![]() |
Verontrustende onderzoeken
steeds meer dingen zouden kanker kunnen veroorzaken, laatst las ik dat teveel fietsen bij mannen erectieproblemen kan veroorzaken... er zijn steeds meer berichten die ons gedrag met drastische gevolgen gaan verbinden.
Hoe reageren jullie daarop? Gaan jullie minder fietsen, zo gezond mogelijk eten, bepaalde dingen niet meer doen? Of trek je je daar niets van aan? |
't enige waar ik echt naar luister is dat gedoe over roken...
als ik hoor over mensen die kanker krijgen door roken, en men zegt dat meeroken nog slechter is, en dat rokers 2x zoveel cadium (?) binnen krijgen, wat ook nog eens gezondheidsproblemen veroorzaakt... dan denk ik... nee liever niet... verder, eigk niet... ik zit nog 't zelfde achter me computer, me mobiel gaat nog altijd in me broekzak en ik eet er geen hamburger minder om, hooguit wat gezond extra... en over erectie problemen, ik heb 16 jaar intensief gefietst en ik heb niemand horen klagen, ik zelf ook niet... als ie tegen de 50 wat mankementen begint te vertonen... dan zie ik 't dan wel weer.. (ik wil helemaal niet zo oud worden :( ) |
nee, ik trek me er weinig van aan
als je als die berichten megaserieus gaat nemen kan je beter in je bed blijven liggen de hele dag, al schijft dat ook gevaarlijk te kunnen zijn, omdat het huis in zou kunnen storten als ik me daar druk over zou maken, zou ik gene leven meer hebben, dus ik ga lekker door met leven hoe ik altijd al gedaan heb en ik breng er door dit soort berichten geen verandering in aan |
nee
helemaal niks mn moeder doet dat wel en dat is af en toe vervelend (like.. moet ik opeens smiddags minder soep gaan eten ofzo) |
Ik trek me daar helemaal niks van aan, omdat de inzichten in de gezondheidszorg en voedselsector toch elk halfjaar omslaan als een blad aan een boom.
|
Trek me er nix van aan. Ik bedoel, wat is er niet slecht? (n)
|
Citaat:
|
Boeit me niks, tegenwoordig is alles kankerverwekkend oid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles is gevaarlijk, en als je dan gewoon helemaal niks doet is het ook niet goed, dus doe gewoon wat je leuk/lekker vind.
|
nee.. vroeger ngo wel maar je krijgt tegenwoordig oevral kanker enzo van
|
nee.. vroeger ngo wel maar je krijgt tegenwoordig oevral kanker enzo van
|
Dood ga ik toch wel, dus het maakt me niet zo heel veel uit.
zolang ik maar een leuk leven heb gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik fiets niet meer.. Daar ben ik vanaf gestapt ;) Ga alleen nog met de auto.. |
Citaat:
Hier ook soms :o |
Citaat:
|
als je minimaal 3 weken lang, 10 kilo pepernoten per dag eet, krijg je ook kanker, schijnt. :rolleyes:
|
Dood ga ik toch wel. Ik ben niet eens van plan om zo oud te worden dat ik er gezondheidsklachten aan overhoud, en bovendien wijzen de uitslagen van die onderzoeken inderdaad om het jaar wel weer iets anders uit. Voorbeeldje: Een jaartje of twintig geleden werd roken nog als gezond beschouwd, als ik me niet vergis.
Overigens schijnt het nu dat geconcentreerde appelsap drinken ook kankerverwekkend is. ..ik bedoel maar. |
Ach, vroeger deden ze bijna geen onderzoeken, toen stierf iedereen aan ouderdom, of onverklaarbare redenen. Nu noemen ze dat allemaal Kanker, aids, ...
En dan komt er een of andere pipo die beweert dat weer iets niet goed is in ons leven, en dan is dat weer tijdelijk groot nieuws, zodat een heel effe dat niemand meer gebruikt, en daarna doen ze weer lustig verder zoals vroeger. |
Ik geloof dat we wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen zeggen dat een pakje shag per dag of een liter jonge klare niet echt goed is voor de gezondheid op lange termijn. Tweehonderd kilo wegen heeft ook zo zijn nadelige kanten.
Uitkijken met oversteken is ook aan te raden, joh, de dood ligt overal op de loer. Denk een beetje logisch na en je weet best wat wel of niet goed of slecht voor je is. |
Echt een significant belang heeft het niet, maar dat kan je natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen. Je kan ook doodgaan als je de deur uitstapt en onder een auto loopt. Je kan ik de trein ook een ongeluk krijgen. Wat ik hiermee wil zeggen is dit; probeer gewoon door te leven zoals je dat altijd gedaan hebt en trek je weinig aan van zulke slechte en nietszeggende onderzoeken. :)
|
"It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to."
|
Ik blijf gewoon m'n gang gaan zonder me iets van die onderzoeken aan te trekken
Ik krijg de resultaten van de meeste onderzoeken niet eens mee, dus ik maak me eigenlijk nergens druk om |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |