![]() |
borsten trainen
hoe kan je je borsten gespierder maken? ik heb daar dus totaal geen spieren zitte, maar noem is wat oefeninge hoe ik die goed kan trainen
|
bij vrouwen is het je handen ten hoogte van je boste houden en dan je handen hard tegen elkaar duwen weet niet of het bij jou ook werkt...
|
opdrukken en dan handen ver uit elkaar....en iets opdrukken, waarbij jebovenarm in het verlengde van je schouders is....
|
In de sportschool zijn genoeg apparaten waarmee je egt makkelijk en snel , bij mij ging het binnen een half jaar best veel borstspieren kweekt....
|
makkelijkste om te trainen ongeveer..
Pak gewichten en zorg dat je met heel weinig kilo begint.. Het is belangerijk dat alle kleine aanhechtingen van die spieren eerst getraint worden anders schiet je er niets meer op. 3 kilo is genoeg... Houd je rug goed recht en breng de gewichten naar je schouders en daarna weer naar beneden, dat je armen gestrekt naar beneden hangen.. Doe dit ongeveer 100 keer en dan drie keer per dag en ik beloof je dat als je niet te dik bent, je binnen een week ze aan kan spannen tot ze 1 blok spiermassa zijn (ervaring) heerlijk gevoel is het. Succes |
gewoon vaak rukken, dan krijg je net zulke grote als ik (kijk fotoalbum)
|
hmm.. thx:) ga ut doen
|
je borsten hange of die hange niet dat veranderd niet!
|
Tuurlijk wel
|
Citaat:
|
doek al :) maar dat helpt niet echt zo te merke
|
hehe een of andere nieuwe kama sutra techniek voor het rukken uitvinden zodat je spierballen krijgt... ok ik heb het opgeschreven :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |