![]() |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en sig. van de persoon boven je? III
Ga jullie gang. :)
|
saai
|
Offtopic: ik heb een idee wat hiermee gaat gebeuren aangezien ik gezien heb hoe het met de vorige afgelopen is
naam: voornaam tussen 2 -'s Avatar: vreemd plaatje sig f you don't like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face... sexueel getint ;) |
Citaat:
naam: voornaamm he ava: dagobert duck:) sig: je bent mij w..:):cool: |
Citaat:
avatar: heel lief sig: beetje rommelig met heel veel namen |
Citaat:
ava: in t groot mooier denk ik sig: heb je neit |
Citaat:
av: Schattuuug! sig:heej hoi:)-maatje van Miss Helena-Hatake Kakashi + Mazemouse = LIEF-smartie aanbidster-stff-wolterb is mijn W-My heart belongs to <*)_><-KIP ... aha :P Hoop maatjes :) |
NIck: Origineel!
Ava: Erg crea bea ;) Sig: Vink erg mooi, mooi om over na te denken en eindigt toch wel weer enigzins humoristisch, waar je dan lid van bent :p |
Citaat:
av: vleermuizen zijn cool sig:ja, uh, beetje zielig geloof ik. en wat fijn dat je daar lid van bent :D |
Citaat:
avatar: sober sig: went home and got a guinea pig that I stored in my mates fridge, grabbed the thing around it's throat, threw it in the bath, it didn't float - Kicking Pigeons (Spunge) |
WolterB: Klinkt beetje crimineel, omdat je criminelen altijd zo in de krant ziet staan... '...Wolter B., hoofdverdachte van de drugszaak in Vollenhoven, is gisteren ontslagen uit voorarrest...' zoiets zeg maar:)
http://images.scholieren.com/avatar....ine=1053686754: Dagobert:) één diamant tussen al die korrels zand | Heaning an en rap wat | I may return though to see the beauty of it all | is ********'s W | KIP | GESLAAGD!!!: Eerste zinnetje nog altijd mooi... Herman Finkers is goed... tweede zinnetje ook mooi... W? Kip?:) Gefeliciteerd!!! |
Citaat:
avatar: een herkenbare avatar (y) sig: *geeft kopje* dit duidt erop dat zij in een identiteitscrisis zit en zich verward met een kat, óf dat zij liever een kat wil zijn, maar het niet openbaar wil maken omdat metnsne er heel vreemd tegenaan kunnen kijken ;) |
Citaat:
en wat cool dat je dat liedje kent :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
naam: komt dus niet van rhcp, want ik ook dacht :)
avatar: logo van the transplants sig: I went home and got a guinea pig that I stored in my mates fridge, grabbed the thing around it's throat, threw it in the bath, it didn't float van spunge- kicking pigeons dus :) ;) |
Citaat:
@MoonMonkey: Naam: Eén der bekendste DK namen, een begrip avatar: zie naam (y) :) sig Grappig zeg. / Gedeelde forum-minister-president samen met Dminor (PSOBD)/KIP!/LJ: ~maanaap vindt het grappig / is nog steeds in de waan ver de verkiezingen / vindt zichzelf een manaap :confused: |
Citaat:
Ava: Ja leuk, maar je hebt hem alweer een tijdje, tijd voor wat anders, maar goed wel geinig plaatje. Sig: Meneer doet een poging tot diepzinnigheid en laat blijken dattie ook nog af en toe op onzin komt :p |
Naam:.. hm.. wat betekent het?
Avatar: doet me aan kapitein Haak denken :D [Peter Pan] of is dat het ook.... Sig:I've eaten the plums that were in the icebox, and which you were probably saving for breakfast. Forgive me they were delicious so sweet and so cold. leukkk, beetje shakespear achtig.. |
Naam... tja, weinig origineel :) Je zal wel Rian heten.
Je avatar is wel leuk, lekker vrolijk in ieder geval. En je sig... Zeer goede levensles! |
Naam: Gekronkeld?
Avatar: Lauren.. Niet mijn favoriet.. Maar wel leuk op zn tijd Sig: Joh.. Je hebt een fotoboek :P |
Naam, te lang.
Avatar, Respectvol. Sig, snap hem niet? :confused: |
Naam: wat betekent het?
Sig: hehe... de smurfen toch maar weer. Avatar: wat ís het? |
naam : wel geinig
ava. : afgezaagd sig : snap hem niet |
naam: gaat wel
avatar:excuses, maar ik vind hem toch echt stom :o sig: het eerste deel is leuk, maar het spoedeliewoepsie!! is mij toch net iets te blij..:eek: en psychopunkertje spreekt me ook niet echt aan :p |
Citaat:
avatar: mooi (y) sig: Ik ben niet gek, ik ben een kiwi! Komt niet erg wijs over. ;) |
Citaat:
Avatar: wel schattig :) . plaatje hoort toch bij de zwart-wit-kindertjes-met-rode-roos-collectie? Sig:zit wat in.. |
nick: vreemde combinatie NL-EN
avatar: wel leuk, niet echt bijzonder. sig: koel... |
naam: zo heette mijn hamster vroeger :D
avatar: wie is dat? ziet er niet slecht uit:p sig: Het is nooit gebeurd maar dat is geen bezwaar. Het is evengoed een soort van waar... hmm...het rijmt... |
Naam: wel leuk
Avatar: John William Waterhouse - Gather ye Rosebuds while ye may|1909, toch? Citaat:
|
Citaat:
avatar: dat is Jeff Buckley, de helaas te vroeg gestorven rockmuzikant... Verzopen in de Missisippi rivier... :( sig: is van Spinvis. Dminor dan maar: nick: still the same... een akkoord. avatar: op de kop! sig: Wie zwijgt heeft mooi praten. (L)Me=Annika-lover(L) -=Knutselsmurfie=- Gedeelde forumminister-president met MoonMonkey. Geen 'als zijnde'! Tofke!- KIP KIP? Forumministerpresident? :P |
Citaat:
Avatar: komt me niet bekend voor, maar hij is niet te fel of te onrustig. Dus leuk wel. Sig: Rijmsels zijn koel. |
Citaat:
Avatar: Ken het plaatje niet, maar vind hem erg Maureen. Ik herken je altijd aan de avatar. Sig: # time gave both darkness and dreams to you. Klinkt diep, maar ik vind hem op zich niet zo heel bijzonder. Ik vermoed dat hij op een speciaal iemand slaat, dus ik weet niet of het toepasselijk is of niet. |
Citaat:
Avatar: Dat ben je precies! Ik vind hem sprekend op je lijken en dat is leuk. Sig: * I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it * // * member of Evil Brains Anonymous * // * gaat trouwen met JustJohan * Tjah, het lijkt een beetje een onzin-sig. Ik bedoel dus een sig. die vaak voorkomt op onzin. Tjah wat ik er van vind: enig, natuurlijk. ;) |
Citaat:
avatar: persoonlijk vind ik m (n) sig: ~ Yan is lief ~ *kus*~ *Rrrrrrrrrrr* Het mooiste wat je kunt zijn, is jezelf ~LET LOVE RULE~ Woohoo! Girl Powerrr geil blah. ~ ode aan Yan ~ je kust ~ *je hebt het koud (of juist warm)* mooi stukje ~ je houdt van liefde ~ en van girl power die tags werken niet in een sig :p je vint t niet lekker. |
Naam: Niet bijzonder.
Avetar: Heel mooi. Tekst: Past goed bij de avetar. |
Citaat:
avatar: niet erg opvallend oid sig: I hope the day I'll die is soon! Komt wederom aandachttrekkend op me over. |
Citaat:
avatar: Lief! nick: Het eerste deel is erg mooi en waar ... De rest is nogal vaag voor mij ;) |
Citaat:
Avater: mooi! Sig.: Onbegrijpelijk! :p |
Citaat:
|
*kijkt* Veenbes staat boven mij
Naam: ik vinnum leuk :D Avater: mjah, een bos ofzo? kannut niej helemaal goed zien Sig.: die vind ik mooi :) |
Citaat:
Avatar: cool (y) Sig: mooooooi (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naam: grappig:) herkenbaar ook...
Avatar: leuk, evil smiley, hehehe:) en zo lekker blauw... Sig: 3 cliché's op een rijtje |
naam:sarah is echt een hele mooie naam..:) dat b is jammer...
avatar:lievebeesjes zijn lief :o sig:*kopje terug geeft* :) das lief... |
mysteric angel: leuke nickname gewoon...niet veel bijzonders maar wel leuk bedacht...
Avatar: Lievig Sig: Ehhhhh...jah....breezer? |
Naam: bagger
Avatar: bagger Sig: bagger Ff kijken wie je was :) Oh, ah, hoi Secreet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |