![]() |
laten vallen
Is 't nog mogelijk om Latijn(/Grieks) op dit moment te laten vallen als je geen CKV hebt gevolgd? Of moet de school al 't aantal gymnasiasten doorgegeven hebben?
bvd:) |
Op dit moment? Wat is op dit moment? In de 4e is het zeker mogelijk; maar je bent 18 - dus ik neem aan 6Gym; ik denk dat het mogelijk is ja
KCV heb je inmiddels toch al afgesloten, dus dat staat als vervanging van het ath-ckv |
sorry :o 6 VWO idd
't probleem is voornamelijk dat ze voor een bepaalde datum door moeten geven in welke vakken er examen gedaan wordt, als dat al gebeurd is, vertelden ze me vorig jaar dat er iig geen weg meer terug is... (Bovendien zijn ze niet bereid KCV simpelweg in CKV om te zetten, maar dat is punt 2) |
Citaat:
|
Ik kan bijvoorbeeld economie I gewoon laten vallen na het examen!
Maar goed, ik zou het stom vinden als Latijn/Grieks zo gebonden is aan andere vakken |
Citaat:
|
nooit gedacht dat dit allemaal zo ingewikkeld gaat worden:( :confused: :mad:
|
hey
***'s computer ligt plat dus zij kan nie reageren maar ze vroeg me te vertellen dat haar 9 voor latijn is omgezet in een vink en te bedanken voor de reacties :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze d8 dat ze het eindexamen nie ging halen miss had ze 1 9 voor een toets ik weet er ook niets van w8 maar tot dat ze weer terug is |
Kwou dat ik KCV kon laten vallen, maar helaas.:(
|
Citaat:
mevrouw Schapelhouman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |