![]() |
Billen oder Borsten
Wat is mooier bij een vrouw... of man?
moeilijke keuze... |
Citaat:
hmm,dan zijn z'n billen toch mooier :p |
hangt ervanaf....je hebt erg mooi borsten maar dat geldt ook voor billen, dus k zou t eigenlijk niet echt weten. het is persoonsgebonden zeg maar!
|
billen
|
ja is zeker persoonlijk daarom vroeg ik me af wat de meerderheid belangrijk vind...
en met mannen borsten bedoel ik geen Vet borsten he.. :) |
Bij vrouwen: billen:)
Bij mannen: buikje, want borst en billen doen me weing. |
yuck m'n billen..
die hoeft Hij niet te zien :) m'n borsten zijn wel ok ja :) antwoord: borsten :) en zíjn poep.. |
ik vind de borsten bij een man mooier althans als hij heel breed is.. dan hebben ze ook mooie borsten als ze niet gespierd zijn ziet het er vaak niet uit.
|
goh.... bij mannen maakt t me eigenlijk niet zoveel uit
en bij een vrouw vinnik borsten denk ik mooier. |
Mannen: Ik kijk er niet naar..
Vrouwen: Tja, hele moeilijke keuze.. Ik denk dat ik billen mooier vind, maar borsten zijn leuker.. |
zeker borsten.. kvind mijn billen niks, andermans billen vink wel erg mooi..
|
Bij beiden de billen.
Billen zijn mooi *zucht* :D |
Dilemma! (en dan wel bij vrouwen he!)
maar ik heb geluk... mijn vriendin heeft mooie borsten en een lekker kontje... :D :) :o |
Billen uber alles, maar een kont(je) mag er ook wel wezen :D
---edit: ik was niet echt helder toen ik dit typte geloof ik :P wat ik bedoelde: konten uber alles, borsten mogen er ook wezen ;) |
Borstkas bij mannen. Nog beter - rug en schouders. Oiiii.
|
Citaat:
Bij mannen... hmm... ga dan toch eerder voor de billen dan voor de borstkas, denk ik. |
Vriend: Billen bij een meisje
Ikke: Toch echt meer de buik/borst van een jongen |
billen
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn vriend vind billen mooier, al vind ie mn borsten ook heel mooi :o hij zegt dat ie een billengek is.. en dat gek is iig zeker :D |
Hmmmmm, man titties :P
Nee oke, dat is niet echt aantrekkelijk :/ Maar een lekker kontje is nooit weg, leuke houvast. Beetje kneden.. hmmmmmm |
sommige mannen hebben grotere tieten dan vrouwen hoor......
Alleen dan heeft de vrouw GEEN tieten en de man is gewoon te BREEDT. Verders vind ik het beide mooi bij een vrouw, maar zie liever een mooie strakke kont dan mooie ronde borsten.... (denk ik) |
Citaat:
euh ik bedoelde dat mijn borsten mooier zijn dan m'n billen, dat ik m'n (dikke) billen zelfs helemaal NIET mooi vind.. maar zijn (van m'n vriend dus) wel mooi vind (erg mooi zelfs *zwijmel*) capiche? (sorry voor de vage uitleg toen :)) |
billen :o
|
Moeilijke keus, zelf kijk ik meestal specifiek naar borsten, maar eigenlijk gaat mijn voorkeur daar ook niet persé naar uit.
Ik vind het uiterlijk niet zo belangrijk, maar als er een super lekker ding langs komt lopen dan gaan mijn ogen dat lijfje wel even grondig bestuderen natuurlijk, daar ben je man voor hé. ;) Beetje zo'n Terminator gevoel, zo'n bril op, en dan krijg ik allemaal model informatie een maten van de desbetreffende chick, echt super 1337. ;) |
Ik ben echt een totale billen man!!
ik vind kontjes echt de mooiste dingen die ooit zijn uitgevonden hoor.. mn vriendin heeft ook een hele mooie kont, alleen zij vind hem te dik (ze is niet goed wijs!!) dus krijg ik hem (naakt) bijna nooit te zien.. wat op zich wel weer jammer is maja, billen dus :D |
Citaat:
|
Ik ga voor de buik!!!! :D
Zeker een six-pack is mooi... *denkt aan vriendje* :p |
k ga denk k toch maar voor de kont...
enne bij mannen als t moet.. zou k toch voor de borstkas gaan.. :o |
Als ik specifiek naar mijn vriend kijk, vind ik zijn buikje het mooist. Niet zo plat, lekker laagje vet, heerlijk zacht, precies genoeg haar.. Echt fijn om te voelen.:) Zijn kont vind ik op zich ook weer heel schattig.. Maar ik kijk toch meer naar de buik, da's nog zachter.:)
|
Citaat:
|
Dus een plas is en een kut en een piemel? :confused:
|
Citaat:
|
niet om jullie offtopic gezever te doorbreken, maar ik denk dat mijn voorkeur wel gekend is...
|
Citaat:
Jammer dat je niet voor gezicht mag kiezen want dat vind ik het mooist. Daar zit ook het mooiste aan, en het heeft nog uitstraling ook :) Ik vind dat het gezicht erg veel zegt over een persoon op bepaalde momenten..... |
Citaat:
Kuiltjes in de wangen & volle lippen & blauwe/groene ogen & lieve lach & mooie oren & geen bril = in mijn ogen perfect gezicht bij een man |
Citaat:
OOOOWWW !!! dus jij dacht aan zijn euh..uitwerpselen? *woeps* nee poep is ander woord voor billen, achterwerk, derričre, afin... sorry :D |
Billen, tietelen maken mij niet zoveel uit.
|
Citaat:
aparte taal... :D *In een ander topic is het Vlaamse werkwoord "poepen" overigens ook al eens aan de orde geweest.* |
billen
|
maakt niet zoveel uit zolang ze in verhouding staan.
Stel je voor een vrouw met grote borsten en geen billen of omgekkerd (n) ! |
Citaat:
Lekker samen neuken en aan elkaars kontje zitten. vlaams: Lekker samen poepen en aan elkaars poep zitten. |
Ghehe :D
Werkelijk onbegrijpelijk, dat die gasten altijd winnen bij Tien voor Taal :D |
billen
|
aarschen
|
Billen bij meiden :)
|
Citaat:
|
billen (y)
|