![]() |
MSN bot's.
Ik heb net de MSN bot: tvbot@hotmail.com toegevoegd en ik vroeg me af of er nog meer MSN bot's zijn.....wie weet dat?
dus ik bedoelm hiermee MSN bot's die automatisch antwoord kunnen geven op een vraag van je en niet van die scipts die jezelf kunt gebruiken in MSN. Heb tot nu toe gevonden: fly_bot@hotmail.com Smarterchild@activebuddy.com Maar zijn echter momenteel niet online. PS voor degene die nu 100x gaan roepen in dit topic: wat is dat, een MSN bot? Antwoord: voeg maar toe aan je MSN: tvbot@hotmail.com en ga maar eens tegen hem lullen. |
fly_bot wordt niet verder ontwikkeld las ik. Tv Bot vind ik overigens wel een hele goede.
Maar dit is toch echt Software, en wordt dus verplaatst. H&T -> S&M. |
Iemand op Onzin had het over een sex_bot@hotmail.com, kweenie of je die handig vindt?:D :p
Bestaat volgens mij niet, maar die fly_bot komt nooit online bij mij:( Enne, ik wist niet dat je die Smarterchild kon toevoegen op msn?:confused: |
Ehhh wat zijn dat voor vage dingen dan?? :S
|
Citaat:
PS voor degene die nu 100x gaan roepen in dit topic: wat is dat, een MSN bot? Antwoord: voeg maar toe aan je MSN: tvbot@hotmail.com en ga maar eens tegen hem lullen.[QUOTE] D0h! |
Ach, ik vroeg het toch maar één keer?? :rolleyes: :D
Allright............ :p |
Hey, geen van die bitches zijn online!! :mad:
Iemand enig idee wanneer ze meestal online zijn? Thnx! ;) |
Citaat:
fly_bot wordt niet meer ontwikkeld en is dus nooit meer online. |
Gaaf die TV bot! Van dezelfde maker als de ICQ TV bot (UIN: 92584526)
|
Citaat:
|
fijn spul die tv bot, maar hij kan geen 06 en geheime nr. weet iemand daarvoor een andere bot?
|
ja en wat mag dat dan zijn zo'n bot???
|
Citaat:
- Je kan geen geheim nummer vinden? Waarom zou die GEHEIM zijn denk je? Succes met brainstormen. |
Citaat:
|
Nu is tv-bot er :p
|
Citaat:
De info is dan natuurlijk afgescherm voor het publiek.. tis nou niet zo dat die bot toegang tot alles heeft ofzo... |
Citaat:
|
Die dingen werken toch ook gewoon onder Trillian?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |