![]() |
slapende grote teen (al 2 dagen)
Heb ff een vraagje. Sinds dinsdag werk ik als vakantiekracht bij de Hema. Ik sta in het foodcafe, en moet dus de hele dag op mijn voeten staan. Gisterenavond deed ik mijn schoenen uit en mijn grote teen voelde heel zwaar aan, alsof je een slapende teen hebt. Ik een beetje gemasseerd enzo, maar het ging niet weg. nachtje slapen heeft ook geen verandering opgeleverd, en nu heb ik net weer een hele dag (9 uur) gewerkt en nog steeds dat slapende gevoel. Wat kan ik hieraan doen? (ik heb al tired leg gel geprobeerd en warm/koud wisseldouches op mijn voet losgelaten)
|
Ligt het niet aan je schoenen?
|
Misschien de huisarts even bellen?
|
oja, hij is ook een beetje rood en iets dikker dan mijn andere grote teen... (waarschijnlijk ligt het trouwens niet aan mijn schoenen, die heb ik al jaren en ben er ook mee naar concerten en lowlands geweest (=ook veel staan) en nooit problemen mee gehad)
|
Lijkt me dat je meteen de huisarts moet bellen als het al 2 dagen duurt.... eerst nog ff een voetenbad ofzo proberen...
|
Als je al twee dagen een slapende teen hebt zou ik maar even de huisarts bellen voor je last krijgt van gangreen.
|
Citaat:
|
het kan best zijn dat er gewoon op de een of andere manier pus in je teen zit dat eruit gesneden moet worden, mijn moeder had dat laatst ook, kleine ingreep maar wel beter dat het snel gebeurt
|
kzou maar es naar de dokter gaan, dalijk valt ie er af. Jah dat klonk een beetje overdreven, maar t lijk me nie egt gezond......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |