![]() |
Wat mis jij in je leven?
Mjah zoals de titel al zegt: wat mis jij op dit moment in je leven..?
Ik mis eigenlijk al vanaf mijn 6e (toen stierf mijn oma) een oma of opa-figuur in mijn leven. Het klinkt heel kinderachtig (nouja, hoe kan dat anders met zo'n nick, maar toch :)) misschien, omdat ik vast niet de enige zal zijn die op zijn 18e geen opa's en oma's heeft, maar ja, ik mis dat... iemand om op zondag bij op bezoek te gaan, iemand die 'een kaarsje voor je aansteekt' als je examen hebt, iemand die breit, iemand die je mee aan de arm neemt om een stukje te gaan wandelen, etc. Jullie? |
hetgeen wat ik het meest mistte heb ik net gevonden...nu nog een doel en wat liefde misschien...
|
Een doel.
Of kennis van de toekomst, wat ik moet doen. |
Maar ik heb het forum, dus wat zeur ik :)
|
Citaat:
|
Sja, dat ik echt iets heeeel erg mis kan ik niet zeggen. Ik heb denk ik een heel redelijk leven. Het enige wat ik kan opnoemen is dat ik iemand mis bij wie ik altijd terecht kan. Die me altijd begrijpt en voor mee klaar staat. Iemand bij wie ik me niet hoef te schamen. Iemand die echt aan alle eisen voldoet.
Ik heb genoeg vrienden die bijna aan die eisen voldoen, maar ik mis toch net dat laatste stukje. Ach ja, ik kan er verder wel mee leven. |
Op dit moment..... n diploma :(
|
Citaat:
|
Een vriendin.
|
Citaat:
|
LOVE
|
Ik ben al in het geheel goed voorzien. :)
|
ik mis niks, dingen erbij is makkelijk maar zonder mis ik t niet
|
Een diploma :(
Ik was voor 3 tiende te stom voor een diploma. :mad: |
Eigenlijk niet zoveel. Niet dat ik alles heb, maar zolang je geen essentiële dingen mist, vrienden/ familie/ onderdak o.i.d., lukt het mij prima om me bezig te houden met de dingen die ik wél heb en de dingen die gaan komen :D...
|
k zou het wel aardig vinden als ik wist waarvoor ik het doe, maar aan de andere kant, k heb weinig zorgen en een hoop lol, dus wat maakt het ook uit...
|
geld en tijd om meer tyd met marco door te brengen.
een echte 'beste' vriend(in) |
ik mis niet zoveel eigenlijk... prima naar mn zin zo
|
Liefde... ik mis het niet echt maar het zou een welkome aanvulling zijn op mijn leven.
Wat ik echt mis in mijn leven... hmmm kweet niet.... ben best tevreden :) |
echte vrienden.
|
Seks. En mijn rijbewijs.
|
een diploma.
(eigen schuld, had ik maar netjes de havo moeten doen, dan had ik nu op t hbo gezeten ipv nu 'n fucking dropout te zijn.) |
Seks...
|
Zoveel... Leven is kl*te
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik mis normale ouders normale school vriendin mooi uiterlijk meer vrienden geld zelfvertrouwen alles |
hmmm.... hier kan ik ff niet zinnig op antwoorden
|
Een kip.
|
Citaat:
|
Geld? :p
|
Citaat:
|
Een broer of zus, echt goede vrienden.
|
een vader :o
|
Citaat:
|
Zelfvertrouwen.
|
Een vriendin :(
School gaat alles goed mee, kheb leuke vrienden, leuke ouders, leuke hobby's, zit lekker in mijn vel, maar in de liefde wil het echt niet vlotten en zou best wel een vriendin willen hebben, dus dat mis ik wel ja... |
een een echte vaste vriendin
|
vanalles
heb je een uurtje? |
Citaat:
Ja en voor mij dan Vriend ipv Vriendin... |
Wijsheid
|
Liefde (en per direct komt de jongen waar ik verliefd op ben online.. Grrr IK WIL GEEN VOORSPELLENDE TEKENS MEER AUB!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mis knappe vrijgezelle dames in de kroeg. :( ze zijn steeds bezet, gister ook al toen ik raak geschoten dacht te hebben, blijkt ze al 2 jaar met een gast te zijn die ik eigenlijk al een jaar of 14 ken. :eek: tja, dat heb je he, als ze nooit in de kroeg komt waar ze gister was. :o
|
hm, ik mis:
een kamer in utrecht een vriendje geld een mobiele telefoon coole concerten maarja. dat komt allemaal nog wel. |
Ietsjes meer zelfvertrouwen. Maar er wordt aan gewerkt (y)
|
een vader..
|
van alles
"het aantal toegestane tekens is 5000" een lange-termijn doel. en op dit moment energie :) |
Anne
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |