![]() |
Favoriete muziekforummer, ronde 2, dag 16
De vierde serie wedstrijden van de tweede ronde.
Er zijn 6 wedstrijden van 1 tegen 1. Je kunt op elke wedstrijd stemmen. De winnaar van elke wedstrijd gaat door. Er gaan elke dag dus 6 mensen door. De wedstrijden van vandaag: wouszer - weezzz terror koe - testement birthmark - Cemetary Slut AM - Pebbles 86dagreed - ~(S-|-)2v!lL~ Roxy - freakjuh |
wouszer
terror koe birthmark AM 86dagreed freakjuh |
wouszer
terror koe birthmark AM 86dagreed Roxy |
Da's makkelijk gewoon 6x de eerste (y)
|
weezzz - uit principe
testement - terror koe spemt teveel en is niet metal genoeg birthmark - bier! AM - nuttig 86dagreed - ik heb niets met die andere Roxy - tsja |
weezzz - Als ze met Friso trouwt zijn we familie, dus stem ik maar op haar.
terror koe - Daarom. birthmark - Zie ik vaker posten. Pebbles - Had wel een redelijke muzieksmaak dacht ik. 86dagreed - Neef. Roxy - Überchick. |
wouszer
terror koe Cemetary Slut Pebbles 86dagreed Roxy |
weezzz
terror koe Cemetary Slut Pebbles ~(S-|-)2v!lL~ freakjuh |
weezzz -> daarom
terror koe -> vindt het soms ook allemaal vrij gay birthmark -> das makkelijk AM -> daarom 86dagreed -> daarom Roxy -> daarom |
wouszer - omdat ie vind dat ik bleek ben
terror koe - judelientje he birthmark - omdat cemslut volgens mij alleen in fototopics post en omdat birthmark wel grappig is Pebbles - luisterd goede muziek gloof ik 86dagreed - poeet Roxy - voor alle orale diensten die ze belooft heeft |
wouszer
terror koe birthmark AM ~(S-|-)2v!lL~ freakjuh |
wouszer
Alles Eerste ajb
|
weezzz lmd, broeder :)
testement terror koe is irritant birthmark daarom. En cemslut is toch nooit op muziek Pebbles Hose! :) 86dagreed Sja freakjuh Is zo lieeef |
wouszer
terror koe Cemetary Slut AM 86dagreed Roxy |
Wouszer - Lijkt me duidelijk.
Testement - Lijkt me duidelijk. Birthmark - Lijkt me duidelijk. AM - Pebbles Moeilijk. AM is opzich oke. Maar Pebbles is ook oke, maar die heeft dan borsten. En ach, ik ben puber. Pebbles 86dagreed - ~(S-|-)2v!lL~ Moeilijk. ~(S-|-)2v!lL~ zie ik nooit iets echt fouts typen. En 86dagreed typt altijd hetzelfde. Altijd hard typen hoe iemand zich van kant moet maken en dat word na een tijdje erg flauw. 't Is een beetje een parodie op zichzelf aan het worden. Maar toch kan ik er altijd om lachen. 86dagreed dus. Roxy - Die zegt me meer. |
wouter - weezzz < hmm lastig lastig.. sorry weezz maar de wouters uberheersen en ik heb al op d'r vriendje gestemd :P
terror koe - testement < simpel, hij stemde ook niet op mij :mad: ;) maar k hou nog wel van je hoor birthmark - Cemetary Slut < (y) AM - Pebbles < ik ben dol op afkortingen 86dagreed - ~(S-|-)2v!lL~ < jezus christus wat is dit nou voor kut stelling ? ik kies 86 omdat ie meer post, maar ik ga steve smsen om het goed te maken :P Roxy - freakjuh < friekjuh is de bom (y) (y) *exolove* |
weezzz, haar naam begint met een kleine w, en muzieksmaak overlapt
testement, http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif birthmark, heb het niet zo op CemetarySlut AM, http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif 86dagreed, wijze kerel Roxy, betere muzieksmaak |
Citaat:
goed, ik vind het verrot dat ik tegen steve moet, een kameraad in real life. Weezzz -omdat ze bepaalde vaardigheden en kwaliteiten heeft die anderen niet hebben (en lief is dus.) Testement - omdat terror koe het verneukt heeft bij die forumbaasverkiezing, zo graag forumbaas worden dat het infantiel gedrag wordt. Birthmark - omdat ik cemetary slut niet goed ken, en omdat birthmark gewoon zuipen tot primair doel heeft verheven, een kunst op zich. Am/Pebbles... ik vind pebbles aardig en al die shit, maar AM post beter vind ik. En hij is naar mogwai geweest en volgens mij heb ik hem daar een vuurtje gegeven, en als ik dat doe, dan moet je wel door. Steve-geen moeilijke keus. Flauw dat ik tegen hem heb geloot. Roxy /Freakjuh - dat is niet eerlijk. Vind ze alle 2 erg aardig en cool, en ga er nog over nadenken. gedaan. Roxy, omdat ik die gewoon iets beter ken en omdat ze lief kan zeggen dat ze nit klein is, maar groot |
wouszer wel ok
testement hehe dijk birthmark geen id op alfabet hehe lees net dit Citaat:
AM hehe maat ~(S-|-)2v!lL~ geen id op alfabet freakjuh geen id op alfabet |
86: het leven is niet eerlijk en deze verkiezingen die jij hebt bedacht al helemaal niet!
Footprint: goed bezig alfabetkenner http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif |
hehe mis ik iets :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga je mee schutting bouwen? Onze is omgevallen |
wouszer
terror koe Cemetary Slut AM 86dagreed Roxy |
Citaat:
|
wouszer - goeie argumenten
terror koe - geen idee Cemetary Slut - omdat ze eerst van superkoele gekleurde vlechtjes had Pebbles - omdat ze in mn msn lijst staan :) 86dagreed - post goed Roxy - omdat zij et is. |
wouszer
wouszer
Citaat:
en over de schutting: we kunn't toch prober'n? |
Citaat:
|
http://ufke.time2host.de/door.html is nog niet geupdate Ufke.
|
testement
AM de rest zijn dwazen |
wouszer
Citaat:
En over de schutting: Jazeker :). |
wouszer
terror koe Cemetary Slut AM ~(S-|-)2v!lL~ freakjuh |
wouszer
terror koe birthmark AM 86dagreed Roxy (ik doe eigenlijk maar wat vaak) |
Tussenstanden (ik verveel me):
wouszer 21 - 7 weezz terror koe 21 - 8 testement birthmark 20 - 8 CemetarySlut AM 21 - 8 Pebbles 86dagreed 22 - 6 ~(S-|-)2v!lL~ Roxy 20 - 8 freakjuh edit: te weinig bij Pebbles en AM |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sargoth the Warlock
ook bij AM |
Citaat:
|
weezzz anders krijg ik ruzie :p
testement omdat ik terror koe geen stem wil geven birthmark omdat het sjoerd is (en hij op de meeting was :p) AM die agressieve dwerg ken ik al langer :) 86dagreed dat verhaal van toennet (y) :) freakjuh omdat ik der vaker mee chat |
Van elke de rechter, om de boel wat spannender te maken
|
Wouszer
Terror koe Birthmark AM 86dagreed Freakjuh |
Wouszer
terror koe birthmark Am 86dagreed roxy.. tjah... |
wouszer
testement birthmark AM 86dagreed freakjuh |
wouszer want z'n naam begint met een w
testement gewoon birthmark want cemslut zie ik nooit posten en birthmark wel Pebbles gewoon 86dagreed - ~(S-|-)2v!lL~ Mja. Steve is wel seksie. Maar 86dagreed is heel lief en zo en .......... mja. 86dagreed dus (:D) freakjuh mede silverchairfreak en heeeel lief!:) |
wouszer---- lijkt me wel aardig, prima muzieksmaak
terror koe---- ze is wel cool birthmark---- meer op muziek dan lifestyle (cemslut dus andersom) AM---- beter dan pebbles 86dagreed---- goede muzieksmaak Freakjuh---- silverchair |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |