![]() |
broodje bapao
wie kent ze??
ik heb ze een paar jaar geleden ontdekt en ik vind ze nog steeds lekker. lekker voor tussen door maar ook gwoon zo als eten ofzo je heb ze ook in 2 smaken hierzo, rundvlees en kip. heb wel keer slechte ervaring gehad met die dingen, eentje was bedorven en heb ze een tijdje gewoon niet gegeten... maar ondanks dat vind ik ze nog wel lekker. jullie? |
jammmmmmie owja was vergeten dat ze bestonde snel maar weer is kopen want ze zijnecht supper lekker :D kocht ze altijd op school
|
heb er één keer een gegeten, niet echt lekker.
ben nu vegetariër :) (y) |
Vroeger at is ze af en toe als maaltijd...
De laatste tijd bijna nooit meer... |
een tiet zonder tepel:)
mja, wel lekker, maar niet echt bijzonder ofzo.... |
Mijn vader maakte ze vroeger heel vaak. Veel lekkerder dan die in de winkels. :p
|
haha ik eet ze altijd als ik stoned ben, met vietnamese saus, echt heerlijk, en wij hebben hier 3 smaken, rundvlees kip en sate/kip en ze zijn hier ook nog eens vaak in de aanbieding!!!! :) :D
|
die bij de vietnameez zijn hemels...kip is super, rundvlees ook maar sate is evil
|
Dat broodje kun je toch weglaten?
Toevallig heb ik pas geleden zo'n vega bapao gehad van de AH, best wel te eten eigenlijk. :) Maar ik ga toch voor de kip bapao, heb er vandaag nog eentje op. :) |
bij de c1000 zijn ze ook en ik ga morgen een paar halen want ik heb er trek in.
|
Citaat:
probeer ook eens het broodje shoarma bij de vreetkick.... Deed ik in mijn stonede jaartjes altijd. (blow niet meer zoveel nu) |
Ik vind ze niet zo lekker.
|
Citaat:
maarre bapao is wel lekker die van meneer heijn zijn wel te eten... |
jah.. net nog 1 .. alleen zit knoflook in :s... (wel een stink boel)... but it is good food :D
|
Hier heb ik nu kip, rundvlees, vegetarisch en kip/saté.. Die laatste is errug lekker :)
|
Ik heb het 1 keer gehad en dat viel me zo tegen dat ik ze nooit meer aanraak...........
|
ik ben er momenteel een aan het opeten, en ik moet zeggen... hij smaakt goed....
ik heb er onderhand al weer zes op vandaag. |
jah ik vind ze heerlijk, maar ik vind alleen dat dat vlees en brood in een verkeerde verhouding zitten like:
vlees: |||||| brood:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| | |
Citaat:
|
Een vies plakkerig donkerbruin goedje in een vies plakkerig wit broodje. Nee, bedankt. :|
|
Die dingen zijn lekker :) hier heb je ook al die 4 de soorten die hier al genoemd zijn. Behalve vegatarisch (nog nooit op) vind ik ze erg lekker :D
gewoon zo af en toe |
Citaat:
heb je er wel twee of 4 meegenomen? Hij was in de aanbieding :) Ontopic: nooit gegeten |
3 keer raden waar ik vanavond mee dineer :D:D
|
jummi :D
ik neem ze soms mee naar de kantine als ik ben werken (werk bij de AH) dat is wel relaxxx :) |
Hmm nog nooit gegeten...maar ga het toch es proberen ;)
|
Kip vind ik echt niet te eten.
Het is vaak pittig rundvlees die ik heb. Vaak met hotsaus erbij, om die deegrand weg te krijgen. Anders is het zo'n droge hap :( |
Die vegetarische van AH zijn (y) .
|
Citaat:
|
Ik moet dan nog maar eens goed zoeken bij de AH. Ik ben nl. ook vegetariër, en vind bapao's ook érg lekker, maar heb tot nu toe nog nooit vegetarische gezien.
|
mijn broer eet dat weleens... ik vin ze echt ranzig :eek: (n)
|
ze zijn heel erg lekker :D
|
Ik vind het ook lekker. Ondanks het feit dat die broodjes eigenlijk vrij klef zijn, zit daar toch ook wel weer een lekkere smaak aan. En het vlees is natuurlijk voortreffelijk.
|
hmmmmm heerlijk vinnik ze!
Alleen die van eigen merk Appie Heyn vinnik niet lekker, dat lijkt net hondenvoer wat erin zit.....doe mij maar het goedkoopste diepvries merk met gehakt bijvoorbeeld. Niet van die grote brokken erin... |
kom ik weer met mn verhaal over het laatste hapje waar altijd een raar hard stukje in zit :o
|
oh das zo lekker en helemaal tussen de middag of 's avonds ver na het eten als je zin hebt in iets lekkers....
|
die dingen zijn wel erg lekker ja :D
had er ooit 1 met blauw vlekje. gewoon opgevroten, bleek het schimmel te zijn :D |
Zijn wel lekker ja....k heb toevallig vandaag nog 1 gehad met Pikante varkensvlees
|
de vegetarische van de AH is zelfs veganistisch en erg goed te vreten
|
die zijn lekkerrr!
vooral die met pikant varkensvlees :D |
Mijn oom maakt ze. :)
Lekker. (y) |
Ik vind het altijd zo'n deegbal met een klein prutje dat vlees moet lijken...
|
je gaat er alleen extreem van uit je bek stinken, vooral als je dr chili-saus bijgooit......
|
Citaat:
Gegrilde varkensvlees, lekker gemarineerd, daarna in stukjes gesneden en gebraden samen met andere ingrediënten.. uiteindelijk onstaat er een "sausje".. en dat deeg is ook niet "gewone" deeg. Van een echte lekere bapao... als je alleen het deeg proeft, heeft het een lekkere lichtzoete smaak... nouja.. er gaat een "prutje" saus in de deeg, en daarna wordt het broodje gestoomd. |
Citaat:
|
1 keer een hapje van gegeten, vind het niets
|
ik ga een keer zo'n vegetarische eten (y)
ik heb de vlees-bapao's ook wel eens op, pittig rundvlees is dan wel de lekkerste..:) |
ow kvind die keilekker maar dan wel die met rundvlees...
vooral die van de loempiakraam bij ons op t winkelcentrum zijn lekker(de loempias trouwens ook :)) |
Vanmiddag heb ik er nog eentje op.. Ik neem altijd kip, pedis of gewoon boeit me eigenlijk weinig..
Heerlijk! |
Lekker, alleen zelf gemaakte is lekkerder (door mn moeder dan).
|
Koop nooit die van de edah, daar zit een smerige mix van prei en uien door het vlees heen. Plus het vlees is veel kleffer *puke*.
C1000 is de goedkoopste en vrij lekker. AH is iets duurder en lekker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |