![]() |
Eminem
Eminem was weer (y)!!
wie is er nog meer geweest? En wat vond je ervan? |
Ikzelf ben er niet geweest, maar een collega van me wel, en ze vond het geweldig, met een geweldige show..
|
ik niet
(loze reply) |
Ik ben geweest trouwens :) Het is echt totaal niet mijn muziek maar ik had de kaartjes gratis gekregen dus.
Ik vond het eigenlijk wel wijs, sowieso leuk om een keer zoiets groots mee te maken. De geluidskwaliteit was alleen dermate slecht dat bijvoorbeeld cypress hill niet eens boven de bass uit kwamen, erg slecht. Bij Eminem daarentegen was dat weer een beetje hersteld volgens mij. De show zelf was echt wijs trouwens, vuurwerk en alles. |
In de volkskrant stond dat het een waardeloze show was, dus die recensie geloof ik wel. Want Eminem is ook waardeloos, en een schande voor de hiphop industrie :)
|
ik had dus gister wat op tv gezien (zie topic op onzin)
hij heeft constant een band met raps achter zich.. zodat als ie zn mond houdt de raps doorgaan.. heb nog nooit zo iets slechts gezien.. nja, bij Atomic Kitten ofzo.. maar die zijn nog wel lekker :D |
Ik vind die gast maar zuigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de Telegraaf gaf een goede recensie. En ik ben ook geweest en ik vond het erg vet! de enige minpunten waren dat het zo lang duurde tussen de optredens door en het geluid was niet goed nee.. maar om Eminem een keer live te zien, dat was echt vet! |
Citaat:
|
De Telegraaf die zegt dat Eminem goed was is hetzelfde als de Weekend die zegt dat Maxima niet zwanger is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eminem is een nerd
|
Citaat:
|
Citaat:
vorige keer had ie filmpjes tussendoor.. was wel leuk. dit keer stond ik helemaal vooraan en heb iedereen kunnen aanraken enzo en en ja, t was iets minder dan vorige keer met de muziek enzo, maar hij rapte echt.. dat hoorde je vooral als je stond waar ik stond.. en de show was veel beter dan vorige keer.. heb weer genoten.. |
ik ben ook geweest en vond het superrrrrrrrrrrrrrrrr!
alleen jammer dat ik op de wc zat toen het begon! stupid me! en heb geen petje of trui of shirt gekocht! en das al helemaal stupid! damnnnnn...toch wel spijt van! ik denk dat iedereen die er niet was wat gemist heeft! tenzij je eminem geen zak aan vindt natuurlijk! tjus |
eminem is zeker een talentvolle rapper, mensen bekritiseren hem, maar dat is hun eigen mening( je houd ervan of niet), hetzelfde als mijn mening is over trance, hard-core, nichten zoals justin timbergay en nelly......maar ik vond het zeker een manse concert, maar weer is snel naar een andere concert uit me dak gaan
|
Voor de show zou ik het wel willen zien, maar voor de rest...Nee. Als ie halverwege nou een blik bitches zou hebben opengetrokken.... :D
|
ik ben er geweest... als verassing, ik wist er van te voren namelijkvan niets...
ik was 3 jaar geleden een echte eminemgroupie, had al zijn cd´s, mijn kamer vol posters... dit is met de jaren weggezakt, maar toen hij daar ineens voor mijn neus stond, kwam het gevoel weer terug... Eminem in de arena was echt vet, ik heb genoten! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |