![]() |
?MTVe, TMF of JimTv?
Wat is jullie favoriete muziekzender?
JimTv vind ik persoonlijk een beetje te.... hoe zal ik het zeggen.. onprofessioneel. TMF vind ik goed MTVe was de laatste tijd sucky vond ik persoonlijk, maar ik heb de indruk dat het niveau terug naare boven wordt gekrikt. Wat denk jij? |
Was jimTV?
|
Citaat:
|
aja, das waar, dit is een hollandse site.
Sorry, ben een Belg (jammer genoeg :() en wij hebben nog een derde muziekzender die (persoonlijk) op NIKS trekt, ma trekt u er niks van aan. Cya se-C-ho |
ik vind die death metal shit altijd wel leuk om te kijken op tmf, op maandag :)
|
aan tmf en mtv heb ik echt een pesthekel... jimtv blijft mij bespaard :)
|
eh, cds?
greetz Flamez |
MTV en TMF zuigen gewoon. Ik hou het bij cd's.
|
mtv, omdat dat station geen trance uitzendt...
|
Citaat:
|
Citaat:
wet & wild death metal?...kerel toch... |
Citaat:
|
--> Films & TV
|
Mij maakt he niet uit, ik zap altijd tussen de drie zenders en als er iets leuks te zien is kijk ik. Heb niet echt een favoriet, maar ik vind 'The Road ahead' op TMF wel zaaaaaaaaaaaleg goed :)
|
TMF zeker !:)
|
TMF vind ik het best......bij MTV komt veel te vaak reclame :(
|
ken dat hele JimTv niet, maar tis een gare naam:P
Hmz doe mij maar mtv, omdat ze daar ook specials uitzenden, behind the scenes, award uitreikingen,lyricist lounge show en cribs:) tmf gaat trouwens veranderen, in mei geloof ik. De vj's verdwijnen(gaan naar mtv, gaan programma's doen net zoals die fleur en romeo van nu)en het wordt een interactieve zender, zoiets als de box. |
|
jimTv is wel leuk ma TMF is beter jimTV wilt TMF nadoen vinnek toch !
|
TMF is de beste zender.
JimTV is saai en onnozel en MTV veel te commercieel |
Jim tv jim tv
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mtve sucks omdat het GEEN trance e.d club shit uitzend.
daarin tegen is TMF nog wel oke! maar ik hou persoonlijk niet zo van commerciele "dance" nummers dus geef mij maar Internet en Vinyl |
Mtv
|
Ken alleen TMF ontvangen, dus de keus is easy..
|
JimTV... die vind ik het beste... Daarna TMF... Een zelde keer MTV
|
ja ja en dan gaan mtv en tmf binnenkort samen wat word dat een gesuck :p
|
Moek nog ff afwachten sinds er over 4 dagen groots wordt gerorganiseerd... TMF wordt een soort The Box, meeste VJ's gaan naar MTV en MTV wordt dus geheel Nederlands... (had ik begrepen uit 't verhaal wat er gister wed opgestoken op TMF)
|
Citaat:
ik vind t alleen wel zwak dat ze het steeds hebben over "samengaan omdat ze zo goed bij elkaar passen", terwijl het grote rijke MTV gewoon TMF heeft opgekocht omdat TMF het veel beter deed in Nederland... |
ik ken geen jim tv, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet zo ontiegelijk erg kan zijn als tmf noch mtv sinds 1 mei
|
ik vond mtv beter, maar nu mtv= vroegere tmf, is het mtv niet leuk meer (zenden bv. celebrity deathmatch niet meer uit :()
|
sinds vorige week weet ik wat jimtv is en het zuigt :p
|
wel stom dat sommige clips op tmf gecensureerd worden sinds het samen is met mtv...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |