![]() |
[Emperor - Battle For Dune] Opstartprobleem
Ik heb vandaag dit spel weer eens uit de kast gehaald, omdat ik er nooit echt de tijd voor genomen heb om me goed te verdiepen in dit spel.
maar nu heb ik het volgende probleem: Na het isntalleren van het spel, wat allemaal voorspoedig verloopt en het updaten probeer ik het spel te starten nu krijg ik alleen het spalsh-screen te zien, waarna normaal het spel hoort te gaan starten, maar bij mij gebeurt er verder niets ik geruik WinXP en heb het spel nooit eerder gedraaid onder dit OS, weet iemand mss hoe ik dit probleem op kan lossen? oja, ik heb het spel legaal, dus daaraan moet het niet kunnen liggen |
Bij mij deed Emperor het een keer (lang geleden) niet omdat hij Daemon Tools blacklistte :rolleyes:
Er schijnen meer problemen met E:B4D en XP te zijn, zie http://www.dune2k.com/forum/?board=4...n=messageindex |
Heb je lang gewacht?
Om de een of andere reden(heb ook xp) Duurt het altijd een tijdje voor Emperor, maar ook RA2 bij mij opstart. Soms lijkt het alsof er niks gebeurt. |
ik heb het E:BFD forum gelezen, waar ik gisteren ook al gozcht had, maar nu heb ik het goede topic gevonden. Ik heb de instrucities die gegeven worden uitgevoerd en het spel wil nu starten :)
Voor andere mensen die dezelfde problemen ondervinden als ik zal ik quoten hoe je dit op moet lossen Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |