![]() |
wie kent deze bands
Adult.
The Polyphonic Spree Blackalicious nogwat Ken je ze? Zo ja, is het interessant? |
Ik ken de tweede volgens mij. Dat is toch een koor?
|
Adult. is heerlijk!
Vraag je om het te beschrijven? Of ken je het zelf al? |
ik ken het zelf nog niet
polyphonic spree ben ik nu aan het downloaden ik heb hun website gezien die is echt heel gaaf |
Adult. is hele goeie electro. Klinkt soms beetje eighties new wave-achtig, maar toch heel "futurisch". Leuke melodietjes, grappige stem, teksten simpel maar heel ok en soms grappig. Verveelt geen seconde.
:) |
blackalicous nogwat....
dat blackalicious zegt me eigenlijk niet zoveel |
ik heb wat remixen van adult. op mp3
ja, is wel wat. |
blackalicious, maar waarvan weet ik niet, en nu ben ik moe, dus morgen opzoeke.
|
Citaat:
Hand To Phone (het bekendste) Side-Swiped Nausea Skinlike Pressure Suit Lost Love Contagious hmm en de nieuwe plaat schijnt nog beter te zijn, zegt NERD, maar die heb ik nog niet gehoord :( |
Citaat:
|
Citaat:
Luister eens naar: Blank Eyed, Nose Bleed Kick in the Shin People, You Can Confuse |
blackalicious is hip hop, hele abstracte hip hop, ze maken in hun albums veel gebruik van poezie en veel oude soul-sample's..
zijn vooral bekend om hun aparte stijl, zo hebben ze al samen gewerkt met zach de la rocha(release) en dj shadow.. en ze hebben een best bekend nummer van the gift of gab(de rapper van het stel) waarin hij elke letter van het alfabet gebruikt en daar dan zinnen van maakt (bijvoorbeeld een paar zinnen waarin de woorden bijna alleen maar met de a beginnen) "to G " NIA was hun eerste album en daar experimenteren ze veel op maar vooral het tweede album vind ik zelf een aanrader: Blazing Arrow http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg http://www.blackalicious.com/blackalicious_home.html |
Citaat:
Blackalicious maakt "de betere hiphop". Laatste album (Blazing Arrow) is zeer de moeite waard, de jazzy laidback single "Make You Feel That Way" is superrelaxed maar toch niet echt representatief voor de rest van het album. Luister anders eens naar het titelnummer van het album, of beter nog: luister hem helemaal (y) . |
Citaat:
zodra m'n examens voorbij zijn, koop ik 'm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |