Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   laten vallen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=51558)

*** 11-04-2002 20:30

laten vallen

Is 't nog mogelijk om Latijn(/Grieks) op dit moment te laten vallen als je geen CKV hebt gevolgd? Of moet de school al 't aantal gymnasiasten doorgegeven hebben?

bvd:)

^AmArU^ 11-04-2002 20:37

Op dit moment? Wat is op dit moment? In de 4e is het zeker mogelijk; maar je bent 18 - dus ik neem aan 6Gym; ik denk dat het mogelijk is ja
KCV heb je inmiddels toch al afgesloten, dus dat staat als vervanging van het ath-ckv

*** 11-04-2002 20:54

sorry :o 6 VWO idd
't probleem is voornamelijk dat ze voor een bepaalde datum door moeten geven in welke vakken er examen gedaan wordt, als dat al gebeurd is, vertelden ze me vorig jaar dat er iig geen weg meer terug is... (Bovendien zijn ze niet bereid KCV simpelweg in CKV om te zetten, maar dat is punt 2)

DE bezoeker 11-04-2002 22:35

Citaat:

*** schreef:
sorry :o 6 VWO idd
't probleem is voornamelijk dat ze voor een bepaalde datum door moeten geven in welke vakken er examen gedaan wordt, als dat al gebeurd is, vertelden ze me vorig jaar dat er iig geen weg meer terug is... (Bovendien zijn ze niet bereid KCV simpelweg in CKV om te zetten, maar dat is punt 2)

Ik heb hier al eens vaker over geschreven op dit forum. Zonder vink voor CKV kun je geen Atheneum-diploma halen. Zo simpel ligt het gewoon. Als jouw school niet bereid is om je KCV-cijfer om te zetten in een vink voor CKV, heeft het geen zin Latijn te laten vallen, want dan kun je onmogelijk nog een diploma behalen. Ik weet van minstens twee leerlingen ergens in het land, dat ze vorig jaar gezakt zijn en nu hun zesde jaar overdoen wegens het ontbreken van de vink voor CKV. Praat nog maar op je schoolleiding in, want er zijn zeer goede argumenten om een voldoende cijfer voor KCV wel om te zetten in een CKV-vink.:mad:

^AmArU^ 12-04-2002 07:56

Ik kan bijvoorbeeld economie I gewoon laten vallen na het examen!
Maar goed,
ik zou het stom vinden als Latijn/Grieks zo gebonden is aan andere vakken

Sikamikanico 12-04-2002 13:35

Citaat:

^AmArU^ schreef:
Ik kan bijvoorbeeld economie I gewoon laten vallen na het examen!
Maar goed,
ik zou het stom vinden als Latijn/Grieks zo gebonden is aan andere vakken

Dat is nou net het probleem. Ec1 staat totaal los van andere vakken. Maar Grieks of Latijn zit nou eenmaal vastgeplakt aan KCV, en KCV vervangt CKV. Laat je een Klassieke taal vallen, dan zul je dus CKV moeten inhalen/mazzel hebben dat je cijfer omgezet wordt..

regenae 13-04-2002 21:58

nooit gedacht dat dit allemaal zo ingewikkeld gaat worden:( :confused: :mad:

Johnson 14-04-2002 17:23

hey

***'s computer ligt plat dus zij kan nie reageren maar ze vroeg me te vertellen dat haar 9 voor latijn is omgezet in een vink en te bedanken voor de reacties :)

^AmArU^ 14-04-2002 20:13

Citaat:

Johnson schreef:
hey

***'s computer ligt plat dus zij kan nie reageren maar ze vroeg me te vertellen dat haar 9 voor latijn is omgezet in een vink en te bedanken voor de reacties :)

Hoe bedoel je? de 9 is omgezet in een vink? een vink voor CKV????

DE bezoeker 14-04-2002 22:31

Citaat:

Johnson schreef:
hey

Als *** besluit Latijn te laten vallen, terwijl ze daar een 9 voor heeft, is haar computer niet het enige waar bij haar iets aan mankeert. En als haar school een 9 omtovert in een vink, is daar ook iets goed mis. Anders gezegd, Johnson, ik geloof er geen *** van.

JJzD 14-04-2002 23:30

Citaat:

DE bezoeker schreef:

Als *** besluit Latijn te laten vallen, terwijl ze daar een 9 voor heeft, is haar computer niet het enige waar bij haar iets aan mankeert. En als haar school een 9 omtovert in een vink, is daar ook iets goed mis. Anders gezegd, Johnson, ik geloof er geen *** van.

sorry ze sms de het me
ze d8 dat ze het eindexamen nie ging halen
miss had ze 1 9 voor een toets
ik weet er ook niets van
w8 maar tot dat ze weer terug is

ikke=Melanie 17-04-2002 16:01

Kwou dat ik KCV kon laten vallen, maar helaas.:(

DE bezoeker 17-04-2002 18:37

Citaat:

ikke=Melanie schreef:
Kwou dat ik KCV kon laten vallen, maar helaas.:(
Kan dat niet? Waarom niet? Mag het niet van Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
mevrouw Schapelhouman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*** 19-04-2002 23:34

Citaat:

DE bezoeker schreef:

t/m de 4e stond ik idd negens op m'n rapporten voor Latijn :D:o maar 't ging hier om m'n 9 voor KCV:) die is na enig aandringen omgezet in een vink voor CKV...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.