![]() |
nieuwe nr. van Kane met Ilse de Lange
"Dead end"
Wat vinden jullie daarvan?? hoe Dinand het live zingt vind ik geweldig klinken. Maar die Ilse de Lange verpest het echt zo hard met die schelle stem (...vind ik dan..), volgens mij is het niet eens zuiver.. |
ik vind het erg jammer dat Ilse de Lange gewoon al iets samen doet met die kane.
|
Citaat:
|
Echt vreselijk, die Ilse stem past er niet bij!!
Het nummer was orgineel wel mooi...en nu die trien erbij, en dan ook nog es een andere naam geven aan dat nummer.. Nee. :mad: |
Citaat:
Ze is één van de beste zangeressen uit Nederland, dus... Ik ga het nummer ff downloaden. |
Citaat:
en ze herhalen het refrein op het eind ook te vaak |
Die Dinand kan juist niet zingen! Mislukte Eddie Vedder!
hhhhmmmTik Thooock you don't stooooohaaaap...blablabla. Alsof hij t met een knuppel z'n strot uit moet rammen. Afvoeren die idioot!!! :mad: |
Ik zou willen dat ik Dinand eens kon verstaan. Het lijkt wel of 'ie avond aan avond met een peukl in z'n bek staat te zingen. Wat dat betreft wel goed dat er een rookverbod in de horeca komt... :)
|
Citaat:
Maar die heet anders... ehh... My best wasn't good enough |
haha :D .
Opzich zingt hij idd wel een beetje vaag, maar bij dit nr. vind ik het heel mooi uitkomen :) (bij de rest van de nummers ook wel..) |
Ach die heb ik toevallig gehoort. Feit is dat ik em liever dood dan levend zie. Zeker omdat t een arrogante kwast is. Nog steeds jammer dat Wes van American Nightmare die gast toen niet te grazen kon nemen :)
|
ik vind kane sowieso troep
dat was weer lekker beargumenteerd! :D |
ik vind het jammer dat het bij wet verboden is om zomaar iemand om te leggen
|
Citaat:
|
kane zuigt,nepmuziek.
jammer dat ilse de lange daar mee samen een liedje heeft opgenomen |
Citaat:
|
Jammer dat een Ilse deLange zich inlaat met Janksmoel en de herrie die die maakt.
|
k'vind ze allebei niets aan
alleen en samen = het slecht |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het kut.
|
Citaat:
Dave Grohl had daar een hele vette impersonatie van; "With arrrrmmmssss wide opennnn grhaaaaa, Intoooooo the sjunsjijnnnnnnnnn" |
Precies! De enigste die zo kan en mag zingen is Vedder. The rest should be shot! :D
|
Citaat:
with arms wide open into the sunlight whahah:D ik ken dat nummer nog al te goed |
wat een schijtzooi zeg
die dinand zou nog niet bij ons op de langenboomse kermis mogen spelen |
Kane is voor baklappen
|
ik vinnut een zeeeer zeikerig liedje en inderdaad damnwat mompeld die dinand issie zn tekst kwijt ofsow dattie dat verbergt...mmmmhhhmmm (kut me tekst...mhhm)
het refrein vinnik wel heel mooi gezongen door ilse en ilse's stukje vinnik sowieso toch wel mooi (maar dit is niet egt wat wat bij haar stem past.) |
|
Geen zak aan een schreeuw wijf en een kneusje, die denkt dat die de man is.
|
k vond het wel mooi samen klinken. :confused:
|
Hij was op TV geloof ik maar toen had ik het geluid uit staan :confused:
|
Nog niet goed gehoord. Keertje op de achtergrond.
|
Citaat:
Ik vind het liedje toevallig wel heel leuk. Ik vond het origineel leuk maar samen met Ilse vind ik het nog een stuk leuker. Ach, iedereen zijn eigen smaak he. Moppie |
Ik vind KANE wel tof, hoewel Dinand een agteleke gladiool is die een flinke doajakker verdient.
|
Ik was erbij..... :o......ach ik vond het wel goed klinken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |