![]() |
[gfx]Little Rollers
naar aanleiding van een dope rolling beat moest ik aan me dinnetje en ik denken en de heerlijke uren die we besteden op drum&bass feesten. wat een lieve blonde trut was ze toch, ik mis haar wel een beetje.
http://members.chello.nl/d.karso1/ar...%20rollers.jpg |
niet mijn ding maar wel vet gedaan (y)
|
dope man :) vooral dat blonde haar van die 'trut'.. kapot vet (y)
|
wow :eek:
vette kleuren...en mooie handtekening heb je ook (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Supervet man! Echt cool. Het haar vooral en de poppetjes zijn echt goed uitgewerkt (hij lijkt nog best ;)). De baan had alleen wat meer uitgewerkt mogen worden. Voor de rest echt doop (y)
|
haha geweldig :)
|
ziet er erg cool uit ja :) erg mooi gedaan ..
ik ben altijd helemaal weg van goede tekeningen :) |
heel doop man, hehe, 2 druppels ook wat jou betreft :) niks aan te merken behalve dat het handje van je trut dat achter de hoofd vandaan komt stuk groter is dan dr andere, ook al zit die meer naar voren issie toch iets te groot, lijkt nu een beetje op zon geamputeerd armpje met een stompje, voor de rest dikke props (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
wat schattig :)
|
Het haar van het meisje! (y) De baan iets minder..
|
VET!!!
jij hebt zeker een tablet + painter... Am I right? Maar zeeer dope |
Citaat:
|
Geniaal! :)
De baan kan alleen nog wel iets vloeiender en scherper. Verder echt (y). |
Haha wat gaaf!
Ik word er vrolijk van :D Mooi gemaakt! |
K vind em echt goed!
Vooral dat meisje is lachen :) |
FAKKING HELL! :eek:
Dit is echt te gek.. echt, TE vet.. gruwelijk, dit vind ik nou vet, heersende painter skillz gek.. awesome gewoon! Enige wat mooie kan is de achtergrond, maar die is verder niet slecht ofzo.. te vet!! |
bedankt mensen :)
ik zal die baan wel wat vloeiender en haar handje wat kleiner maken. ik had eerst niet door dat het zo storend was. ik was zo enthousiast over dit werkje dat ik het gelijk postte nadat ik mijn sig erop pleurde :D ik moet idd wat werken aan die achtergrond, tis overigens de eerste keer dat ik wolken in zo'n stijl probeerde en mijn 3e echte paint werkje. ik begin het al een beetje onder de knie te krijgen :D hmmmm kunstacademie here I come :> :o |
Geweldig! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |