![]() |
Jouw huisdier.
Heb jij een huisdier? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de huisdieren er hier uitzien, dus plaats een foto!
Ik zal zelf wel beginnen. Ik heb een kat, ze heet Elmo: http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/7336.jpg Ze is erg lief, maar ontzettend lui. Ze heeft nu een belletje om haar nek... wat ze niet leuk vindt. En ze wordt in oktober drie jaar alweer. |
2 viskes.
Zwartstaartje en zwartvlekje. Ze zijn respectievelijk oranje en oranje met wit :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kat, een kleine kat, en nog een kleinere kat. Koespoes, Shakira en nog-naamloos. Een mamma en haar twee kindjes. In chronologische volgorde: Blauwe-pers-die-stiekem-grijs-is, zwart, wit-met-grijs. De eerste is lui, de laatste twee hebben er lol in om alles wat beweegt te bespringen.
Jaha. |
Ik heb een vis, maar ik vind 'm niet zo leuk.
|
Een rode kater, Tijger. Hij is nogal groot voor een kat. Zijn hobbies zijn: bijten, krabben en mensen (vooral mij) onverwachts bespringen ( :( ). En heel soms doet ie alsof ie lief is. Op dit moment is ie buiten aan het spelen met zijn vriendjes, misschien maak ik vanavond wel een foto van hem. (ik denk alleen niet dat dat gaat lukken).
:rolleyes: |
|
Laat dit topic nu ook staan op F&F.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |