![]() |
fotosoep, kwil beter kunnen!!!
maar wat vinden jullie van dit als soort van flyer/poster/papiertje om duidelijk te maken dat er een bbq is
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=161819 |
Is het niet 6th...
|
Citaat:
|
rrrrrrrr
|
moet duidelijker leesbaar zijn
|
Je vraagt om een mening:
Ik vind hem lelijk. ...zucht... Hij mist zijn doel,letters onduidelijk, mensen lopen er langs als je deze op gaat hangen, hij moet eruit komen en aanspreken, de enige mensen die je hiermee aanspreekt zijn semi-geile pubertjes die de afkorting van bbq niet eens weten... ;) ik dnek ik blijf er langer naar kijken , maarjah ik kan niet zeggen dat hij er mooier op word :d |
Citaat:
maar voor de rest is deze anayse correct. het postertje verzuipt in zichzelf. Zwart is bijv géén goede achtergrondkleur, en transparante letters is ook niet verstandig als je een boodschap over wil brengen |
sixst
|
even afgezien van de letters die niet zo mooi én niet te lezen zijn: niet zo mijn stijl, maar het zou niet misstaan als het een flyer voor een r&b-barbecue is..
|
sixth
|
Citaat:
discussion closed |
dat van th weet ik nou wel, maar ja terug naar de werkplaats dan maar...
Maar in plaats van kritiek (waar ik zelf om gevraagd heb) heeft er ook iemand wat tips hoe ik het zou kunnen verbeteren??? |
ik vind de zwarte randen aan de zijkant ook een beetje lelijk staan, en ik zou de tekste duidelijker maken
en 6th natuurlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |