Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Met voorbedachte rade (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=516518)

freakje 19-06-2003 19:53

Met voorbedachte rade

Ken je dit gevoel:

Enkele weekjes geleden was het hier prachtig weer, ik en mijn vriend lagen buiten aan het zwembad. En ik was vrij hitsig, maar geen seks in de tuin (heb nogal gluurderige buren en ook nog familie vandaar...). Hij wou dus iets gaan halen op mijn kamer, gaat naar binnen, ik volg hem, hij gaat gewoon even op het bed liggen, ik volg weeral :p en van het een kwam het ander. Daarna waren we buiten nog even aan het napraten, ik zei heel serieus, daarstraks, je was toen toch met voorbedachte rade binnengegaan? Hij: neen, Ik :eek: ikke wel !

Dus, maken jullie dit ook wel eens mee, vertel verhaaltjes en natuurlijk hoe vaak?

K-Master-K 19-06-2003 19:54

ik doe dat heel vaak MVR ik ben da mastah in het bedenken van een plan om een meisje te kunnen pakken!!

Muhfuk R. 19-06-2003 19:56

Citaat:

K-Master-K schreef op 19-06-2003 @ 20:54:
ik doe dat heel vaak MVR ik ben da mastah in het bedenken van een plan om een meisje te kunnen pakken!!
Volgens mij ben jij heeeel onzeker........

freakje 19-06-2003 19:57

Citaat:

Apu schreef op 19-06-2003 @ 20:56:
Volgens mij ben jij heeeel onzeker........
Inderdied he is !

Eresh'kigål 19-06-2003 19:58

Met voorbedachte rade K-master-K levend opeten is het mooiste wat er is :D

DIE MORTAL FAGGOT

metalgirl 19-06-2003 22:26

Zoiets als:

Zorgen dat je het huis voor jullie alleen hebt?

Je netjes ontharen & sexy lingerie aan doen als je weet dat je hem ziet?

Op een feest naar buiten sneaken samen voor een heftige kus?

Hem "even" mee naar boven vragen voor iets onbenulligs terwijl je iets anders van plan bent?

Gebeurt wel eens ja!

Lijkt dat een beetje op jouw verhaaltje? In ieder geval wel dingen waarbij het gedeelte seks met voorbedachte rade gebeurt...

Maar spontane seks is ook zeer oké.

MevrouwM 19-06-2003 23:21

Citaat:

metalgirl schreef op 19-06-2003 @ 23:26:
Hem "even" mee naar boven vragen voor iets onbenulligs terwijl je iets anders van plan bent?

Haha idd :D. ''Hey wil je me wiskunde nog even uitleggen?''... en toen we een keer benenden kwamen zei mijn moeder een keer; en nog gelukt met wiskunde, of was het toch maar bio-praktsiche opdracht geworden :eek: :o :D... Volgens mij was dat echt een grapje van haar maar we wisten beide even niks meer te zeggen...

Maar goed zulke seks, ja mijn vriendje doet het volgens mij ook wel eens express, zoiets.

En, ach alleen maar geplande seks wordt ook saai :)

Big Boi 19-06-2003 23:48

Ik zie mijn vriendin alleen maar in het weekend en dan zijn we zo blij elkaar weer te zien dat het ook gewoon de bedoeling is om seks te hebben :o Dus wat dat betreft is het wel geplande seks. Waar, wanneer en hoe is bijna altijd anders dus wat dat betreft is het weer ongeplande seks

Violence Fetishist 20-06-2003 00:32

k-master wil ban denk ik :/

Loontjuh 20-06-2003 15:29

Citaat:

MevrouwM schreef op 20-06-2003 @ 00:21:
Haha idd :D. ''Hey wil je me wiskunde nog even uitleggen?''... en toen we een keer benenden kwamen zei mijn moeder een keer; en nog gelukt met wiskunde, of was het toch maar bio-praktsiche opdracht geworden :eek: :o :D... Volgens mij was dat echt een grapje van haar maar we wisten beide even niks meer te zeggen...

Maar goed zulke seks, ja mijn vriendje doet het volgens mij ook wel eens express, zoiets.

En, ach alleen maar geplande seks wordt ook saai :)

mijn moeder kan ook van die opmerkingen maken..
mijn vriend is gezakt dus toen zei ze:
ja dan kunnen jullie samen bio in de praktijk uitvoeren.. (gelukkig wel op msn.. :D) :eek:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.