![]() |
Mr. Wet Boxershort !
De titel spreekt voor zich, op veler verzoek nu ook een speciale categorie voor de heren...
Leef u uit! :) |
Oei... nu komt het er op aan... :o
|
Citaat:
|
Dat durven ze vast niet!
Hee, dappere helden, het hoef geen frontaal shot te zijn hoor. |
mmh.... zal eens kijken wat ik kan doen... ff me witte/grijze boxer zoeken hoor,...
Is een tanga slipje ook goed? |
ey kheb er wel 1tje maar daar is me boxer helemaal nat van de sperma en dan zie je me lul nog heel duidelijk en groot zitten
mag dat?! oja en der staat ook een hand bij van dat meissie dat me toen gepijpt had |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Melk op je kin daarentegen mag niet, als je zegt dat het wat anders is.... |
Citaat:
|
Citaat:
de fantasie :D:D |
Citaat:
Ontopic: geef foto! |
wat een verhalen heeft die gast, haha best lachwekkend eigenlijk :cool:
|
Als ik een jongen was zou ik me redelijk bekocht voelen als ze vlak voor het moment supreme mijn broek weer op zou hijsen, zo van: doe de rest zelf maar mannetje!
|
Hallloooo! ik wil foto's!!! :( :p
|
Citaat:
|
*is te preuts* :p
|
NOU waar blijven de foto's????
Kom op heren!! :p |
Citaat:
Ik wil eerst nog wat wet t-shirts zien in dat andere topic. Misschien dat ik dan wel wil strijden om de titel Mr. Wet Boxershort... :o :D |
Citaat:
Wat krijgt de winnaar btw :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
;) |
too bad i have no webcam.. ;) (en ik verdom het om met mn natte boxer op mn scanner te gaan zitten :mad: )
|
Citaat:
Ja leuk, dan kom ik ook, kunnen we altijd nog gaan klaverjassen als ze irl een beetje tegenvallen! |
Citaat:
|
*scrolt snel naar beneden, beneden gekomen.. ZIET NIETS!!*
waar zijn die natte boxersnouhouw!! ;) |
Jah... ik heb mezelf in een nat t-shirt gepost, nu wil ik ook heren in natte boxers zien. Lichtgekleurde! Van opzij of van achter mag ook:)
|
Citaat:
oeh ik heb trouwens nog wel een foto van mij in een natte zwembroek, telt dat ook? ;) |
Citaat:
|
uhm.. zonder foto's gaat dit topic natuurlijk dicht he, dat begrijpen jullie :D ;)
|
ik heb geen webcam andes had ik er wel wat gemaakt
|
wat is dit nou??? potverdikkeme! ik wil natte boxers!
|
Watjeeeees!!
:p |
Citaat:
|
a. ik draag geen boxers, nog nooit gedaan ook :)
b. ik heb er geen foto van..... c. ik zou er een moeten nemen en dan laten ontwikkelen en dan hebben mijn ouders ook zoiets van "Gersom wat doe jij allemaal" ja mn ouders zijn nogal... lijkt me ook wel een beetje vreemd, je zoon opeens die een foto van zichzelf neemt in een natte onderbroek.... d. ook al als ik een webcam had zou het nog een probleem zijn aangezien de computer in de huiskamer staat..... Anders had ik het wel gedaan, echt!! Ik ben niet preuts :) |
Citaat:
|
Jeej :o :)
|
Nou kom op met de foto's! :)
|
I'll see what i can do for you...
|
Citaat:
|
Eerst cockie, dan foto.
De heile regel for meh |
Stel angsthazen hier!
|
Als het kon deed ik het.
Zweer ik!! kom anders maar even langs en krijg je een live show ;) |
ik ga me boxer niet nat maken!!
mag het ook met een droge (maar strakke :D) boxer dan? dan doe ik het wel ff hoor |
jeetje... waar blijven die foto's nou? :(
|
nah
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |