![]() |
Zou je bij jou op school over gaan met dit rapport?
Van 3 VWO naar 4 VWO
Nl. - 5,9 - wordt een 6 Fr. - 5,2 - wordt een 5 Du. - 6,2 - wordt een 6 En. - 7,2 - wordt een 7 Gesch. - 7,3 - wordt een 7 Aard. - 7,3 - wordt een 7 Wis. - 4,5 - wordt een 5 Nat. - 5,7 - wordt een 6 Sch. - 5,6 - wordt een 6 Bi. - 5,5 - wordt een 6 Ec. - 7,2 - wordt een 7 ze twijfelen bij mij op school namelijk nog |
idd bij ons zou je ook een twijfel geval zijn aangezien je voor frans en wiskunde onvoldoende staat en je dat in 4 vwo ook nog hebt.....
|
Bij ons wel....Want je hebt 4 7'ens om 2 5'en te compenseren.Maar dat verschilt per school... ;)
|
Hm, ik denk dat je bij mij op school ook een twijfelgeval zou zijn. Je staat 2 onvoldoendes, dus daardoor zou je op zich wel over moeten gaan. Maar omdat je voor veel vakken net aan een 6 staat, denk ik dat je een twijfelgeval zou zijn, maar dan toch over zou mogen.
|
bij ons zou je wel overgaan,
je moet namelijk minimaal een 6.3 staan en je mag maximaal 3 minpunten hebben, dus ik geloof dat je wel over zou gaan, nou nog veel succes en ik hoop dat je overgaat! liefs jennifer |
Bij ons ben je over volgens mij, met twee vijven want je mag maximaal drie tekorten hebben en een vijf is een tekort, een vier twee dus bij ons ben je over en geen bespreekgeval.
|
Als je twee tekorten hebt ben je bij ons (gymnasium) nog gewoon over, tussen 3 en 7 ben je twijfelgeval, ik heb er 4 :(
|
Ligt er een beetje aan welk profiel je zou kiezen, maar bij mij op school zou je volgens mij gewoon overgaan.
|
bij ons op school zou je ook een twijfelgeval zijn.. aangezien je verder ook niet bijzonder goede cijfers hebt..maar je zou wel over gaan denk ik..als je motivatie hebt
|
bij mij op school ga je met twee 5'en gewoon over. Pas als je 3 vijven of een 5 en een 4 hebt ben je een bespreekgeval.
|
1 onvoldoende
Toch netjes? Daar gaan ze bij mij op school echt niet over zeuren! |
Citaat:
|
Nou, ze hebben vanmiddag gebeld, en ik ben over :)
Bedankt voor iedereen die heeft gereplied. |
Citaat:
|
Citaat:
gefeliciteerd (y) |
Citaat:
|
dan heb je mijn rapport nog niet gezien...
ik heb nog 1 testweek, daarin moet lbijken of ik over ga of niet echt erg gewoon! ik doe er zo erg mn best voor en dan toch slechte punten aargh! |
Ik ga makkelijk over, 2 onvoldoende punten en je mag er drie hebben.
4,5-5,4=1 ovp 3,5-4,4=2 ovp 1-3,4=3 ovp |
gefeliciteerd trouwens met je overgang
|
Zonder enige twijfel
Gefeliciteerd trouwens:) |
Over
Ik zit in 3 gym, bij ons ga je over met drie vijven en ook met een 5 en een 4. Wat raar trouwens dat het uitmaakt of je die vakken volgend jaar nog hebt :confused: Is bij ons echt niet zo *anders zou niemand meer wat doen aan de vakken die íe laat vallen* |
Oei , ik lees weer niet goed
Gefeli (y) |
bij ons ben je over
2 5en mag nog nml *dacht ik |
dank jullie wel allemaal :)
|
Niet lullig bedoelt hoor.. Meer als waarschuwing:
Misschien moet je even denken aan je perspectief. Heb je met dit rapport kans dat je vwo wel haalt? Die overweging moet je zelf maken. De overstap van 3vwo naar 4havo is namelijk 10x makkelijker dan van 4vwo naar 5havo. Dus dit is het echt moment waarop dat zou moeten gebeuren. Ik zeg niet dat je beter een lager niveau kunt gaan doen, maar ik denk dat je er iig goed over na moet denken. Succes ermee! |
Bij ons wel.
Je mag zelfs van de 5e naar de 6e zo´n lijst hebben. Frans is namelijk algemeen deel, en wiskunde is Profieldeel. Dat scheiden ze bij ons. Mag bij allebei 1 onvoende hebben. Plus dat Frans een taal is en daar doen ze vaak net iets soepeler over, want een taal is nu eenmaal moeilijk aan te leren. |
Bij ons op school zou je zo over mogen. Met maximaal 2 getelde onvoldoendes (5 telt dus als 1 onvoldoende een 4 als 2 enz.) ben je over. Bij 3 getelde onvoldoendes ben je een twijfelgeval en bij 4 getelde onvoldoendes blijf je zitten, tenzij er goede redenen voor zijn, dan mag je heeeeeel soms over, maar meestal niet.
|
Citaat:
Wat voor profiel ga je btw doen? |
Ik weet het, een slecht rapport. Maar dat komt omdat ik dit jaar geen moer heb uitgevroten, maar dat gaat volgend jaar zeker veranderen.
Ik ga trouwens Economie & Maatschappij kiezen |
Het relax-profiel :o
Och, als je mazzel hebt denken ze die cijfers van Bio, natuurkunde en scheikunde weg. Enig probleem is dat je een 5 staat voor wiskunde, de andere profielvakken zijn goed in orde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt aan het profiel dat je kiest
waarscheinlijk wel Tenzij ze je zo erg aardig vinden dat je nog een jaartje mag blijven in de zelfde klas... :p |
Citaat:
|
Ja, als je bij ons 3 onvoldoendes hebt ga je over zonder twijfel
Maar heb je er 4 dan ben je een twijfelgeval en kun je dus wel blijven zitten. |
Citaat:
Hij heeft allang geschreven dat hij over is. |
Ey alvast gefeliciteerd dat je over bent!........ik zit in havo 3.....en by ons op school zo je ook gewoon over gaan!...........ik heb ff moete stresse vandaag....maar k ga ook OVER !!!!!!!!! dusssss naar HAVO 4 !!!!!! :cool: (y) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |