![]() |
Uitblijven ongesteldheid'(nee, niet zwanger..!)
Ik ben sinds m'n 12e ongesteld en sinds ik (ruim een jaar geleden) aan de Pil ben zo regelmatig dat je de klok er haast op gelijk kan zetten.
Vorige maand liet mijn ongesteldheid echter op zich wachten, ipv dat ik het van de nacht van woensdag op donderdag werd, kwam het pas donderdagavond. Na 1 druppel was het alweer over, ik heb geen enkele menstruatieklacht gehad. Ik heb het even afgewacht tot deze maand maar nu heb ik hetzelfde, maar dan met menstruatieklachten. Ik heb vandaag niet 1 druppeltje bloed verloren en heb nu alleen (minimale in de zin van 1 'druppel') last van dat bruine goedje wat na een ongesteldheid komt. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind maar ga me nu zo langzamerhand toch wel een beetje zorgen maken. Het is natuurlijk niet goed dat zoiets uitblijft.. Zwanger kan ik trouwens absoluut niet zijn. Ik weet dat ik ermee naar de huisarts moet maar zie er een beetje tegenop. Ken iemand dit probleem..? |
Gewoon w8en dat is het enige wat je kan doen...
En een bezoekje aan de huisarts kan nooit kwaad natuurlijk :) |
ik zal kijken of het de maand erop weer is, dan zal ik ff naar de huisarts gaan.
|
Hmm... dat is wel raar..
Ben je anders gaan eten? Veel meer gaan bewegen? Last van stress? Anders, als het nog een maand zo is, even naar de dokter... voor de zekerheid :) |
Citaat:
Ja, ik ben meer gaan bewegen, lopen, sinds we een puppy hebben. Ja, ik heb last van stress gehad maar dat heeft er niets mee te maken want dat heb ik zéér regelmatig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |