![]() |
sperma
als een meisje je aftrek waar laat jij de sperma ???:confused:
|
Handdoek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou das makkelijk... mijn vriend komt gewoon niet klaar.....
|
ehm.... aan zijn jas smeren??
:eek: :eek: :D |
*vraagt het zich ook af*
Geen ervaring mee. Jaja, ik was heel knap bezig :D:D |
Ik laat het op zijn buik terechtkomen en hij kuist het dan op met een zakdoek.
|
op het laken laten vallen.. beetje afvegen.. slapen.. volgende ochtend ist opgedroogd en zie je er niks meer van! :D
|
wc papier :p
|
In haar mond, in haar kutje, in een condoom, op haar gezicht, op haar buik, op haar borsten, in haar poeperd. Er zijn heel veel plaatsen om het te laten, waarbij voor de uitwendige plekken een handdoekje of washandje voor het grijpen altijd handig is. Na het "laten" in de inwendige plaatsen zal je vriendin eventjes moeten gaan uitlekken boven de toiletpot of onder de douche.
|
Citaat:
|
maar sorry hoor
uitlekken van sperma??? alsof het hele liters zijn man of doen jullie het allemaal met de melkboer? of is dat uitlekken ook van het meisje zelf?? :) |
Citaat:
|
Is het niet 'het sperma'?
Je veegt het af aan een zakdoekje of handdoekje? Of je slikt het door. :) |
Citaat:
ja beide ja :) Het sperma denk het ook alhoewel het is een beetje een het-zout-de-zout geval, omdat sperma in deze ook als een hoofdbegrip bij de copulatie kan worden opgevat net als zout als een hoofdbegrip kan worden opgevat mbt het eten de sperma zou ook een meervoudsvorm kunnen zijn, een soort constructio ad sentiam, een constructie naar gevoel, omdat het heel veel spermacellen zijn, maak er dan maar spermatae van :) of spermae van mijn part :P |
īsper·ma (het ~)
1 mannelijk zaad van mens of dier |
bij de buren in de tuin
|
in het bus hokje of in de trui van je ex vriend:p :p :) ;) :D
|
WC-papier ofzo, zakdoek, handdoek, hand, mond, mjah kan vanalles zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
En je kunt wel goed genoeg mikken denk ik hoor |
Citaat:
|
Citaat:
ja uitlekken ja! als het in de wc lekt dan lijkt het misschien niet zoveel maar als het op je bed komt of in je onderbroek is het toch een flinke natte irritante klodder die je beter kan laten uitlekken en ja het is ook wel vocht van het meisje natuurlijk |
Ik doe het meestal onder de douche bij hem teminsten lekker makkelijk.. je spoelt het zo weg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |