![]() |
Populairste muziekforummer, ronde 2, dag 15
De derde serie wedstrijden van de tweede ronde.
Er zijn 6 wedstrijden van 1 tegen 1. Je kunt op elke wedstrijd stemmen. De winnaar van elke wedstrijd gaat door. Er gaan elke dag dus 6 mensen door. De wedstrijden van vandaag: Tsasil - harrie84 Ufke - Vork cHa0s - muziekvlinder snees - DaKonium paco de taco - Hi, I'm Nora Mortischa - loempia addict |
Tsasil
Vork muziekvlinder snees Hi, I'm Nora Mortischa |
Tsasil - metal! en harrie84 is een zak
Vork - kameraad cHa0s - gewoon een bruteling, hehe DaKonium - metal Hi, I'm Nora - Bram heerscht loempia addict - geen idee |
ik bijt de spits af: [edit] toch niet helemaal[/edit]
Tsasil (ubermetalman) Vork (want dat is een trouwe ijlen master en UFke gaat toch wel door) muziekvlinder ( om haar te beschermen voor de grote boze punker ) snees (truie 14jarige 2ling paco de taco (op mezelf stemmen staat ook zo nasty ) Mortischa (omdat ze altijd van die leuke fluoricerende kettingen aan heeft ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsasil
Vork cHa0s snees Hi, I'm Nora Mortischa |
harrie84, mijn vluggertjesmeehebvriendje
Ufke, stiekem nog best moeilijk want vork vind ik ook geweldig cHa0s, lijkt me gaaf persoon snees, andere ken ik eigenlijk niet eens.. paco de taco, weleens gezien zo ergens, aardig persoon Mortischa, ja duh. |
Tsasil (die andere is maar een stumperd)
Vork (daarom) muziekvlinder DaKonium Hi, I'm Nora (brammetje! :)23 ) Mortischa (geen voorkeur, dus dan maar vrouewelijk stemmen) |
harrie84
Ufke cHa0s snees Hi, I'm Nora Mortischa |
Tsasil
Ufke muziekvlinder snees Hi, I'm Nora Mortischa |
harrie84
harrie84
Ufke cHa0s snees paco de taco |
Tsasil (blekkies de gekste)
Vork (old-school) muziekvlinder (m'n heldin :D) snees (metalneefje) Hi, I'm Nora (poison the well gays unite) Mortischa (1e rondegenoot) |
harrie84 - gewoon
Ufke - z'n hoofd cHa0s - hakken met een hanekam op Impulz :p snees - daarom paco de taco - wel aardig Mortischa - dunno |
Tsasil
Ufke Chaos Sneez Paco de Taco Mortischa |
Tsasil
Ufke muziekvlinder snees Hi, I'm Nora loempia addict |
Tsasil - omdat hij bijbel.nl zelf heeft gevonden. En omdat hij een avondje uitgaan goedmaakte door 5 uur whiskey te zuipen en over dochters lullen.
(harrie84 is mijn bandhomie ja, maar helaas) Ufke - Mijn neef, al gaat dit erg moeilijk voor hem worden. Chaos - Omdat hij het presteerd een hele dag niets te doen Dakonium - Omdat ik vind dat hij laatste weken goede posts heeft. En omdat zijn naam met 'ium' eindigt. Hi I'm Nora - de naam he.. En hij heet Bram, dan kun je zeggen 'ken ik bram, ken ik mezelf?" Loempia Addict - om nog proberen hem iets terug te laten komen. |
harrie84 - want die was op de deco
Ufke - omdat ie me bekritiseert op schreeuwen met ee lagwagonshirt :P cHa0s - die was WEL op de meeting DaKonium - die best wel trui denk ik Hi, I'm Nora - lijkt me sympathiek soms Mortischa -- was op de deco |
Tsasil l - harrie84 < no perticular reason
Ufke - Vork < vork is metal, dat is in z'n voordeel. maar Ufke heerst. dus cHa0s - muziekvlinder < makkeluk snees - DaKonium < broertje van wouter paco de taco - Hi, I'm Nora < geniale nick Mortischa - loempia addict < hete tsjik uit damsco |
harrie84
harrie84-------->heeft volgens mij wel goede muzieksmaak en shit
Ufke-------->tjah....heeft niet zo veel stemmen volges mij.. cHaOs--------> wel koel persoon Snees--------> voor zn rechtvaardige uitspraken...(de eerste x dat ik em zag) Taco de paco--------->voor zn goeide moezieksmaak Loempia Addict---------->k haat de addamsfamilly dus... |
Tsasil
Ufke cHa0s snees paco de taco loempia addict |
harrie84
Ufke cHa0s snees Hi, I'm Nora loempia addict |
harrie84 - Post goed, aardig, kan goed pijpen
Vork - ANTOON! cHa0s - Kwark de Kankerpunker (y) snees - Wat is nou een forum zonder snees? paco de taco - Al vind ik Hi, I'm Nora ook heel erg cool stem ik toch op John. Mortischa - Was moeilijk, loempia addict is ook cool, maar Aisa is toch wel een aardig überchick. |
Tsasil
Ufke muziekvlinder DaKonium Hi, I'm Nora loempia addict |
harrie84
Ufke. Pijpen. cHa0s DaKonium paco de taco Mortischa |
Citaat:
|
Hej, hier sta ik bij
Vork, old scool forumbaas cHa0s, want hij heeft zijn eigen liedje snees, landgenoot Hi, I'm Nora, gaave nick Mortischa, lust worst |
Citaat:
|
harrie84
Ufke cHa0s snees paco de taco Mortischa |
harrie84 - omdat ik hoorde dat ie makkelijk in de zeik te nemen is
Ufke - forumgod muziekvlinder - silverchair snees - haarlem alsk mij niet vergis Hi, I'm Nora - koele nick Mortischa - http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=514651 |
harrie84, die heeft een dope hoofd
Vork, erg moeilijk maar vork is geiler :> cHa0s, spijkemaribo de gekste :P snees, lijkt op snee en ik hou daarvan paco de taco, dope nick :> Mortischa, ja makkie, die wil ik nemen :P |
Tsasil
Vork cHa0s snees paco de taco Mortischa |
Tsasil
Vork cHa0s snees Hi, I'm Nora loempia addict |
harrie84 "was op deco" vind ik een goed argument (y)
Ufke ik vind het RUNKA!, en jij bent neef van friso. cHa0s gaat zwervers die discmans jatten achterna:) aardige gozer DaKonium omdat Hi, I'm Nora naam als mijn av :D Mortischa "was op deco" |
Citaat:
|
Tsasil (gratis bier in patronaat)
Ufke (pijpen & milkshakes) cHa0s (d'oh) snees (geen idee) paco de taco (taco's zijn lekker) Mortischa (die fokt ratjes) |
Citaat:
|
Tsasil
Ufke cHa0s snees paco de taco Mortischa |
harrie84
Tussenstanden:
Tsasil 19 16 harrie84 Ufke 26 10 Vork cHa0s 26 10 muziekvlinder snees 29 7 DaKonium paco de taco 16 19 Hi, I'm Nora Mortischa 27 8 loempia addict |
kunnen we geen poll maken waarop we kunnen stemmen wie denkt dat gaat winnen?
|
Citaat:
Op pleurez forum kan dat wel trouwens. |
-ken ik allebei niet
-ufke -chaos! -ken ik niet -ken ik niet -mortischa nuttige bijdrage alweder |
Citaat:
mja moet me ook eens op jullie forum aanmelden :) |
Citaat:
Ik maak wel een poll aan op het Pleurez forum als deze ronde is afgelopen. |
Citaat:
|
Tsasil
Ufke muziekvlinder DaKonium paco de taco Mortischa |
harrie84
Ufkemuziekvlinder snees paco de taco Mortischa Moet je eigenlijk op iedereen stemmen? Want bij sommige heb ik weer van die hoeven allebei niet door en bij andere dus allebei door. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |