![]() |
UEFA Cup wordt veranderd vanaf 2004-2005
**De opzet van de UEFA Cup wordt met
ingang van 2004 gewijzigd.De 132 clubs die onder de UEFA ressorteren hebben met de veranderingen ingestemd. Vanaf het seizoen 2004/2005 wordt met twee voorrondes voor de kleine landen gestart.Daarna volgt een knock-outronde met 80 ploegen.De winnaars worden over acht poules van vijf verdeeld die ieder vier duels spelen.De eerste drie van de poules gaan door.Bij de 24 overgebleven ploegen worden de acht nummers drie van de Champions League gevoegd. Ten slotte wordt met de 32 ploegen die dan nog over zijn weer gespeeld volgens het knock-outsysteem.In totaal zijn er dus zestien speelrondes. wat is dit nou weer voor een onzin :confused: (n) |
:( (n)
|
Citaat:
Gewoon met 128 clubs beginnen en dan Knockouten tot en met de finale aan toe (y) |
Belachelijk!
Ik wil gewoon weer: EC1 voor kampioenen EC2 voor bekerwinnaars en dan maken ze maar een extra europese competitie voor de rest van de europese toppers! |
Citaat:
En dan maken we idd nog 1 beker: wij verprutsten het seizoen maar denken vanwege onze status toch recht op EU voetbal te hebben-beker |
SJONGEJONGJONGE ZEG!
Komen de grotere clubs dus pas weer vanaf 2 ronden erbij en daarna wordt ook nog in poule-vorm gewerkt! :o (n) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
ik wil geen poules :( (n)
en dan kijkt er helemaaal niemand meer naar uefa cup |
Zoals altijd en overal krijgen de grote clubs weer voorang ten opzichte van de kleinere clubs.
Krijgt Blatter toevallig een zakcentje van bijvoorbeeld Berlusconi?? |
valt Nederland onder de kleine landen? :o
ik las t bericht vanmiddag ook op teletekst, na 1 keer lezen snapte ik geeneens hoe t systeem nou in elkaar zat.. veels te ingewikkeld gedoe allemaal (n) gewoon knock-out doen, leuker om naar te kijken :) |
(n)
|
Nope... vind het ook niet leuk... (n)
Ze moeten gewoon alle bekerwinnaars en de laatst x van het jaar daarvoor laten spelen vaoor de UEFA Cup. De dan dus zoals het bekervoetbal... Heen en terugwedstrijd, en winnaar door! En de CL moeten ze alle landskampioenen, en afhankelijk van de status van het land, een aantal deelnemers.. (2de, 3de,... in de eindstand). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |