![]() |
Je kat als schaap
http://www.petoffice.co.jp/catprin/english/
wat vinden jullie? kun je je huisdier zoiets aandoen? ken je mensen die hun huisdier aankleden? zou je je konijn een kikkerpakje aantrekken? of zou je 'm meer naar je eigen kledingstijl kleden? ;) |
http://members.jcom.home.ne.jp/21103...op_kaeru_l.jpg
muahah die is zo dope ja , kun je een kat wel aandoen vind ik :p |
De link weigert bij mij. Maar ik vind het sowieso al erg van die opgeschoren en geknipte en geverfde beestjes te zien. Dat staarten geknipt worden, ok, daar ontkom je gewoon niet aan bij bepaalde rassen, maar dat je zo'n beest helemaal gaat versieren. Bah!
Of zo van, hey die past wel bij mijn nieuwe auto, of na de film een dalmatiër aanschaffen. Mensen weten van gekkigheid soms niet meer wat ze moeten doen. En als ze t beest dan beu zijn dumpen ze t erges in t bos, of nee, ze schoppen het gewoon uit de auto terwijl ze 120 per uur rijden... Ok... ik liet me even gaan :) Maar dus, ik vind het nix :). |
pure mishandeling. (n)
|
Citaat:
|
walgelijk ja..
|
http://www.petoffice.co.jp/catprin/i...set_rudo_l.jpg
Wat wilden die mensen nou? Een schaap maar die zijn te groot en dan maar een kat met een schapenpakje ofzow :confused: http://www.petoffice.co.jp/raincoat/images/02-1_l.jpg Oh my! Look at my fancy raincoat. Nee vind het maar niks al die kleding voor je huisdier. |
dit stond ook al eens op t scarboard.
en zoals ik daar al zei : walgelijk. |
Pure dierenmishandeling is het! Ik vind het echt zielig. Bij mensen die hun dieren aankleden zit volgens mij echt een steekje los. Wie gaat er nou z'n hond een regenjas aantrekken, of een muts opzetten bij een kat??!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het zielig
|
of het dierenmishandeling is vraag ik me af
ligt er maar net aan hoe het dier op het pakje reageerd maar natuurlijk is het zowieso niet dat maakt het gelijk lelijk |
dieren zijn levende wezens geen modeobjecten...
*walg* |
Citaat:
|
Citaat:
|
:( zo'n beestje wordt toch keihard uitgelachen door de andere stoere katers van de buurt
"Wheeerrrrrr (schorre stoere-kater-miauw), felix kom je mee katinnen jagen?" " :( (komt buiten met zielige staar-oogjes) nee ik moet vandaag van mn baasje schaap spelen bèh bèèh" "..." :( p.s. ik kleed m'n hond soms aan voor de lol, maar nooit langer dan een minuut ofzo, vindt hij niet erg maar zeker bij katten moet je dat niet doen, die voelen zich dan enorm belemmerd in hun vrijheid. |
Arme beestjes...
Ik vind het er belachelijk uit zien, en ik denk niet dat die katten er zelf blij mee zijn... |
(n)
Mijn zus wil een chihuahua en die moet buiten een jasje aan omdat het zo'n klein beestje is, anders gaat hij dood... Maar als het niet nodig is, niet doen... zo zielig... |
Citaat:
Anyway dit vind ik een beetje overdreven al ziet dat plaatje dat rutger postte best QT uit :) |
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar wel erg zielig, ik vind het maar niks eigenlijk. |
Dieren zijn geen assecoiressen, ik vind dat het niet kan.
|
jezus zeg... het dier heeft toch geen last van eens een keertje zo'n kikkermutsje op...
|
Citaat:
|
echte kleding en mode vind ik natuurlijk ook absoluut niet kunnen
maar als geintje ach |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst pappa's en mamma's lifgetyle,
toen familie's lifestyle.. Nu huisdieren lifestyle.. wat komt hierna? |
ik vind het wel schattig!
je doet zo'n beesje er geen pijn mee ofzo... en sommige kleine hondjes hebben dat ook nodig omdat ze zo klein zijn...en t baasje denkt dat ze anders eerder ziek worden... of als het beesje al ziek is... maar in de zomer zou ik zoiets echt niet doen! dan vind ik het inderdaad heel zielig... |
Om trouwens offtopic te blijven..
Ik vind niet dat je een huisdier moet aankleden, verven, of wat dan ook. Die beestjes hebben niet voor niks ene eigen vacht gekregen, en je gaat mij niet wijsmaken dat ze het fijn vinden om allemaal vreemde dingen op hun hoofd te hebben etc. |
Citaat:
beetje extreem voorbeeld om te laten zien dat lichamelijke pijn niet de enige vorm van pijn is. |
trouwens, als ik een elastiekje om de staart van mn kat doe wordt hij al helemaal gek.
bovendien kan zo'n beest zn oren niet meer normaal gebruiken met zon pet op. |
whaha wat een vergelijking!
maar om het nog ff te overdrijven! wij dragen toch ook kleding, en vinden het ook niet fijn om in onze blote reet rond te lopen...is ons ook aangeleerd... en een pakje bij een beesje aandoen (behalve in de zomer) is helemaal niet erg...tis alleen niet zo mooi...das een 2e! |
bekijk het eens andersom. stel dat jou je kleren worden afgenomen, hoe voel jij je dan?
zo'n beest is kleding niet gewend en zal met zon pakje aan zich continue bedreigd voelen. jij voelt toch ook wanneer er iets niet op je huid thuishoort? ( denk aan een spin die over je arm loopt, of jeuk bijvoorbeeld.) |
Citaat:
Dat vind ik heel wat anders, wij doen het ook omdat we geen vacht hebben, zo'n beestje wel Ik vind het gewoon zielig al ziet het er wel heel erg droog uit op die 1e foto |
Het ziet er schattig uit maar ik vind het wel een beetje ziek. Tis zielig voor die beestjes want ze zijn het gewoon niet gewend en worden er bang van.
is al gezegd maar ja.... |
waar maken jullie je druk om?
een riem is voor een hond of kat veel erger... maar elke jan lul met een hond heeft een riem en doet hem zijn beesje altijd om als ze hem uitlaat... en een aangespannen riem is wel ff veel erger dan een los pakje... |
riemen zijn voor hun eigen bestwil.
|
Citaat:
|
Citaat:
Absoluut niet, een hond/kat heeft absoluut geen last van een riem.. Van complete kleding wel! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mara niet zo denderend veel.. Heb niet het idee dat onze 2 hondjes er last van hebben, want soms zijn ze af, soms om. Maar ik merk niet dat ze het lastig vinden ofzo. En als ze uitgelaten willen worden komen ze zelf aan met de riem ongeveer :) |
tuurlijk hebben ze wel last van een riem, maar zonder zouden ze meer last hebben.
|
Citaat:
|
als je die riem ff te hard aantrekt kan je hond geen andere kant meer op...hij kiest er toch ook niet voor dat jij hem een riem omdoet...er zijn meer honden doodgegaan aan het dragen van een riem dan een pakje...
|
Citaat:
een riem is functioneel, zonder riem loopt een hond zichzelf onder een auto. en kan je die laaste kreet van je onderbouwen met een bron? |
Citaat:
Die van mij vinden het prima als ik een riem om doe, ze blijen dan stil staan zodat ik dat ding even om kan doen (y). |
Citaat:
|
Citaat:
Goed opgevoede honden renner niet weg... En katten heb ook vaak riempjes voor tegen de vlooien of met een belletje voor de vogeltjes te waarschuwen.. |
Citaat:
ontopic: het moet geen gewoonte worden.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |