sigaretten en je weet ook niet wat er precies in zit dus als je wilt gaan roken wat al heel slecht is neem in elk geval geen shaq.

*knip*

basje! 14-04-2002 15:17

maar shag is wel goedkoper...

Jan 14-04-2002 15:55

Ja maar wel een stuk slechter.

Niet roken is helemaal goedkoop

Jantje het Zonnekind 14-04-2002 19:25

Citaat:

Jan schreef:
Ja maar wel een stuk slechter.

-ow ja

Niet roken is helemaal goedkoop

-je kan je ook laten sponsoren door Lucky Strike ;)

ge*knip*t

ick 15-04-2002 01:07

Citaat:

Jan schreef:
Shaq is slechter dan sigaretten en je weet ook niet wat er precies in zit dus als je wilt gaan roken wat al heel slecht is neem in elk geval geen shaq.

*knip*

zal ik jou zeggen hoeveel monochloride (of dichloride, weet nie psies) der in 1 light sigaret zit om 't ding light te maken? weet je ook hoeveel troep ze nodig hebben om 'n marlboro naar marlboro te laten smaken en 'n en (was nog 'n merk uit die fabriek dat anders smaakte) die 2 komen uit DEZELFDE fabriek (Phillip Morris), worden gemaakt van DEZELFDE tabac... maar smaakt anders... how come? explain please!

Shag weet je niet wat erin zit.....? der staat niet op hoeveel nicotine/teer derin zit... idd, klopt, maar dat ligt aan hoe je draait... aangezien iedereen op 'n andere manier 'n andere hoegeelheid in 'n ander vloeitje stopt KAN je dat niet bepalen... Shag is veel cleaner van chemicalien/smaaktroep als sigaretten.... Zware shag zit helemaal geen troep doorheen..... daarvoor is dat ook ranzig, en halfzware shag niet... is wel zelfde tabak....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.