![]() |
happy day?
Ten eerste baalde je omdat je je examen net niet gehaald het en dus een herexamen moet doen om je cijfer met 4 tiende punt op te hogen.. ten tweede is het weer zwaar om weer te leren net na dat je een paar lekkere weekjes geen boek meer hebt aan geraakt. Maar dan fiets je op de dag van je her (vandaag dus ) naar school en krijg je halver wege een lekke band... en dan is het nog zo f*ucking heet en dan moet je nog een teringend lopen...
Nou daar wordt je echt niet vrolijk van. Nouja niet dat dit jullie boeit enzo maar k moest het ff kwijt. En ik wist ook nie waar k het neer moest zetten dus heb k het maar hier neer gekwakt... nou dan ga k me maar geestelijk voorbereiden op me her... :) sorrie voor de ruimte verspilling.... *zwaai* |
Veel succes!!
|
Even leuk is dat de school me vandaag opbelt om te zeggen dat er een fout gemaakt is. Mijn 7,8 voor wiskunde (waar ik zo trots op was), blijkt een 7,1 te zijn, waardoor ik geen 7 maar een 6 op mijn eindlijst krijg.
|
en ik wacht nog steeds dat school me opbelt om te zegge, dat ze een fout gemaakt hebben en dat ik wel een 5.2 heb,,,
grrr |
sorry, maar dit hoort op de kantine..
|
Wat ook niet leuk is: een 5,4 voor je mondeling krijgen terwijl je maar een 5.5 nodig hebt :mad:
|
Ook niet leuk:
Als je voor biologie een 6,45 (=7 ) staat, en dus voor de laatste toets een 6,5 moet halen, maar een 6,4 haalt, waardoor je een 6,44 (=6) staat.... Maar ik ga hem wel herkansen :) Maar succes iig :) (en ik denk zomaar dat hier een slotje op komt ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet leuk: midden in een proefwerkweek zitten, vandaag 3 toetsen van 2 uur (geschiedenis, nederlands, biologie) en als je dan thuis komt beginnen met leren voor de volgende dag... |
Citaat:
|
wat ontzettend vervelend voor iedereen zeg
|
Citaat:
|
Ik heb gister een 8 gehaald, vandaag lekker de hele dag in de zon niets gedaan en zometeen feestje :p
|
Ik heb me gisteren en vanochtend ontzettend druk gemaakt om mn her, terwijl dat helemaal niet nodig was. Ging goed.
|
nouzeg
wat een pech. |
Echt rot. :)
|
Citaat:
|
ik ben over..niet verwacht maaar tis me toch gelukt :D
vandaag bijna al mn cijfers te horen gekregen...:) |
Ik krijg net op intranet te zien dat ik 3 van mijn 4 tentamens gehaald heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woei, was het moeilijkste thema van mijn hele opleiding, maar heb het gehaald, in ieder geval de twee moeilijkste tentamens wel!!! En het opvallende is: niet met een zesje of zo maar met superhoge punten!!!!!!!!!! Shit, nu ben ik een nerd natuurlijk he :D ;) Boeit niet, ben echt superblij!!!
Consolideren (moeilijk vak, simpel tentamen) ---> 8,0 Externe Verslaggeving (simpel tentamen) ---> 7,0 Fiscale Jaarrekening (wat ik d8 dat ik verknald had) ---> 8,5!!! :cool: Nu Belastingrecht nog, denk dat ik dat ook wel gehaald heb! :cool: WOEI!!!!!!!!!!!!!! Excuses voor mijn blijheid :D :p |
Citaat:
|
Zooo en om deze geweldiguuh dag af te ronden heb ik mn her ook nog finaal vern**kt. dus dan zak ik waarschijnlijk op 4 tiende ook nie echt leuk... maarja, het leven is hard maar de voorkant van een trein nog weel harder...
xXx |
Gedeeltelijk...
Had een 4,5 voor het ene vak (wat betekent dat ik voor mn propedeuse nog moet herkansen in september) maar ook weer een 7,5 voor StudieLoopbaanOntwikkeling (wat inhoudt dat ik géén negatief bindend studieadvies krijg :D met andere woorden, ik mag doorgaan met de opleiding) |
Je mag pas klagen als je 3 tentamens op 1 tiende (en soms nog minder) niet gehaald hebt waardoor er eigenlijk 27 studiepunten door je neus geboord worden. ;)
Nee, maar ik kan me goed voorstellen dat het klote is. Maarja, je kan het jaar altijd nog over doen. Dan zul je volgend jaar je best maar moeten doen. Meer kan je momenteel niet doen, he? :) |
Toen een klasgenoot even luidruchtig verkondigde hoe verliefd ik wel niet was een jaar geleden, waar de persoon in kwestie dus ook bij zat..
Mag de aarde open scheuren onder me ofzo? :( Of wat nou als je te horen krijgt dat je verslag, waar je dus 2 weken keihard aan hebt zitten werken, is afgekeurd, terwijl er mensen zijn die het in een middag in elkaar hebben gezet en een 7 halen? :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |