Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Beleidszaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=64)
-   -   [L&R] Het grote waar gaan we heen topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=516891)

Jadis 20-06-2003 00:10

Het grote waar gaan we heen topic

Zou dat geen idee zijn voor liefde en relatie?
Er zijn vaak genoeg mensen die niet weten wat ze moeten gaan doen met hun vriend/vriendin. Zo'n soort topic ter inspiratie.

Gatara 20-06-2003 08:31

Hoe bedoel je precies?

de ijsprinses 20-06-2003 09:47

een bezighoudtopic? :confused:

Jadis 20-06-2003 10:13

Citaat:

Gatara schreef op 20-06-2003 @ 09:31:
Hoe bedoel je precies?
wat te doen buitenshuis
Zoiets maar dan in het groot. Een topic waar je ideeen uit kan wisselen.

Dusjcrib 20-06-2003 10:17

Citaat:

Jadie schreef op 20-06-2003 @ 11:13:
wat te doen buitenshuis
Zoiets maar dan in het groot. Een topic waar je ideeen uit kan wisselen.

Heb ik zelf ook al over nagedacht, net als het grote cadeau topic, het zijn vragen die altijd weer terugkeren..

Ik dacht nog om van het grote cadeautopic een topic voor tips in het algemeen te maken, over zowel cadeautjes als ideeën voor dates of wat te doen en dergelijke..

Een apart topic kan echter ook.

Ik zal het eens overleggen met Alicia

Dusjcrib 20-06-2003 10:36

Nou, daar is ie:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517047

Is dit een beetje wat je bedoelde?

nare man 20-06-2003 10:38

Misschien is het beter om op L&R gewoon een groot 'Ik heb geen inspiratie en ken mijn vriendje blijkbaar niet goed genoeg om een kado of een leuke avond voor hem te verzinnen'-topic te openen waar iedereen zich collectief kan gaan schamen.

Simon 20-06-2003 14:16

Liefde & Relatie is een typisch forum waar altijd dezelfde vragen zullen terugkeren -min of meer althans-, net zoals Seksualiteit trouwens.
Is het slim om een hoop 'grote topics' te openen om dit probleem op te vangen? Weet ik niet. Misschien is het wel de toekomst!

Alicia Silverstone 20-06-2003 16:22

Citaat:

Simon schreef op 20-06-2003 @ 15:16:
Liefde & Relatie is een typisch forum waar altijd dezelfde vragen zullen terugkeren -min of meer althans-, net zoals Seksualiteit trouwens.
Is het slim om een hoop 'grote topics' te openen om dit probleem op te vangen? Weet ik niet. Misschien is het wel de toekomst!

nahhh alleen maar grote topics is niet meer leuk. Maar juist dat cadeautjes- en ideeën voor afspraakjes-probleem is hier wel mee opgelost, dat kwam écht steeds terug. De rest van de topics zijn echt persoonsgebonden, ik bedoel.. iemand komt dan met een specifiek relatie-probleem. Das echt niet te vervangen door grote topics.

Alicia Silverstone 20-06-2003 16:24

Citaat:

nare man schreef op 20-06-2003 @ 11:38:
Misschien is het beter om op L&R gewoon een groot 'Ik heb geen inspiratie en ken mijn vriendje blijkbaar niet goed genoeg om een kado of een leuke avond voor hem te verzinnen'-topic te openen waar iedereen zich collectief kan gaan schamen.
:p

Mannen zijn best moeilijk hoor.. om cadeautjes voor te verzinnen. Ik word er al jaren gek van. Ja, een computer kopen, dan zit ik altijd goed. :D ;) Maar verder is het allemaal nog niet zo makkelijk. :o

Dusjcrib 20-06-2003 18:51

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 20-06-2003 @ 17:22:
nahhh alleen maar grote topics is niet meer leuk. Maar juist dat cadeautjes- en ideeën voor afspraakjes-probleem is hier wel mee opgelost, dat kwam écht steeds terug. De rest van de topics zijn echt persoonsgebonden, ik bedoel.. iemand komt dan met een specifiek relatie-probleem. Das echt niet te vervangen door grote topics.
precies..

Een ander groot topic dan deze twee kan ik me ook niet bedenken, en hiervan staat er altijd wel 1 topic op de eerste pagina. De vragen zijn telkens hetzelfde en de reacties ook, voor het overzicht en het voorkomen van overload lijken de grote topics me een oplossing.

De rest is, zoals Alicia zegt, persoonsgebonden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.