![]() |
spannende spelletjes..
Wie van jullie speelt er wel is een spannend spelletje met je partner in bed?? En zo ja, wil je dit even uitleggen..
Het lijkt mij nl wel wat alleen ik zou echt neit weten hoe of wat.. |
nee ik ben meestal to tha point maar soms plaagt ze me wel en dan wordt ik echt supergeil! dan blaast ze op mijn penis en dan houd ik het echt niet meer~!
|
naast elkaar liggen, aanraken en kussen mag, maar de eerste die "echt" seksueel begint te doen, is verloren.
lijkt vervelend, maar crap, daar word je extreem opgewonden van :d |
is SM nix voor jullie ??
voorbeelden: 1 hij bind jou vast , blinddoekje om en dan druiven of stukjes aardbei voeren. 2. jij ligt op bed op je rug ( eventueel vastgebonden ) hij gaat afwisselend met een hard en een zacht kwastje over gevoelige plekjes .. of met een ijsklontje.. 3. sm-triviant.. vraag fout ? mag hij ergens een wasknijper zetten triviantvraag fout mag ie ze er allemaal vanaf trekken .. anders voorzichtig losmaken kan met enige aanpassing ook met galgje hihi 4 .. billenkoek .. zachtjes 5 nog meer ?? |
Ja, wat denk je nou? Dat je de SM-meester bent? Dat soort dingen doe ik al tijden met mijn vriend.
|
Citaat:
|
hij stelt het enkel voor een probeert haar te helpen.
Pfoe het wordt hier steeds offensiever :( |
Citaat:
|
Citaat:
denk je dat iedereen van die dure spullen heeft .. rare ben jij hoor |
:o agreed :o
over het rare dan :D ;) |
Citaat:
|
Ah kijk, als je dat nou meteen zei was het allemaal stukken duidelijker geweest :)
Ik hou me daar maar even buiten :o |
Citaat:
Au. AU AU! Gek! wasknijpers, wil jij een ram voor je kop hebben? PS Wij hebben altijd alle vragen bij triviant goed, dus dat heeft niet zoveel zin. ( Alleen die sportvragen...) Nee, het ergste spelletje wat wij spelen is de baas. En dat vindt de knecht dan helemaal niet erg, want die laat dan alles heerlijk over zich heenkomen en hoeft niks te doen. Vroeger deden we veel strip-trac. Gooi je 1 en 2, dus tric trac dan moest de ander wat uittrekken. |
Denk je nou werkelijk dat ik "of all persons in the world " jou in mijn msn lijst zou zetten ???
|
Citaat:
|
Dat "gaaf" tekentje bij je naam zegt genoeg...
|
Citaat:
Who me? Moest dat dan? :confused: |
neee meissie .. ik had het over die vampier met zie playboy als avatar .. da's gewoon een rare doos dus ik moest ff reageren .. was zeker niet voor jou bedoeld
|
Nee vampira :) die had hem blijkbaar in haar lijst en heeft ze weinig goede herinneringen aan blijkbaar :)
|
Citaat:
Kom je aan haar, dan kom je ook aan mij! Het is geen rare doos, maar een hele lieve meid. |
waarom DOET ze dan niet lief ??
ik reageer gewoon op een topic en zij ligt meteen te katten .??? |
Citaat:
(ah, roddels, sappige roddels!) |
ik zou 't niet weten .. ,
dat verhaal over dat msn is in elk geval onzin.. ik heb net msn ontdekt zeg maar ?? hiervoor heb ik altijd yahoo gebruikt dus maar hier ging dit topic niet over |
ontopic mensen....
ehm. ik weet niet zoveel. doe alsof je mekaar net leert kennen. als je begrijpt wat ik bedoel? -dat kan wel wat hebben denkik. |
Citaat:
|
Citaat:
En Zweepje (what's in a name?:rolleyes: ): raar ben ik zeker, maar een doos niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
I'd love to. Eerste wat ik zou doen als ik een leuke vriendin had is dr helemaal verwennen, dan zie ik wel verder :p
Nog meer? :o :D |
Citaat:
Maar aan mijn vriend beleef ik ook genoeg plezier hoor;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
de sm manier plagen hoeft voor mij niet zo maar alle andere vormen van plagen vind ik geweldig, ik doe niks liever :o vastgebonden enzo dat lijkt me dan nog wel weer wat, en zachtjes kietelen enzo... ja dat is leuk..
|
Citaat:
Zo'n prutertje "nee niet daahaar, ja daar, ietjes naar rechts.... ja zo ongeveer. pffff" :D:D |
Citaat:
-Kusjes op mijn schouder (mijn vriend weet precies welk plekje hij moet hebben..) -Een heel intense zoen waarbij ik zijn lichaam goed kan voelen -Als hij door m'n haar gaat met z'n handen, of mijn gezicht vasthoudt tijdens het zoenen Ik vind vrijwel alles wat 'ie doet lekker, hij kent mijn lichaam 100%.:) |
partner: die is ver te zoeken
maar met een vriendje wel bioscoop is altijd leuk. waar ik laatst achter ben gekomen is dat je ze mee moet nemen naar een stille film, dus geen actiefilm met veel geknal etc, liefst een romantische komedie, of psychologisch iets. Dan pijp je hem tot het einde en zie hem dan maar moeite doen om niet te gaan schreeuwen :) |
Trinity, je bent erger dan Vampiria en ik en nog een stel beruchte dames hier bij elkaar. Kortom: jij mag blijven!
|
Citaat:
*is vóór manuele sex in de bios* |
Citaat:
ooit zal ik het wel houden bij één man, maar daar is nog tijd genoeg voor. Tot dan geniet ik, zonder mijn druk te hoeven maken of een man wel 'van me houd', dat doen ze soms in een relatie zelfs niet. |
Trinity vraagje: wat doe jij als je lekker een vriend aan het pijpen bent op het moment dat er iemand omkijkt voor je?
Ga je dan gewoon door of probeer je een oplossing te bedenken zodat hun niet zien waar jij mee bezig bent? |
Citaat:
creep.. :s |
We have a stalker.....
|
Citaat:
brrrrr |
Citaat:
Citaat:
Trinity, jij hebt echt een geweldige instelling! Wou dat ik zo sterk was! |
Wat wij graag doen, is een spelletje als we uitgaan/op café zitten.
Ik ga ergens 'eenzaam' aan de toog of aan een tafeltje zitten. Dan gaat hij naar de barman en zegt zoiets als "hé zie je dat mooie meisje zitten? Wil je haar even een drankje aanbieden op mijn kosten?" Dan komt de barman naar mij en zegt dus "die jongen daar wil u een drankje aanbieden, hij vindt dat je er mooi uitziet" en dan... loop ik, net als in de films, naar hem (m'n vriend) toe en begin hem hartstochtelijk te kussen, alsof het de eerste keer van m'n leven is dat ik hem zie en opeens op het eerste gezicht verliefd ben geworden. Moet je dan die gezichten zien, heerlijk! Meestal snappen ze er niets van, denken ze echt dat we twee vreemde mensen zijn die opeens *boem* verliefd op elkaar worden. Wij doen dat vaak. :D en het blijft heerlijk. Voor de rest doen we in bed ook wel eens spelletjes, zoals vastbinden of veel plagen en wat dominanter/nederiger zijn dan anders. Of de ene voert een hele show op voor de ander, terwijl de ander z'n pootjes moet thuishouden. Moeilijk! |
Jaaa, die ken ik! Wij "komen elkaar ook tegen" voor het eerst. Beginnen dan een quasi ontspannen oppervlakkig gesprekje, en dan is er wel een die zegt: hee, we vinden elkaar wel aardig, zullen we maar direct door naar de notaris?
Offe, hmm, als jij geen vriendin hebt, wil ik me wel als vrijwilliger aanbieden hoor. Of: zullen we maar gaan trouwen dan? Hoeveel kids wil jij? Het duurt altijd een paar seconden voor de mensen om je heen doorhebben dat je allang een stel bent. |
Je duwt hem (haar eventueel, maar ik heb nu eenmaal een vriend) je kamer in, kleedt hem uit en duwt hem in bed. Dan geef je hem een zaklamp, doe je de grote lamp uit en ga je voor hem strippen. Het leuke is een niet zo felle zaklamp, of een kleine, zodat hij steeds te weinig licht heeft en niet helemaal overal kan schijnen.
Klinkt vaag, maar ik vond het wel leuk... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |