![]() |
[MozillaFirebird] Waar staan de cookies?
waar slaat ie ze op?
|
Niet gewoon in Documents & Settings\<login>\Cookies ?
|
$MOZILLADIR/default/*/cookies.txt
Daar staan ze in. Er staat ook: # This is a generated file! Do not edit. # To delete cookies, use the Cookie Manager. Afhankelijk van OS een \ ipv. / |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah, gevonden:
C:\Documents and Settings\*\Application Data\Mozilla\Profiles\default\*\cookies.txt |
ow bij mij staan ze nog in
C:\Documents and Settings\*\Application Data\Phoenix\Profiles\default\*\cookies.txt zou het veilig zijn om ze naar /Mozilla te kopieren? |
Het verschilt blijkbaar nogal per OS en versie. Als het momenteel werkt zou ik het niet veranderen tenzij anders op Mozilla.org bij het Phoenix project staat aangegeven dat dat nodig is hetgeen afaik niet het geval is. Wanneer je een nieuwe Mozilla Firebird installeert ben je wel je oude profile kwijt, althans dat is de bedoeling want je moet een nieuw profiel aanmaken in dat geval. Heb je problemen met je cookies dan?
Homepage: http://www.mozilla.org/projects/firebird PS: dat van dat inloggen is normaal wanneer je een andere browser installeert. Phoenix heeft daarentegen een goede password manager waarbij je logins worden opgeslagen wanneer je dat wilt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar met upgraden van Phoenix naar Firebird heb ik idd ook 2 dirs gehad. Is opzich wel irritant dat je niet gewoon over dezelfde dir kan installeren, dat zou wel moeten vind ik, FlashFXP style. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |