![]() |
Kraken van een wachtwoord op een Word-document
Hey,
Weet iemand hoe je een wachtwoord van een Word-document haalt als je het wachtwoord niet meer weet? Dank je wel! xxx Foxy |
Als je het wachtwoord nog wel weet, zou het niet zo moeilijk zijn.
Maar je weet het wachtwoord niet meer, dan zal je moeten gaan "cracken"... Er bestaan programma's op het internet, die opzoek gaan naar je wachtwoord in je programma. MAAR hoe ingewikkelder je wachtwoord, hoelanger het zal duren dat je het vindt. Dus "pas" gaat hij veel sneller vinden dan "H0Ck3r" ofzo. Jammer genoeg ken ik geen gratis programma voor dat soort dingen. |
1. Open hem in kladblok
2. Download een speciaal programma om de boel te kraken, maar deze software staat op een site waarvan de link hier niet mag worden geplaatst. |
Citaat:
|
Kijk uit met die crackprogramma's. Bij mij bleek er 1 een virus te zijn. Vaak doen ze ook maar wachtwoorden van 2 of 4 tekens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, met de oudere documenten kon je met kladblok nog wel eens wat redden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, nou, in ieder geval bedankt, jongens!
Als er nog andere manieren zijn dan hoor ik ze graag. Alvast welterusten! xxx Foxy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn ook legale programma's om je password te recoveren.
Bijv: http://www.lostpassword.com Daar staan hele lijsten met programma's die je wachtwoord terug kunnen halen. Of zoek op Google met: Word Password recovery |
Citaat:
Microsoft is niet gek hoor :P beveiligen is beveiligen. Overens ik vind dat je wel leuke wachtwoorden kunt bedenken als je hem zelfs vergeet ;) Leer mij dat eens :D |
Citaat:
Het is trouwens niet de echte programma code, want daar heb je een programma voor nodig die dat bestand zo kan uitlezen als in programmeertaal. |
Jep!!
|
Je zou wordpad eens kunnen proberen...daar kun je iig word-documenten mee bekijken of ze om het wachtwoord heen gaan weet ik niet
-WJ |
Citaat:
|
ik heb daar nog wel iets voor liggen geloof ik
|
Kijk hier eens - :)
|
waarom necrokick je een thread uit 2003 XD
|
Het zal 7 jaar later wel gelukt zijn. Geen oude topics uppen om je filmpje in te spammen :n
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |