![]() |
[gfx] voodoo peon
|
(y).
|
Gaaf, alleen die tanden lijken niet helemaal 'in' het plaatje te zitten.. alsof ze d'r ingeplakselt zijn al sje me snapt. Maar euhm ja respect natuurlijk weer :)
|
heel erg gaaf
alleen wat zweetsterretje zegt klopt wel, tanden zien er beetje plastic uiit, maar goed dat heeft ook wel wat |
I HAVE A VERY VERY VERY LONG WAY 2 GO :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol
|
nice eyes :cool:
vind de bloedvlekken alleen iets teveel van het goede... |
PRACHTIGE OGEN!!!!!!!!!!!!!!
*huppelt bij zien van potentieel* |
zwarte lijn bij haar kin is iets te zwart imho. nu lijkt het een scheiding. wat is het eigenlijk? een sik? een verfstreep? een zwart gat?
de rest is sehr geil jah! echt heel goed de rest |
Wel nice (y) maar de rode vlekjes lijken net wat te opgeplakt :)
|
fatsige zjwik :p
|
Citaat:
|
kewl.. :) zou misschien sommige bloedvlekken wat blurren ofzo
|
Citaat:
|
grotnfowek is het, 1 o
|
fuck, da's mooi gemaakt!
|
oef nice (y) :)
|
Fuck man, geweldig :cool:.
Leg me eens uit, hoe doe je dit? :eek: |
*save as:*
(y) |
Citaat:
|
vet heur
|
Citaat:
|
ik vind hem wel cool .. alleen bugt me iets aan de huis.
ik denk toch dat ik hem iets te noisy vind. maar voor de rest ziet het er weer eng uit. |
wat me nu opvalt, die wittige randjes op de onderlip tussen lip en tand, die vink een beetje vreemd..
|
wow... hij is ... mooi, maar zeker ook eng; vooral door die tandjes en die kleuren.
top (y) |
Citaat:
|
Niet echt mijn "ding", dit soort dingen, maar deze is wel beter dan andere die ik heb gezien! Mooi! (y) Het bloed vind ik iets minder goed dan de rest, dat wel..
|
Citaat:
Huid? |
dope man
|
aarch .. ik ben echt dom
in al m,n enthosiasme type ik soms wel eens verkeerde dingen. ik bedoelde dus idd de huid. stom stom stom :p vergeef me |
Citaat:
|
ik vind noisy wel wat hebben :p :o
|
dit vind ik toch een van de betere. Mooi hi-res, en wat subtieler in details dan ik van je gewend ben. Ook mooie kleurstelling. (y)
|
best okee, beter dan je andere werk. Om die tanden wat emer in het geheel te laten passen, zou ik dat lichte randje bij de ondertanden weg proberen te werken en ze misschien een net wat fletsere kleur te geven. De bloedspetters vind ik misschien zelfs wat too much. Zien er ook niet echt als zodanig uit.
|
sorry, maar kvind t weer helemaal niets
|
ik hou er echt totaal niet van...
maar wel mooi gedaan :) |
Doodeng, echt.... maar dan wel op een manier dat ik ernaar moet blijven kijken.......... heel mooi... Heel knap.....
|
WOW, VET!!! :eek: met welk programma is dat gemaakt?
|
Citaat:
lief hoor ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |