![]() |
moedervlekken laten weghalen....
ik heb een vraagje, ik heb ooit 2 moedervlekken laten weg laseren maar dat werd plaatselijk verdoofd... (ik hou duz helemaal niet van prikken)
maar ik heb nu wel heel veel moedervlekken die ik moet laten weg halen.... (een stuk of 20 :(, en daarvan zijn er 8 die zo snel mogelijk weggehaald moeten worden....allemaal op verschillende plekken) mijn vraag is dan ook kan ik me ook helemaal laten verdoven?? (duz dat je slaapt zou maar zegge????) weet iemand daar wat van... thnxx alvast |
dan moet je onder narcose (n)
weet niet of ze dat doen voor moedervlekken :) |
hmm das wel balen!! (anders krijg ik duz vet veel prikke:()
maar thnxx |
zou je aan de (plastisch) chirurg moeten vragen. die weet dat vast wel.
|
Ik weet niet of dat mag, ik had er vier tegelijk op allemaal verschillende plaatsen en dat werd allemaal apart plaatselijk verdoofd. Je zou de plekken die verdoofd moeten worden in kunnen smeren met verdovende zalf die kan je zelf halen bij de apotheek. Je voelt dan nog wel wat, maar het doet niet meer zo heel veel pijn meer heb ik met laten vertellen door iemand hier, ff hopen dat die reageert.
|
bij zo'n groot aantal ga je meestal onder narcose. vriendin van mij had er 5 of 6, verspreid over dr hele lijf, die hebben ze onder narcose verwijderd.
ikzelf heb ook 2 keer plek laten weghalen, dat ging met plaatselijk verdoving, maar met die grote hoeveelheid moedervlekken wordt je gewoon onder narcose gebracht. anders is je arts wel heel sadistisch bezig! |
ik heb er ook een keer 2 weg laten halen, en dat gebeurde onder plaatselijke verdoving, maar voor 1 moedervlek kreeg ik wel 4 verdovingsspuiten:S
Ik zou het gewoon vragen, als je gehele verdoving wil. Dan doen ze dat heus wel. suc6 drmee :rolleyes: |
Emla creme moet je voor vragen.. dat verdooft t ook....
dan hoef j geen prikken maar smeert t spulletje dr 10 mins van te voren op en dan kun j t daarna zonder pijn laten weghalen.. maaruh.. waarom laat je ze weghalen?! :S |
ik denk da als ze hemal verspreid zitten en er zijn er veel da je dan wel hemal onder narcose gaat...maar ik zou et als ik jou was idd ff navragen!!
|
bedankt voor t reageren!!!
Citaat:
|
Misschien een stomme vraag, maar moet je daarvoor naar je eigen huisarts gaan of naar een arts in het ziekenhuis?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onder narcose voor een moedervlekje? Ben jij wel helemaal lekker? Bij de kaakchirurg ben je ook gewoon wakker!
Als je erg bang bent, kun je bij je huisarts om een valiumpje vragen. Twee uurtjes van te voren innemen, en dan ben je zo rielekst, dan hoef je niet eens meer een verdoving wat jou betreft. Och dokter, zet U dat been meteen helemaal maar af, dan heb ik ook nooit meer last van het stoten van mijn kleine teen. Ik ben zo zingend naar de kaakchrirurg geweest, hij had nog nooit zo'n rustige patient gehad. Je moet alleen niet zelf in de auto rijden, en ook op de fiets is de oog hand coordinatie wat moeilijk. Hell yeah, je kan ook met een fles wijn achter de kiezen daar naar toe gaan! |
Citaat:
En alcohol maar niet doen, gaat je bloed sneller vloeien en tja, dat moet je niet hebben :P Vraag het aan de dokter of een narcose mogelijk is, als hij zegt van niet, dan maar prikjes he? Gewoon níet kijken en iets meenemen waar je naar kan staren (een knuffeltje ofzo). Dat had ik toen ze m'n been gingen zetten nodig (zonder verdoving... en dat doet écht pijn). Dussuh, gewoon vragen en dan zie je wel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |