![]() |
Wat is jou startpagina?
zie onderwerp :o
|
mijne is www.google.nl
|
|
|
scholieren.com :)
|
|
|
|
pagina.nl hip hop
|
www.hotmail.com
Eigenlijk onlogisch, want ik open MSN altijd meteen en dan weet ik dus ook meteen of ik mail heb. |
|
google
|
start.home.nl
|
Citaat:
|
|
|
|
about: blank :p (Y)
|
|
forum.scholieren.com :o
Zowel op mijn account beneden als op mijn eigen computer boven. |
Citaat:
*geeft high-five* |
Citaat:
Mijne ook!! Dat laad veel sneller:p |
about: blank -> deze pc
|
|
|
|
|
|
Die van mijn ouders heeft wanadoo, maar zodra ik I'net verbinding op m'n laptop heb stel ik FluidFantasy of forum.scholieren.com in.
|
|
about:blank
Wat ik trouwens stom vind is dat www.startpagina.nl zegt dat ze de grootste zijn, dat zal bets kloppen.. Maar of de mensen die het als startpagina hebben staan werkelijk gebruiken vraag ik me af... |
geen... met opera kkun je dat ook uitschakelen (dus dan zie je helemaal geen vensters)
|
startpagina.nl :o
|
about:blank, laadt snel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
hiphop.pagina.nl
|
www.fok.nl - handig voor t laatste nieuws
|
|
de update pagina van LJ
|
|
|
www.planet.nl...
saaai (n) hoewel je wel meteen een klein beetje nieuws doorkrijgt, en hij laadt wel snel :) maar 1 druk op de knop en ik zit op forum.scholieren.com :p |
about:blank
Ik weet het: het is erg saai, maar het laadt wel het snelste. Ik vind startpagina's niet echt handig. Je hebt er maar iets aan voor één site, maar als je een keer niet naar die site wilt, duurt het wel langer voordat je ergens anders heenkunt (ivm laadtijden). |
about:blank, is et makkelijkst, kan je meteen beginnen
|
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1261 das het forum van de U.N.I.T.Y.http://members.lycos.nl/stefanunity/roken.gif
|
|
|
www.hotmail.com
en dat is handig aangezien ik de enige ben die mozilla als browser gebruikt. als ik me aanmeld op msn kan ik dus niet rechtstreeks naar mijn postvak aangezien ie dat met internetexplorer doet... kunt u het volgen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |