![]() |
hebben jullie het wel eens met een slet gedaan?
een meissie of jonge die er bekent om is dat ie iedere dag een ander heeft, en dan gewoon om de kick met die naar bed gegaan?
|
nee, flikker op. *blaat*
|
Citaat:
|
ik ben de slet:P
hmz..grapje |
hahaha :p :D
|
ey wat lul je nou ik stel een normale vraag!
Je hebt volkomen gelijk! Het is toch niet meer dan normaal dat je elke dag een ander afragt? Je zal toch eens een keer liefde voor iemand gaan voelen. Blèèègh... "Vrouwen zijn net een oven. Eerst warmmaken, dan de worst erin." |
Citaat:
ik vraag of mensen die niet bekent staan als slet het wel eens met een slet hebben gedaan! |
ontopic: nee, zou ik ook nooit willen :)
Afgelikte boterhammen (ja mannen kunnen dat ook zijn) |
Ik vind het ook een normale vraag hoor. K-Master-K heeft misschien veel onzin verspreid, maar dat wil niet zeggen dat er zo flauw gereageerd moet worden op zijn -volgens mij toch serieuze- topic.
Ontopic: Ja, en ik werd er niet gelukkiger van. |
Je zou ook een vraag normaal kunnen formuleren. Als ik vraag 'als je je vriendin op de knop neemt, hoe jogger je haar dan vol?' dan ga je daar toch ook niet serieus op in?
|
Citaat:
|
Citaat:
Woehaha! Geweldig, jij mag blijven! |
Nope:)
|
Mja, sletten wat betreft zoenen *grijnst* Van die types die elke week een ander zoenen, als dat lukt. En daar heb ik helemaal geen bezwaar tegen, zolang ik óf hem alleen voor een avondje wil, óf verkering met hem heb. Als ik nou verliefd zou zijn maar hij lustig elke week de hele disco aflebbert, tja, dan ben ik jaloers. Verder heeft dit alleen voordelen - hij kan tenminste zoenen.
|
Ja, bij een was dat geen succes (ik dacht dat ik anders was dan de rest voor dr, ik weet het, domme gedachte) en bij de 2e gaat dat perfect, maar daar ben ik wel na haar sletperiode mee in contact gekomen, dus dat scheelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ik ben vroeger ook een sletje geweest en ik heb ook wel eens met een sletje gezoend en ook sex gehad met iemand die niet moeilijk deed ofe er nou wel of niet veilig werd gevreeen.
|
Citaat:
|
Ik heb het ook welleens met een slet gedaan, die jongen wist geen eens me naam meer na afloop.
|
Citaat:
|
Lijkt meer op een schijtende lama
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ooit een jongen die zichzelf player noemde flink op z'n nummer gezet.
Beetje versierd, naar huis gegaan, seks gehad, en vervolgens weer kleding aangedaan en gezegd ' jezus, ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt, je bent nog niet eens een middelmatige fuck laat staan dat ik klaargekomen ben' toen de deur uitgelopen en zijn vrienden op de gang ( die mee aan het luisteren waren) vaarwel gezegd :) |
slet
|
maar wel een goeie slet :)
|
jah :'(
|
Citaat:
|
ik ben geen slet, ik heb veel seks, en geniet er van. Ik wil geen relatie want dat kost teveel tijd en is te emotioneel. Ik heb een studie die voor gaat.
goed geregeld toch? ohja, en ik ben niet ' makkelijk', dus doe geen moeite. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarnaast heb je je kansen als verkeken door me herhaaldelijk ' baby' te noemen. |
Zoenen wel, sex 1 keer. Geeft geen kick of zo, is gewoon zo easy...
|
K-master-K met een slopersbal in de grond raggen is het mooiste wat er is :D
|
Nopez. Ook niet van plan. Al moet ik dan maar tot mn 25e maagd blijven.......
Ik wil gewoon echt houden van een meid, ja ook als het op tongzoenen aankomt, maar dat is ondertussen wel bekend :o |
Citaat:
|
onder een slet versta ik een persoon die gewoon iemand anders gebruikt om eigen genoegen......
Daar kan ik niet van houden.... Ik wil dat het echt is.. |
Citaat:
|
Ik heb wel een keer gezoend met een jongen die echt heel erg intrek was bij meisjes en elke week een andere vriendin had. Ik was maar voor een paar minuten aanwezig... Ik had teveel gedronken en was helemaal opgelaten... En tja, toen zoenden we... En ik moet zeggen dat hij echt afschuwelijk zoende, dus ach, dat is ook weer achter de rug :)
|
Citaat:
|
Citaat:
lal, wat een bitch ben jij ten tweede, die gast heeft je alsnog hard gepaald dus voor hem is het: mission succesful |
je schijnt nogal trots te zijn op je 23 cm.
Nou ik heb 21 cm, oe jeej wat ben ik er trots op, nou niet dus. Ik denk dat je er eerder meiden mee pijn doet (vooral de eerste keer) dan dat je ze er een plezier mee doet. |
Citaat:
Hij ziet je dan precies hetzelfde en ben je misschien dan ook wel :o |
Citaat:
|
@F0_ol:
Pijn kan ook worden omgezet in plezier. Eerst doet het pijn, maar hoe natter zij wordt, hoe beter het gaat, en hoe harder en dieper je kunt stoten. Bij mij gaat het dan van: 'Au, au, ah, ah, oooooooh!' ;) |
heel fijn zo'n staafje maar ik kan er op het moment zo weinig mee :)
Misschien later handig..... op het moment moet ie het toch echt met mijn handjes doen... ach je weet wat ze zeggen: "Geen meid in het land is zo strak als je hand" |
Kijk me point is dat meneer K denkt (zal allemaal wel niet waar zijn maar daar gaat het niet om).
Ik vind dat je rustig en respectvol met een meid om moet gaan terwijl zij het anders wil..... Als ik het ooit met een meid zou gaan doen en ik vraag wat ze wil dat ik ga doen en ze laat mij de keus ga ik haar dus echt niet zo hard mogelijk stoten met mn niet te grote leuter :) |
hehe met mezelf :o
:confused: :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |