![]() |
Tekeningen te koop...
Goedendag,
Bij deze verkoop ik tekeningen, ik moet ze nog maken. Ik maak ze dan op verzoek, met een thema naar wens, kan ook naar aanleiding van een foto ofzo. Omdat ik de laatste tijd weinig motivatie heb om te tekenen probeer ik op deze manier weer een beetje op gang te komen met knutselen. Op deze site kun je ongeveer zien wat mijn stijltje is. Prijsjes zijn niet zo hoog, ligt eraan wat je wil en hoelang ik ermee bezig ben. denk aan tussen de 8 en 25 Eypo. ( ben ook bereid te ruilen tegen een Balkenende sjurt :P ) |
waaa die prijzen op die site, helemaal gestoord!!!! Ik denk dat ik de mijne ook maar ga verkopen ipv gewoon weggeven op verzoek hahaha
|
NEeeeeeeeh.
ten eerste gaat het niet om de tekeningen op die site. ten tweede móet je van die site een minimaal bedrag van €60,- voor je werk vragen anders is het niet rendabel (volges hun). ten derde koopt er toch geen ene flikker via die site dus die prijzen slaan nerges op :) of.. bedoel je de prijzen van andere mensen...? |
Waarom zouden mensen dit willen kopen?
Ze hebben toch handen en kunnen zelf ook dingen maken en tekenen wat ze willen? Er gaat niets boven de fantasie van jezelf inverband met tekenstijl!!!! |
ja je hebt gelijk.
|
Als je je tekeningen en schilderijen op een groter formaat zou maken.. want 25x25 is niet zoveel. Zou het meer in trek zijn..
(wat voor een richting doen je,) |
Waarom staat er dat ze helemaal niet allemaal tekoop zijn??
geen uitleen of verkoop.. vooral die van surealisme zijn mooi.. Probeer ook eens iets met pen/inkt heeft een beter zicht dan potlood.. |
Die tekeningen die er al staan zijn niet te koop omdat die voor mezelf zijn gemaakt, kan ik geen afstand van doen.
Tekeningen die ik voor iemand maak kan ik wel weg doen. Pen en Ink.. trekt me niet zo, heb ik wel voldoende mee ge-experimenteerd, het feit dat je tinten en tonen d.m.v. arceertechnieken moet bewerkstelligen vergt teveel tijd, helemaal als het op groot formaat doet. En als je één dikke vette vlek maakt is je hele tekening naar den kloten. maar Lyra, daag me eens uit. je hóeft 'em niet te kopen als ie af is... ik zal mezelf bewijzen,,, :p |
Goed..
Ik daag je uit om in potlood ( ik teken ook veel liever in potlood omdat je de kleurverschillen en tinten zo mooi ziet) een tekening te maken.. ( grote maakt niets uit.. gewoon niet te klein) Over serene rust, innerlijke stilte, alles staat 'harmonieus' met elkaar in verbinding én het moet iets in de genre zijn als de laatste reeks tekeningen van je site... goed? of is dat een eitje..;) Well we 'll see.. je kunt het verloop door mailen: lyra_mc@hotmail.com |
een slaapkamer tekening dus..:p
|
veel naar ;) dali gekeken
|
Citaat:
|
Het werk heeft wel wat (ik herken ze bijna allemaal van eerdere ARTistiek topics :))...
Mooie surrealistische tekeningen. |
hej..ik wil wel eentje kopen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha hot babe :confused: :confused: http://www.artolive.com/works/thumbs/40742.jpg
|
Citaat:
denk maar niet dat dat voor jou geld trouwes :P |
lijkt me behoorlijk logisch
|
is het wel ethisch om als je in principe nog gewoon beginnerswerk maakt het te verkopen?
|
Citaat:
Commerciele ethiek bestaat niet. Verder, hij zoekt eigenlijk gewoon inspiratie. |
marktwerking is pas een zorg as je de banenmarkt op moet, lijkt mij. Niet dan?
|
Citaat:
|
damn.. waar gaat dit over :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |