![]() |
Welke sport past bij jou?
http://www1.je-echte-leeftijd.nl/sportmatch.asp
Ik kreeg dit uit: onderwaterhockey schermen vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) judo (judo, jiu-jitsu, aikido) basketball taekwondo karate oosterse gevecht (kempo, kendo, kyudo, wushu, nunchaku-do, pencak silat, full-contact karate, tai-chi) ijshockey boksen :D Ik heb geschermd, gejudood, gezwommen en paard gereden. Nu lijkt me 1 van die oosterse gevechten wel leuk en ook ijshockey (maar dat laatste meer om naar te kijken :P) Onderwaterhockey lijkt me erg gaar :) Iemand die dat doet hier? |
Dit kwam er bij mij uit :)
krachtsport (gewichtheffen, powerlifting, worstelen, sumoworstelen, bodybuilding + fitness, touwtrekken) vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) www.pentathlon.nl judo (judo, jiu-jitsu, aikido) www.jbn.nl taekwondo www.taekwondobond.nl karate www.karatebond.nl oosterse gevecht (kempo, kendo, kyudo, wushu, nunchaku-do, pencak silat, full-contact karate, tai-chi) home-1.worldonline.nl/~fog boksen www.boksen.nl schermen heb jaren op een vechtsport gezeten, nu doe ik alleen nog fitness(krachttraining) kickboxen mis ik in het rijtje :) dat lijkt me wel leuk en ik wou er ook al een keer op gaan, maar ik ga dat waarschijnlijk toch nooit doen! |
kunstschaatsen ( :eek: , echt niet!)
judo (judo, jiu-jitsu, aikido), doe ik op dit moment danssport taekwondo karate oosterse gevecht (kempo, kendo, kyudo, wushu, nunchaku-do, pencak silat, full-contact karate, tai-chi) boksen ( :eek: ) schermen gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) schaatsen :confused: |
hockey www.knhb.nl
ijshockey www.nijb.nl :D voetbal www.knvb.nl korfbal www.knkv.nl handbal www.nhv.nl squash www.squash.nl basketball www.basketball.nl honk- en softbal www.knbsb.nl onderwaterhockey www.onderwatersport.org rugby |
ijshockey
squash onderwaterhockey racquetball gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) badminton biljarten basketball tafeltennis beugelen Ik ben t er niet mee eens :D Ik zie mezelf al ijs (of onder water) hockeyen :p Enkele vormen van gymnastiek lijken me wel wat. Verder vind ik basketball ook super leuk. Maar de rest? Nee, niet echt.. :) Ik had trouwens nog nooit van beugelen gehoord, dus ik was even op die site aan t kijken. :) |
gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) klopt idd!
kunstschaatsen klopt ook! badminton op de camping jah maar anders nie! squash geen ruk aan tafeltennis owk op de camping als ik me doodverveel onderwaterhockey :eek: das dus nix aan danssport klopt :D ijshockey hmm...neej racquetball :eek:neej dus tennis klopt! |
1. voetbal (zal moeilijk gaan tenzij ik bij de jongens mee wil)
2. Waterpolo ( ik zei nog zo, geen water) 3. Hockey (zit ik al op :) ) |
snowboarden
apline skien langlauf bobsleeën watersport motorsport kano waterski autosport (autocross, karting, rally's, autorensport, autrospeedway/ovalrace, terreinsport, rallycross) skaten, skeeleren, kunstrijden, rolhockey Geef je ook ns aan dat je ook wintersporten leuk vindt... |
gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen)
kunstschaatsen danssport schaken dammen go paardrijden schoonspringen Nou gymnastiek klopt wel ja, dat vind ik leuk, op dansles heb ik ook heel lang gezeten maar moest helaas stoppen. En van dammen en schaken enzo hou ik niet echt, maar dat komt omdat ik denksport heb ingevult, maar ik vind alleen Jappanse Puzzels leuk, en die vind ik ook helemaal geweldig, maar om dat als sport te doen... :confused: :D |
- gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) vind ik wel leuk ja
- kunstschaatsen zou ik ook wel leuk vinden denk ik - volleybal ook wel leuk - bridge nou nee - basketball mwah, gaat - onderwaterhockey :confused: - danssport vind ik erg leuk idd - ijshockey lijkt me te ruw - curling lijkt me weinig aan - badminton neeeeeeeee ik heb op jazzballet, gym en aerobics gezeten, dus dat klopt wel. |
hockey www.knhb.nl
ijshockey www.nijb.nl voetbal www.knvb.nl waterpolo www.knzb.nl korfbal www.knkv.nl handbal www.nhv.nl onderwaterhockey www.onderwatersport.org rugby www.rugby.nl american football www.afbn.nl basketball www.basketball.nl Kijk eens aan! Rugby en american football lijken me wel wat. Alleen korfbal en handbal???!!!! (n) |
synchroonzwemmen www.knzb.nl --> gedaan, ooit even, was te rustig voor me
watersport www.knwv.nl --> wat voor watersport? wedstrijdzwemmen ofzo doe ik :) kano www.nkb.nl --> gaaf! nooit gedaan als sport, wel ieder jaar een paar keer 'los' waterski www.waterskibond.nl --> lijkt me weer net wat te eng motorboot www.knmc.nl --> best aardig om te doen paardrijden www.paardensport.nl --> ooit erg leuk gevonden, ook even gedaan, maar toch niks voor mij schoonspringen www.knzb.nl --> mag ik niet van de dokter, anders had ik het geprobeerd roeien www.knrb.nl --> haha, 1x gedaan bij de studentenroeivereniging, echt 0,0 voor mij! triathlon www.triathlonbond.org --> haha, mag ik even lachen?! vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) --> ja, lijkt me echt (N)iets voor mij! |
kunstschaatsen
schaatsen schoonspringen zwemmen snowboarden apline skien langlauf watersport zwemmend redden roeien nou, schaatsen is wel ok en langlaufen doe ik ook wel es maar de rest??? auw muk, echt niks voor mij! |
watersport
kano waterski motorboot bobsleeën snowboarden apline skien langlauf motorsport Behalve de eerste 2, vind ik het maar niks |
voetbal www.knvb.nl
waterpolo www.knzb.nl hockey www.knhb.nl korfbal www.knkv.nl handbal www.nhv.nl basketball www.basketball.nl onderwaterhockey www.onderwatersport.org rugby www.rugby.nl ijshockey www.nijb.nl american football www.afbn.nl hij klopt wel redelijk alleen korfbal en ijskockey vind ik nou niet bepaald leuk |
die test slaat dus echt nergers op, te klein om echt een oordeel te kunnen geven over iemand.,
|
krachtsport (gewichtheffen, powerlifting, worstelen, sumoworstelen, bodybuilding + fitness, touwtrekken)
vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) waterpolo voetbal hockey korfbal handbal rugby american football watersport PFRT! ik doe zwemmen wandelen en fitness en dat past het best bij mij :p klimmen heb ik trouwens nergens zien staan (n) |
Citaat:
|
onderwaterhockey
basketball ijshockey waterpolo vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) bobsleeën voetbal hockey korfbal handbal volgens mij wil de onderwaterhockeyvereniging gewoon veel bekendheid en nieuwe leden (klinkt trouwens best okay..) ijshockey, hockey en waterpolo stonden al op mijn deze-sporten-wil-ik-doen-lijstje, daar kan onderwaterhockey dan natuurlijk een mooie combi van zijn ik heb jaren geatletiekt... geen wonder dat ik niet goed was, het past gewoon niet bij me :p al moet ik zeggen dat voetbal ook geen succes was... |
gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) www.kngu.nl
volleybal www.volleybal.nl badminton www.badminton.nl judo (judo, jiu-jitsu, aikido) www.jbn.nl squash www.squash.nl basketball www.basketball.nl tafeltennis www.nttb.nl onderwaterhockey www.onderwatersport.org danssport www.danceplaza.com taekwondo www.taekwondobond.nl |
BOBSLEEEN?!#!!#$!@?$!?!@$!@$#!!@ WTF!
Maar wel kewl opzich! |
judo (judo, jiu-jitsu, aikido)
taekwondo karate oosterse gevecht (kempo, kendo, kyudo, wushu, nunchaku-do, pencak silat, full-contact karate, tai-chi) boksen schermen vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) krachtsport (gewichtheffen, powerlifting, worstelen, sumoworstelen, bodybuilding + fitness, touwtrekken) squash racquetball Ze schatten me aggressiever in dan ik in werkelijkheid ben ;) |
onderwaterhockey
hockey squash ijshockey racquetball tennis golf badminton tafeltennis honk- en softbal Alleen badminton en squash lijken me leuk... |
krachtsport (gewichtheffen, powerlifting, worstelen, sumoworstelen, bodybuilding + fitness, touwtrekken) www.knkf.nl
vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) www.pentathlon.nl waterpolo www.knzb.nl watersport www.knwv.nl kano www.nkb.nl waterski www.waterskibond.nl motorboot www.knmc.nl voetbal www.knvb.nl schoonspringen www.knzb.nl synchroonzwemmen www.knzb.nl whahahahahahhahaha, écht niet!!!* lacht zich rot hier* mnee, ben ik het absoluut niej mee eens, sorry, ik hou wel van watersport enzow.. maar daar blijft het bij |
onderwaterhockey www.onderwatersport.org
schoonspringen www.knzb.nl synchroonzwemmen www.knzb.nl waterpolo www.knzb.nl vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) www.pentathlon.nl synchroonzwemmen (y) |
Citaat:
|
basketball www.basketball.nl
onderwaterhockey www.onderwatersport.org voetbal www.knvb.nl waterpolo www.knzb.nl hockey www.knhb.nl korfbal www.knkv.nl handbal www.nhv.nl rugby www.rugby.nl american football www.afbn.nl squash www.squash.nl hmm..... handbal en korfbal vind ik wel leuk. Maar rugby?? :confused: |
gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) --> LOL, ik zit op jazzballet, wtf is callanetics ?
kunstschaatsen ---> :D als ik ga schaatsen heb ik twee mensen nodig om me te duwen danssport --> : ) paardrijden ---> he bah schoonspringen --> huh? synchroonzwemmen ---> ben niet zo'n watermens volleybal badminton ---> klopt judo ---> :S squash ---> :D weird |
-krachtsport (gewichtheffen, powerlifting, worstelen, sumoworstelen, bodybuilding + fitness, touwtrekken)
-vijfkamp (paardrijden, schermen, pistoolschieten, zwemmen, hardlopen) -judo (judo, jiu-jitsu, aikido) -taekwando -karate -oosterse gevecht (kempo, kendo, kyudo, wushu, nunchaku-do, pencak silat, full-contact karate, tai-chi) -boksen -schermen hmm volgens mij moet ik maar een vechtsport doen :D |
In mijn lijstje staat 'gymnastiek' (acrogym etc)
conclusie: die test klopt niet |
onderwaterhockey www.onderwatersport.org
ijshockey www.nijb.nl badminton www.badminton.nl squash www.squash.nl tafeltennis www.nttb.nl racquetball www.racquetball.nl hockey www.knhb.nl honk- en softbal www.knbsb.nl cricket www.kncb.nl tennis www.knltb.nl Geez en ik hou meer van dansen en turnen :eek: Alleen softbal uit dit rijtje vind ik wel leuk. Tennis lijkt me ook wel wat, alleen nog nooit gedaan... |
gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen)
kunstschaatsen danssport paardrijden schoonspringen synchroonzwemmen badminton squash tafeltennis onderwaterhockey ONDERWATERHOCKEY!! Já dát is echt mijn sport :D *lol* Ik ben het eens met nummer 1, 3 en 5.. |
basketball (was altijd wel geinig met gym)
onderwaterhockey (in het water, en dan ook nog es hockey? neeh!!) ijshockey (schaatsen oke, maar hockey?!) volleybal (jaahh!!) voetbal (blijft leuk, eerder fanatiek aangedaan..:-)..ja, ben wel een meiske!) waterpolo (zwemmen, neeh!!) hockey (pf..kan ik niets van) korfbal (mwoah!) handbal (wou ik altijd graag) rugby (als ik jongens was dan misschien wel) Heb nog niemand met precies dezelfde lijst gezien he?! :-) ach ja..mijn favo-sporten staan dr wel bij, alleen fitnes had dr dan wel bij mogen staan! maar ach..kunt niet alles hebben he?! :-) |
judo (judo, jiu-jitsu, aikido)
taekwondo karate oosterse gevecht boksen schermen vijfkamp krachtsport |
Citaat:
Bij mij komt er uit: waterpolo, onderwaterhockey, voetbal, hockey, korfbal, handbal, basketball, rugby, ijshockey, american football. En laat ik nu gewaterpolo't en gehandbalt hebben...en onderwaterhockey heb ik dus ook wel eens gedaan. |
voetbal
waterpolo hockey korfbal handbal basketball honk- en softbal onderwaterhockey kaatsen rugby Er klopt echt totaal niets van! Het enigste dat ik nog wel leuk vind om te doen is softbal. Toch wel vreemd dat ik dan al 7 jaar volleybal :) |
-Voetbal
-Waterpolo -Hockey -Korfbal -Handbal -Rugby -American Football -Basketbal -onderwaterhockey :confused: -ijshockey |
krachtsport (gewichtheffen, powerlifting, worstelen, sumoworstelen, bodybuilding + fitness, touwtrekken)
judo (judo, jiu-jitsu, aikido) taekwondo karate oosterse gevecht (kempo, kendo, kyudo, wushu, nunchaku-do, pencak silat, full-contact karate, tai-chi) boksen schermen ach, t zijn allemaal vechtsporten :confused: t valt me op dat er niet eens dansen tussen zit, terwijl dat toch zeker wel een sport is! voel me zwaar gediscrimineerd... dansen is toch echt mn enige sport :p |
vijfkamp
watersport kano waterski motorboot onderwaterhockey (???) |
Top 10
volleybal www.volleybal.nl : zit ik op basketball www.basketball.nl: vind ik niks aan onderwaterhockey www.onderwatersport.org: nog nooit gedaan ijshockey www.nijb.nl: vind ik saai curling www.curling.nl : ken ik niet? voetbal www.knvb.nl : heb ik opgezeten gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) www.kngu.nl: heb ik opgezeten, op gym dan waterpolo www.knzb.nl: lijkt me wel leuk hockey www.knhb.nl : vind ik niks beachvolleybal www.volleybal.nl : Dat wil i kgraag nog is doen..... |
1. gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen)
2. kunstschaatsen 3. danssport 4. paardrijden (die beestjes luisteren nou nooit is naar mij) 5. schoonspringen 6. synchroonzwemmen 7. judo (judo, jiu-jitsu, aikido) 8. squash 9. basketball (jaja, heb je mij ooit zien basketballen?) 10. onderwaterhockey (kan het niet eens boven water) |
Citaat:
|
bobsleeën, nog nooit gedaan
voetbal, stom schaatsen, eng waterpolo, nog nooit gedaan snowboarden, nog nooit gedaan apline skien, nog nooit gedaan langlauf, nog nooit gedaan hockey, leuk beachvolleybal, nog nooit gedaan volleybal, wel leuk Vaag hoor. De enige sporten die ik deed/ doe zijn dansen, mtben, fietsen, zwemmen en hardlopen. |
1. atletiek Alleen leuk voor een paar keer, 'k hou wel van conditiesporten, maar vind er saaie onderdelen bij zitten.
2. krachtsport (gewichtheffen, powerlifting, worstelen, sumoworstelen, bodybuilding + fitness, touwtrekken) Ik hou ook wel van krachtsporten. Alleen dat worstelen mag wel uit het rijtje geschrapt worden. 3. gymnastiek (acrogym, demogym, jazzdans, ritmische gymnastiek, rhönrad, rope skipping, sports aerobics, trampolinespringen, callanetics, turnen) Ik doe aan aerobics en heb op jazz/streetdance gezeten. 4. kunstschaatsen Ik vind schaatsen irritant onstabiel en ik ben niet echt sierlijk. :D 5. volleybal Gezellige sport. 6. badminton Leuk voor in de vakantie. 7. quash Nooit gedaan. 8. basketball Irritante sport, met die springende mensen voor je neus. 9. tafeltennis Beetje te kleinschalig en ik ben er niet echt goed in. 10. onderwaterhockey Nooit gedaan, klinkt zeer suf. Wat mij betreft een fluttest. |
Hoe je het ook wendt of keert, deze test gaat uit van een bevestigend antwoord op de vraag: 'ik hou van sport ja/nee'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |