von Carrstein |
19-06-2003 21:41 |
Citaat:
Chimera schreef op 19-06-2003 @ 22:33:
Ik 'lul' niet over voetbal, 't interesseert me geen zak. Zo zal de gemiddelde voetbalfan het een worst zijn wat er in z'n PC zit.
|
*is geen gemiddelde voetbalfan* :o
Ontopic: Ik heb 'n maand vakantiewerk gedaan op de ICT-afdeling van 'n groot bedrijf, moest daar alle ouwe computers nakijken of alles er nog wel inzat (HD, RAM, MoBo, FloppyDrive, eventueel CD-Rom Drive en de netwerkkaarten van 3Com verwijderen (geloof me, ik heb zo goed als hun hele gamma van de voorbije 6 jaar onder ogen gekregen :|)). Ik had vantevoren nog nooit 'n pc aan de binnenkant gezien, dus 't was wel ff wennen, zeker om zo'n kast open te krijgen :eek: Maar nu weet ik dus wel al waar alles ongeveer zit op zo'n oud MoBo van 4-5 jaar, hoe ik ongeveer 'n HD moet aansluiten, videokaarten moet eruithalen-insteken, netwerkkaarten, CD-drives moet losvijzen enzo :o (Jaja, basic stuff maar je moet ERGENS beginnen :o) Ondertussen ken ik er niet echt veel meer extra van, weinig tijd gehad enzo, maar ik kom hier nu heel regelmatig op Hardware dus ik begin zo'n beetje bij te leren van wat goed/slecht is, wat ik kan verbeteren enzo... :)
|