![]() |
harry pothead
|
grappig :D
|
kapot vet man :rolleyes:
|
space ouwe...
|
meuh.
wat is dat daar onderin? dennenaalden? |
Die smoke bij dat meisje is wel ok, oja en harry ze hoofd ook maar de rest , mwah niet echt...wel geinig hoor :)
|
Citaat:
DENNENAALDEN? !!! DENNENAALDEN ???????!?!?! !!! nee man! Dat zijn heerlijke, lekkere, rijk gevulde, JOINTS! oh yeah! |
dennennaalden :rolleyes:
|
mooi gemaakt maar is niet eueueueuh mijn ding
|
Mooi gemaakt, vooral de bewerking bij het meisje!
Het weedplantje op de jas van Pothead himself vind ik een beetje geforceerd over komen, verder vind ik het goed! |
Citaat:
|
ik ken betere fatoes
|
Citaat:
|
beter gaat harry pothead uitdelen
|
Citaat:
|
fatoe...???? :confused:
|
Fatoe?
urm ja. boring dus. maar die smoke is iid goed . .hoe heb je dat gedaan |
wauw.
|
Was maanden geleden wat leukers op radio 3FM te horen.
Reclame van ´Harry Pothead and the Wizard is stoned´. ´Look I´m flying´ ´No dude, your just sitting on the couch´ ´Wow, how´d you get that scar? Did a great goblin give it to you?´ ´No, I feel and hit my head against the kitchen table´ Deze zinnetjes zijn alleen leuk voor degene die die reclame ooit gehoord hebben. De rest volgt het niet helemaal :( |
Die smoke was simpel.
Ik had gewoon een plaatje van een fluimpje rook van internet geplukt dat een zwarte achtergrond had, en dat heb ik in photoshop als een layer eroverheen gezet en dan 'screen'-filter gedaan. |
Citaat:
1. grap; dat was een goede ~. fa·toe(2) (bn.) 1. grappig; ~ shizzle, kill! |
HAHA dennenaalden lol
maare giel... :cool: |
Niet bijzonder.
|
Simpel, maar wel geinig, alleen ik stoor me aan die tekst, had wel wat mooier gemogen, de korrelige randen storen me een beetje.
|
Hij's wel leuk gemaakt!
Enkel de joint die in de neus van de linkerjongen steekt stoort me wat. |
nee die houdt harry in zijn hand
|
Wel leuk.
|
Citaat:
|
De rook bij Hermelien d'r mond is erg mooi, vooral om hoe ze erbij kijkt. De rest is niet echt.... ja..... tis me iets te gemaakt.......
|
Die rook uit haar mond ziet er goed en realistisch uit. De rest een beetje nep..
|
Citaat:
|
ga dit alsjeblieft ff posten op een "grappig" forum
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |