![]() |
wat heb jij allemaal van je favo voetbalclub?
mijn lijst
-feyenoord megavlag -feyenoord vlag rood/witte stier -feyenoord dekbed -heel veel sjaals -posters -ketting -ring -sleutelhanger -zeepbakje |
mooie herinneringen, en daar gaat het om. (y)
En voor de rest nog wat sjaals enzo, maar das niet belangrijk. Mijn club is trouwens Ajax |
Van MVV heb ik:
- Shirt seizoen 1992-1993 met rugnummer 11 (Erik Meijer uiteraard :D Sphinx was toen nog hoofdsponsor - Shirt seizoen 1997-1998, SNS Bank was toen hoofdsponsor, geen rugnummer - Vaantje - Ding dat je in de auto kunt hangen :D - Pet - 2 sjaals - Mok - Muts - Vlaggetje - Van allerlei boekjes - Seizoenskaarten van de seizoenen 1998-1999, 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002 en 2002-2003. - Losse kaartjes van MVV-Top Oss (beker seizoen 2002-2003), MVV-IVS (beker seizoen 2001-2002), MVV-Anderlecht (oefenwedstrijd winterstop seizoen 2000-2001). - Posters vanaf seizoen 1994-1995 - Pen (al lang leeg natuurlijk :D ) - Krantenknipsels (bijvoorbeeld kampioenschap 1997, ontlopen nacompetitie 1998, foto van MVV-Haarlem dit seizoen waar ik op sta, stond bij de rekken na afloop van de wedstrijd, ff de spelers een hand geven :D :) ) En BINNENKORT: - Seizoenskaart seizoen 2003-2004 - Thuisshirt seizoen 2003-2004 Tja... en dan denk ik dat ik nog een paar dingen vergeet. |
van feyenoord (doh ;)):
- Een beker. De kleuren zijn er vanaf gewassen door de vaatwasser, waardoor er een witte beker is overgebleven, met daarom het feyenoordlogo in het goud, mooier dan dat ik hem kocht :D - sjaaltje - vlag boven het bed - dekbed (wat inmiddels te klein is) - kladblokhoudertje - shirtje wat inmiddels te klein is |
- grote vlag
- kleine vlag - te klein shirt :p - sjaal - clubcard - portomonnaie - dekbedovertrek - boek '95 jaar ajax' - boek 'f-side is niet makkelijk' - muts - kleine tenue voor in de auto, maar hangt erges anders - heleboel ajax-krantjes |
Ketting (touwtje stuk, dus hangt nu aan mn tas)
Krantenknipsels Stickerboek Een stuk of 4 kalenders (1997-2001) Verder roep ik al jaren dat ik een Ajax-shirt wil, maar die dingen zijn zo duur! |
Van ajax:
grote vlag kleine vlaggetjes van CL-wedstrijden 3 shirts 1 shawl 1 muts valt wekl mee dus eigenlijk :o ohja, en een groot knipselboek van 1995 tot 2000 |
Natuurlijk goeie en minder goeie herinneringen.
Thuis shirt seizoen 93/94 99/00 01/02 en 02/03 Uit shirt seizoen 01/02 en 02/03 Trainigs shirt 01/02 2 zelfgemaakte vlaggen en 1 uit de winkel (hangt als behang op mn kamer en gaan alle wedstrijden mee waar ik heen ga) Een ketting (logo) 2 mokken 3 truien (1 officeële en 2 laten bedrukken) 3 sjaaltjes 3 vaantjes (1 grote 2 kleine) Een boek Hele boel wedstrijd programmaboekjes 1 pet alle kaartjes van uitwedstrijden die ik bezocht heb alle losse kaarten van wedstrijden die ik bezocht heb 2 seizoenskaarten 01/02 en 02/03 En posters vanaf seizoen 97/98 Een wijnglas en bier glas |
Citaat:
|
Van Feyenoord heb ik:
-2 vlaggen -3 sjaals -dekbed -mok (waar het oor vanaf is gebroken -posters -CD -thuisshirt 02/03 -UEFA-cup winners shirt -clubcard -agenda -jaarboek en video seizoen 01/02 - DVD historisch overzicht |
3 shirts 2 thuis en 1 uitshirt
behang lamp muts sjaal dekbed sokken babangida-shirtje van umbro vlag mok posters vaantje ajax spullen dus |
AC Milan :
truitjes Savicevic (2),Weah,Maldini,Shevchenko,Bierhoff,Baggio,Nesta. Blauw reservetruitje (97-98 denk ik) rood-zwart truitje 92-93 2 sjalen grote vlag talloze posters,foto's,gegevens,stickers kussentje mascotte 2 petten 2 vaandeltjes 6 t-shirts met spelers in cartoonvorm op training gewone t-shirt handdoek en misschien nog wel dingen .... En mijn andere team KV Oostende : 4 truitjes vaandeltje 3 sjalen jasje 2 t-shirts foto's, krantenartikels,.... ruime collectie zelf gemaakte video's met wedstrijdverslagen en nog misschien wel dingen ... |
PSV:
shirts, sjaal, mok, dekbed, posters, vlag, vast nog wel meer |
Ajax:
3 Megavlaggen 1 Israelische Vlag :D stuk of 10 shawls uit-en thuisshirts vanaf seizoen 94/95 dekbed Tattoeage oude-logo, op linkerschouder heleboel posters, stickers etc. klein shirtje aan spiegel van de auto aantal t-shirtjes 2 kettingen seizoenskaart sinds 2000/2001 |
wat ik nog van mijn verzameling was vergeten, het belangrijkste: het feyenoord thuisshirt
|
wat toegangskaartjes en een lullig postertje? :confused:
|
Mn hele Feyenoord-collectie is netjes opgeborgen in een doos :)
Megavlag Dekbedovertrek + kussensloop sjaal muts Groot vaantje met gouden logo Klein vaantje met gouden logo elftalposter 93/94 elftalposter 95/96 elftalposter 96/97 Plastic beker Plastic schoolbeker Broodtrommel Kaartje Goningen (uit) 1995 Magneet Kaars ondergoed (was van toen ik 8 was :o) sokken Stikkervel Plakboek (feyenoord-omslag) met knipsels en foto's lineaal balpen |
Citaat:
FCG ;) |
- feyenoord wekker
- heel veel feyenoord shirts - 2 feyenoord megavlaggen uit en thuis aan de muur hangen - feyenoord dekbed - etc etc etc |
zilveren ketting met David-ster eraan
5 ajax shirts 2 voetbal broekjes 2 voetbal sokken ochtendjas klein shirtje voor in de auto petten muts vlag vlag van Amsterdam 2 sjaals heel veel posters boek over het seizoen '95 clubcard voetbal tas bal |
oohja ik was er nog vergeten bij te zetten dat ik ook nog een trui heb waar AFC AJAX AMSTERDAM op staat en ik heb natuurlijk ook een ajax denkbek. :D (y)
|
wat is een denkbek?
|
iets van een dekbed? :confused:
|
sorry ik bedoelde natuurlijk een dekbed... :o
|
Vraagje ff tussendoor, hoe zet je zo'n plaatje onder je nickname? bijv zoals afca een logo van ajax heeft?
|
Alles
|
mega grote vlag
posters shirtjes ketting tandenborstel ben trouwens voor feyenoord, maar dat is wel te zien aan me naam |
Citaat:
|
Als je zo'n plaatje onder je naam wilt, moet je eerst linksboven in beeld op 'mijn profiel' drukken en dan op 'profiel wijzigen', daar kun je ergens zo'n plaatje toevoegen.
|
ik heb AC milan tandpasta, wel grappig
|
-seizoenskaarten 1998-1999, 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002
2002-2003 - shirtje van alle seizoenen:D - shirtje van Platvoet en Rose (beide gedragen) - faantjes - posters(stuk of 10) - 3 voetballen (wel die goeien) - muts van Almelo Extreme - polo van Almelo Extreme - Sweater van Almelo Extreme - pet van Almelo Extreme - badjas - sjaal - ketting - pantoffels - shirtje voor de auto - kaartjes van de nacompetitie:D dit alles is is van Heracles Almelo. |
Citaat:
ik heb blauwe plekke en bulte van me voetbalclub want ik ga altijd mee met me pa met de f-side en dan matteeee!! |
ik heb echt een hekel aan dat soort gasten die een topic komen verkloten, denk jij nou echt dat ik geloof dat jij meevecht met de f-side? kom op man, droom maar lekker verder.
|
een jongen van 14 die met z'n pa meegaat naar het voetbal en daar gaat vechten....denk het ook wel ja.... :rolleyes: :rolleyes:
|
nou, die K-Master-K is wel een echte hoor. Denk dat 75% van het hooligan-wereldje hem wel kent. Is altijd bij alle vechtpartijen betrokken, rent nooit weg en zit wel voor meer in de bak dan voor alleen een beetje slopen.
|
Citaat:
|
jongens weten jullie hoe stoer k-master-k is?
Die kerel is kats een hooligan. Ik zag hem in 1995-1996 nog rellen veroorzaken. Zo'n h00ligan hebben we nog nooit meegemaakt:D 5 haha wat een grapjas is die k-master-k5 |
ok maar laten we het wel bij het onderwerp houden :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |