![]() |
welke complimentjes heb jij vandaag allemaal gehad?!
nou?
|
Euh... dat ik een goede tekstschrijver ben denk ik.
|
uh...
geen eigenlijk :( |
ik was vandaag net over gegaan en iedereen vond het heel goed enzo. en met voetbal.
|
geen, ik krijg nooit complimentjes
|
dat mijn haar leuk zat :) (ben namelijk naar de kapper geweest en heb ander kapsel)
|
Toen ik mijn balansverslag inleverde zei mijn lerares Nederlands dat ik geweldig was, maar dat meende ze niet, want ze vond dat ik het al eerder in had moeten leveren (wat ik ook had gedaan, maar dat wist ze niet meer...).
Maar goed, geen echte complimentjes dus geloof ik. |
ehmmm
nog helaas niks :( :( :( |
'Geweldige opdracht, heel grondig uitgewerkt' :o . Ging over een slotopdracht voor Nederlands. Verder... niet echt iets geloof ik, alleen van een gestoorde TOA dus dat telt niet.
|
dat ik er zo lievig uitzag :o ;) :)
|
Drie of vier keer dat ik zo'n mooie site heb en ook een paar keer dat ik een leuke meid ben en slim etc., maar dat was meer om mij te troosten. Ben vandaag namelijk afgewezen voor een baan. *snik*
|
Citaat:
Ontopic: Ik kreeg complimenten/felicitaties enzo, omdat ik mn theorie-examen heb gehaald, joepie :) |
dat ik tof ben :p
|
Dat ik ben aangenomen bij de Ikea :)
(mensen die me daarvoor feliciteerden, en complimenteerden dat ik altijd van die toffe baantjes heb). Dat ik goed met m'n nichtje kan. |
Dat ik een goede cijferlijst had en dat ik leuke schoenen had
|
Dat ik een leuk plaatje heb op mijn MSN. :o
|
k onthoud ze nooit zo... niet dat ik ze zoveel krijg dat het niet bij te houden is, maar toch :o
|
euhw...dat muh haar leuk zat, dat ik een mooie broek aanhad en dat ik top was om mee te werken (y)
|
zijn niet m'n eigen woorden he.. :p
dat ik cute ben :o dat ik lief ben :o dat ik m'n wis pw goed gemaakt had :D (8.7) |
Dat ik een mierenneuker was. :)
En ja, dat vatte ik op als compliment. :o |
dat een deel van mijn examen opdracht mooi is
|
dat ik heerlijk ruik :)
|
'je bent lief'
'je bent zo top' ---mn vriend. |
ik ben grappig, schijnt.
|
Dat ik mooie ogen heb. Dat hoor ik echt 10 keer per dag...:S
|
Hum... maken we gisteren van: "Heeeeeej lekker ding!" Ja hoor, 2 gare jongens op 1 scooter. Ik heb maar teruggezwaaid.
Vandaag weet ik niet echt iets :p |
geen
|
ook geen :(
|
mn moeder vind mn rapport goed
als of ik haar zou geloven :rolleyes: Mn vader vond dat mijn haar leuk zat Flikker toch op, mn haar kan niet leuk zijn, ik moet trouwens weer naar de kapper :o Waneer krijg ik nou eens complimenten waar ik wat aan heb :mad: |
Een paar vriendinnen van me: '' leuk je haar''
Een vriend van me: wat zie je d'r leuk uit.. Voor de rest niks.. |
niks, ik ben het huis amper uitgeweest en dan krijg je dat.
|
Citaat:
Zo, eerste complimentje van vandaag alweer binnen ;) |
complimentjes over t inet tellen niet.
|
Ik ben pas een half uur wakker en ik heb nog geen mens gezien, geen dus :)
En gister: ik denk geen, ik kan me er iig geen herinneren. |
Dat ik er netjes uitzag.
moet dadelijk laatste mondeling examen gaan afleggen, en daarna proeftijd gaan doorlopen in een kledingwinkel, vandaar... |
Uhm.. geen eigenlijk. Maar de dag is nog vroeg :p
|
dat mijn pyjama me toch wel zo ontzettend schattig staat (zegt mijn huisgenootje elke ochtend als ik m tegenkom maar ik beschouw het toch maar elke dag als een nieuw compliment :D )
|
ik ben uit mezelf voor 11 uur mn bed uit gekomen om mn kamer op te ruimen :)
|
Dat m'n haar leuk zat :)
|
Dat m'n schilderij mooi was en dat ik goed kon tekenen/schilderen! :D
|
dat ik zulke mooie wenkbrauwen heb :cool:
|
Afgezien van hoi gillende bouwvakker heb ik verder vandaag nog geen complimentjes kunnen ontdekken :(
|
De jongen waar ik gek op ben vroeg me vandaag om hem te beschermen... :o
|
dat ik lief ben :)
|
Nou we waren op een feest van een vader van een vriend van mij. En die pa ging met pensioen. En er waren twee speeches, die van zijn baas en die van mij (namens onze vriendengroep). En iedereen vond mijn speech stukken beter.
Mijn oude nederlands leraar was er toevallig ook en zei: "als die vent bij mij in de klas zat, had ik er hem uitgezet met een 2" |
helemaal niksss
|
Dat ik lief ben :)
|
Dat ik een mooie kont heb :o
Wuahah kan er weinig aan doen |
dat ik goede cijfers haal :D
|
geen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |